czwartek, 12 lipca 2012

Szampon dodający objętości dla brunetek - John Frieda Brilliant Brunette Shine Release Volumising Shampoo

Hej. Dziś coś dla brunetek dbających o swoje włosy. Nigdy jeszcze na naszym blogu nie poruszyłyśmy tematu pielęgnacji wlosów, ale czas to zmienić ponieważ obydwie mamy bzika na ich punkcie i ciągłe problemy z doprowadzeniem ich do ładu i składu. Dlatego dziś chcę przedstawić Wam mój aktualny szampon do włosów którego obecnie używam - John Frieda  Brilliant Brunette Shine Release Volumising Shampoo Szampon dodający objętości dla brunetek.

John Frieda  Brilliant Brunette Shine Release Volumising Shampoo, szampon do włosów, brunetki, objętość włosów

Z natury jestem ciemnowłosą szatynką, ale ostatnio mój kolor uległ zmianie za sprawą farbowania i teraz jestem miedziano-bursztynową blondynką - ale zakręciłam :) Kolor wpada lekko w brąz więc szampon Johna Fredy jest dla mnie idealny, tym bardziej że produkt nie barwi włosów na brązowo, a tylko uwydatnia kolor jaki posiadamy. Szampon zakupiłam chyba tylko za sprawą impulsu buszując po sklepowych półkach Rossmana. Nie słyszałam nigdy o nim i jakoś nie szukałam opinii jak sprawdza się na innych dziewczynach, po prostu spodobało mi się opakowanie i obłędny zapach migdałów.

 Kilka słów od producenta: 
Nawilżająca formuła z drobinkami pereł i olejkiem ze słodkich migdałów zmiękcza włosy, wydobywając głębokie wielowymiarowe odcienie ciemnych włosów przywracając im blask. Nie barwi włosów. 
Sposób użycia:  nanieść szampon na wilgotne włosy, wmasować, dobrze spłukać. Następnie użyć odżywki nawilżającej Brilant Brunette Multi-Tone Revealing. Więcej informacji na stronie www.johnfrieda.co.uk

Skład podany poniżej na zdjęciu:

John Frieda  Brilliant Brunette Shine Release Volumising Shampoo, szampon do włosów, brunetki, objętość włosów

Niestety zawiera SLSy, alkohol i inne świństwa ale moje włosy czasem potrzebują substancji chemicznych. Jest to szampon którego używam raz na jakiś czas wtedy kiedy skończy mi się jakiś inny szampon ten z tych bardziej naturalnych. Na razie staram się nie wydawać za dużo pieniędzy na kosmetyki i wdrażam projekt denko w swojej łazience, dlatego też teraz będzie częściej gościł na mojej głowie.

John Frieda  Brilliant Brunette Shine Release Volumising Shampoo, szampon do włosów, brunetki, objętość włosów

Szampon jest bardzo gęsty i powinno się go przed użyciem rozcieńczyć z wodą przed nałożeniem na naszą głowę. Ja z braku czasu tego nie robię niestety, muszę się przyznać bez bicia, ale zaczęłam używać bomby witaminowej z L’oreala – cudownej maski o której za jakiś czas Wam napiszę ponieważ użyłam jej dwa razy a na moich włosach widzę już efekt, co mnie bardzo mile zaskoczyło. Wracając do szamponu, tak jak już pisałam ma cudowny zapach migdałów które uwielbiam. Jakie są moje odczucia po użyciu szamponu? Pięknie rozświetla brązowe włosy nadając im złociste refleksy, mimo tego iż nie barwi włosów – na pewno nie barwi bo zobaczyłabym to na moich dłoniach i skórze głowy. Bardzo dobrze się pieni za sprawą swych sztuczności w składzie i dość dobrze myje włosy. Moje włosy rzeczywiście stały się bardziej miękkie i lśniące.


