wtorek, 17 lipca 2012

Paznokciowe szaleństwo - błękit nieba (ombre-gradient nails)

Oprócz błękitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba :) Tą piosenką zaczynam dziś mój wpis o nailsach które poczyniłam ostatnio. Nie miałam kompletnie żadnego pomysłu na to jak pomalować paznokcie ale jedna z naszych cudownych obserwatorek Pani KrOOpka podsunęła mi kolor pięknego błękitu i tak zaczęła się moja przygoda z gradientem bądź jak kto woli z ombre nails. To moje drugie podejście do tego sposobu malowania paznokci. Tym razem wybrałam troszkę inną technikę (ponieważ jest ich wiele) i tym razem wyszło mi o niebo lepiej. Tak więc przedstawiają się moje pazurki:

ombre nails, gradientowe paznokcie, manicure, błękit nieba, Avon, NYC, Sally Hansen, essence, Eveline, inglot,

ombre nails, gradientowe paznokcie, manicure, błękit nieba, Avon, NYC, Sally Hansen, essence, Eveline, inglot,

Do pomalowania paznokci użyłam:
- odżywki Eveline 8w1 jako bazę pod lakier
- błękitnego lakieru do paznokci firmy Sally Hansen Lacquer Shine Nails Color w kolorze Flash nr 04
- białego lakieru NYC Long Wearing nail enamel w kolorze French White Tip nr 134
- matowego bezbarwnego top coatu z Essence nail art special effect topper nr 02 soft touch
-top coatu z zielono-żółtym brokatem z firmy INGLOT no number 
- a na koniec mój ulubiony przyspieszacz lakieru z firmy AVON liquid  freeze quick dry
-do nałożenia lakierów metodą ombre użyłam trójkątnej gąbeczki kosmetycznej do fluidu

ombre nails, gradientowe paznokcie, manicure, błękit nieba, Avon, NYC, Sally Hansen, essence, Eveline, inglot,

ombre nails, gradientowe paznokcie, manicure, błękit nieba, Avon, NYC, Sally Hansen, essence, Eveline, inglot,

ombre nails, gradientowe paznokcie, manicure, błękit nieba, Avon, NYC, Sally Hansen, essence, Eveline, inglot,

ombre nails, gradientowe paznokcie, manicure, błękit nieba, Avon, NYC, Sally Hansen, essence, Eveline, inglot,

Jak Wam się podobają? Buziaki-Aga.

A na koniec dla tych które strasznie chciały zobaczyć moje włosiska :)))))



15 komentarzy:

  1. Cudowniaste! Bardzo mi miło, że moja sugestia doprowadziła do powstania tego wpisu! Jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ombre rządzi :D Ja tez ta metodę muszę wypróbować, z ta pierw jeden później drugi kolor troszkę się na stemplować ;)
    Kurcze babo, nie poznałam cie bez tych fikuśnych makijaży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko to Klaudia robi makijaże :) a ja to Agnieszka ta od recenzji i paznokci :)))))

      Usuń
  3. Bardzo fajny mani. A jak sprawuje się ten wysuszacz do lakieru z Avonu?

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kocham używam już piątą buteleczke :))) niedługo pojawi się krótki wpis o nim

      Usuń
  4. Ale musisz się do rafflecoptera wpisać - ta tabela na końcu posta :)
    Logujesz się tam przez FB lum maila.

    OdpowiedzUsuń
  5. super pazurki :)
    ładna fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szał na ombre! ;) włosy bardzo ładne, wyglądają na zdrowe. zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne kolorki :) lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie dobrane kolory - ślicznie taki manicure wygląda zimą, coś a'la zmrożone paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. włoski masz śliczne a paznokcie też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję włoski są teraz już dłuższe a paznokcie króciutkie :)))

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...