środa, 18 lipca 2012

Avon Nail Experts liquid freeze quick dry - mój ukochany przyspieszacz do wysychania lakieru


Dziś chcę opowiedzieć Wam o sprayu przyspieszającym wysychanie lakieru do paznokci z firmy Avon nail experts liquid freeze quick dry. Ten produkt jest ze mną od kilku lat i ciągle go używam. Jak zauważyłyście jest on widoczny w każdej paznokciowej wariacji jaką dla Was przygotowuję na blogu. Oto on:


Avon nail experts liquid freeze quick dry, manicure, przyspieszacz do wysychania lakieru

Skład:

CYCLOPENTASILOXANE, ISOPROPYL ALCOHOL, ETHYLHEXYL, PALMITATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, PARFUM.

Opis producenta:

Spray przyspieszający wysychanie lakieru. Sposób użycia: nałożyć lakier na paznokcie. Delikatnie spryskać sprayem powierzchnię paznokcia. Lakier wyschnie w 30 sekund. Unikać kontaktu z oczami. Uwaga łatwopalne. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.

Cena produktu: ok. 14 zł/ 50 ml

Avon nail experts liquid freeze quick dry, manicure, przyspieszacz do wysychania lakieru

Moja opinia:

Buteleczka jest bardzo poręczna, zaopatrzona w pompkę ze sprayem. Konsystencja przeźroczystego sprayu jest dość oleista, a zapach bardzo duszący, dlatego też zawsze spryskuję paznokcie wkładając rękę do umywalki bądź rozkładając pod nią ręcznik papierowy aby nie spryskać wszystkiego wokoło. Spray ułatwia mi bardzo życie, dzięki niemu moje świeżo pomalowane paznokcie są w bardzo krótkim czasie suche. Nie jest to na pewno 60 sekund jak zapewnia producent chyba że nałożycie jedną warstwę lakieru, to na pewno wyschnie w minutę po przyśpieszaczu. Ja przeważnie nakładam 2 warstwy lakieru plus utwardzacz czy jakiś inny top coat. Myślę że po 5 minutach paznokcie są suchutkie. Wszystkie przyśpieszacze wysychania lakieru dostępne w formie lakieru do paznokci na mnie się nie sprawdzają. Lakier po nich staje się jeszcze bardziej wilgotny i paznokcie o wiele dłużej schną, a ten spray jest szybciutki w użyciu i nie dość że przyspiesza schnięcie lakieru to także odżywia nasze skórki wokół paznokcia. Musimy tylko uważać podczas pryskania, bo dość dużo produktu uchodzi podczas aplikacji. Ja zawsze psikam tylko raz na całą rękę w odległości około 10-15 centymetrów

Avon nail experts liquid freeze quick dry, manicure, przyspieszacz do wysychania lakieru


Jednorazowa aplikacja jest naprawdę wystarczająca. I najważniejsze- lakier nie może być bardzo świeży – po pomalowaniu powinniście odczekać maksymalnie do 5 minut do spryskania sprayem. W przeciwnym razie porobią się pęcherzyki powietrza na lakierze i cała praca pójdzie na marne. Pamiętajcie też aby nie pryskać zbyt blisko tuż przy płytce paznokcia, wtedy także mogą zrobić się pęcherze. Zaraz po aplikacji przetrzyjcie lekko każdy paznokieć opuszkiem palców i wsmarujcie pozostałość sprayu w skórki i w ręce. Jeśli efekt nawilżenia dłoni będzie za mocny, po prostu wetrzycie nadmiar w ręcznik papierowy, oczywiście omijając pomalowane paznokcie aby nie narobić sobie szkód. Po 5 minutach od aplikacji Wasze paznokcie będą suche.

Jestem ciekawa jakie są Wasze opinie na temat tego produktu.

Avon nail experts liquid freeze quick dry, manicure, przyspieszacz do wysychania lakieru


 A Wy co innego polecicie do przyspieszenia schnięcia lakieru? Bez jakiego produktu nie wyobrażacie sobie codziennego manicure?                                                                                                                                                                                                                                                Buziaki- Aga.


6 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem do niego przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam dopóki nie użyłam go po raz pierwszy :))

      Usuń
  2. ja też używam go od dawna i nie wyobrażam sobie malowania pazurów bez niego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale skoro jest taki dobry, to warto go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...