Ja ostatnio zaczęłam myć moje kłaczki metodą OMO czyli najpierw moczę włosy, nakładam na ich końce jakąś tanią odżywkę (w moim przypadku jest to maska z Dove którą chcę wykończyć ponieważ mi nie przypadła do gustu prócz tego że ładnie pachnie jak krem z tej firmy i rozczesuje dobrze włosy), następnie nakładam na skalp szampon i myję nim także włosy do 2/3 ich długości. Następnie spłukuję włosy ciepłą wodą aby otworzyć łuski włosa i traktuję je maską z L’oreala po całej długości wmasowując ją także w skórę głowy. Na koniec obficie spłukuję chłodną, ale nie lodowatą wodą aby pobudzić krążenie głowy i wzmocnić cebulki włosów, a także zamknąć łuski włosa. Dzięki temu zabiegowi odżywka-mycie-odżywka moje suche końce dość długich włosów za ramiona po woli się regenerują a ponadto nie rozdwajają i nie puszą. Włosy są lśniące i mocne a końce przestały być suche jak wiór. Mimo moich przetłuszczających się włosów od skóry głowy wcieram odżywkę w skalp aby bomba witaminowa także je dosięgła. Dzięki metodzie OMO myję włosy raz na 2-3 dni a nie tak jak wcześniej codziennie. Czym częściej myjemy włosy tym szybciej włosy nam się przetłuszczają, sama to sprawdziłam na własnej skórze.
John Frieda  Brilliant Brunette Shine Release Volumising Shampoo, szampon do włosów, brunetki, objętość włosów

Podsumowując bardzo fajny szampon który radzi sobie z moimi przetłuszczającymi włosami, nadając im lśniące refleksy i zapach obłędnych  słodkich migdałów. Cena szamponu to niecałe 25 zł za 250 ml który starczy Wam na bardzo długo ponieważ jest mega wydajny. Kupiłam go w Rossmanie – chyba teraz są promocje na szampony i odżywki tej firmy więc jeśli któraś ma ochotę wypróbować, to zapraszam do drogerii na połowy promocji. Znajdziecie też serię w kolorze żółtym dla blondynek i czerwoną dla osób które farbują swoje włosy.

A Wy jakich szamponów i odżywek używacie? Jak pielęgnujecie swoje włosy? Czekam na Wasze uwagi, bardzo chętnie nauczę znów od Was kolejnych ciekawych spostrzeżeń.

Chciałam Wam jeszcze powiedzieć bardzo ważną rzecz. Bardzo dużo z Was nas ogląda, cieszymy się z tego przeogromnie że nie piszemy tylko do siebie. Każdy komentarz jest strasznie budujący i daje nam siłę do dalszego pisania i dzielenia się naszą wiedzą i recenzjami. Jest już ponad 70 obserwatorów i prawie 70 osób które lubi nasz funpage na facebooku. W podziękowaniu za tak duże zainteresowanie szykujemy pierwsze i nie ostatnie rozdanie gdy tylko pojawi się setny obserwator bloga. Tak więc już niedługo będą czekać na Was nagrody. Jeszcze raz dziękujemy za wsparcie i komentarze które piszecie pod naszymi wpisami.

Aga.

A na zakończenie informacja o promocjach.
Co powiecie na promocje ? Drogerie NATURA od 12 do 25 lipca 2012 oferują asortyment szafy MY SECRET w promocyjnych cieniach. Udanych łowów ja się wybieram:D

Promocja obejmuje w marce SENSIQUE
- lakiery do zdobienia ART NAILS 3,99 zł
- lakiery z brokatem FANTASY GLITTER 2,75 zł
- wybrane kolory lakierów STRONG&TRENDY 2,99 zł
- błyszczyki MAGICAL SHINE 3,99 zł

natomiast w marce MY SECRET
- cienie MATT 2,99 zł
- cienie PEARL TOUCH 3,99 zł
- cieni TRIO 3,99 zł
- paletki 5 cieni z kolekcji PARADISE LAGOON 7,99 zł

10 komentarzy:

  1. Ciekawe to to :) Może zaopatrzę się w wersję dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta metoda OMO, muszę o niej poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMO - świetna metoda, u mnie się sprawdza - włosy wyglądają świetnie! :))
    Ciekawy ten szampon. Może się skuszę... Szkoda, że nie zawiera, jakichś naturalnych składników, które by lekko przyciemniały włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha ujawnie się niedługo :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Po-każ wło-sy, po-każ wło-sy!
    :>

    Nie skusze się na ten szampon. Jak dla mnie, ma kiepski skład, na dodatek z silikonem. Nawet najpiękniejszy zapach mu nie pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikony są dobre. Ne wszystkie, ale ten jest z tych pozytywniejszych. Poza tym na zimę silikony są idealne. Chronią włosy.

      Usuń
  6. Kochana, to jest nawilżający szampon a nie volumizujący :) ale i tak ciekawa recenzja, sama używam tego szamponu polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...