poniedziałek, 16 lipca 2012

Hawaiian sunset

Ten makijaż spodobał się wielu osobom jednak jakoś nie mogłam się zebrać do puszczenia o nim wpisu. Wykonany w przypływie weny tuż po otrzymaniu przesyłki z zakupami kosmetycznymi na która tak długo czekałam.  
Hawaiian sunset to makijaż wykonany przy użyciu dwóch palet Sleek PPQ Me, Myself  & Eye i paletką Technic Electric Beauty.

Hawaiian sunset Makijaż

Wbrew pozorom jest dość prosty do wykonania. Więc postaram się opisać przebieg tworzenia takiego wizerunku.
Ponadto porozmawiamy troszkę na temat obróbki zdjęć która jak widać na powyższym zdjęciu zmienia całkowicie siłę makijażu. 


Jak wiecie świat wirtualnego makijażu czyli przekazywania światu zdjęć swoich prac makijażowych nie lubi naturalności. Obróbka jest mile widziana i makijaże doskonale podrasowane stają się najbardziej popularne. Dotychczas na naszym blogu mogłyście zobaczyć zdjęcia pozbawione obróbki- a czemu- bo zwyczajnie jestem lamą w tej dziedzinie.  Wszelkiego rodzaju strony publikujące makijaże lub Fanpage na Facebooku nie lubią publikować zdjęć pozbawionych zabiegów obróbki komputerowej.
I mówię wprost na tym blogu nie zobaczycie za często obrobionych do granic naturalności zdjęć. Naszym celem nie jest pokazywanie czegoś co tak na prawdę nie istnieje. Teraz zobaczycie ten sam makijaż pozbawiony ingerencji komputerowej i zauważycie znaczną różnicę.

Hawaiian sunset Makijaż

To ja prawdziwa ja bez Photo Shopa na głowie. Ja zmęczona po całym dniu i ja z łzawiącymi oczami przez zmagania z alergią. 
Ten tekst ma na celu uświadomić wam co prezentują media i znaczna ilość blogów kosmetycznych. Chcę zwiększyć waszą świadomość i powiedzieć wam Hey ty też jesteś piękna nie masz tylko na głowie hełmu z PhotoShopa. Codzienność życie w realnym świecie to poddawanie się każdego dnia działaniu czynników zewnętrznych zmęczeniu, nikt nigdy nie wygląda idealnie codziennie. A makijaż który robicie ma na celu podkreślenie waszej urody a nie całkowite przekłamanie rzeczywistości.
Jesteśmy idealne w ten nasz nieidealny sposób i niech te słowa wbiją się na dobre w waszą świadomość.

Hawaiian sunset Makijaż

Zdjęcia lubią zjeść kolory, światło w którym wykonujemy zdjęcia lubi przekłamać koloryt naszej skóry.
Wracając do samego makijazu. Na powiece możecie zobaczyć 5 cieni.  
Cztery cienie z PPQ

Oraz Pomarańcz z palety Technic.


Makijaż zaczynamy od naniesienia cienia Simply Red z PPQ na powierzchnię  jednej trzeciej górnej powieki zaczynając od zewnętrznego kącika, następnie na środek ruchomej powieki nakładamy pomarańcz z Palety Technic.  Kolejnym krokiem będzie rozjaśnienie wewnętrznego kącika oka i naniesienie złotego Golden Silvers cienia na dolnej powiece tuż pod linią rzęs do  połowy jej długości. Czas na załamanie powieki nanosimy na nie  i zewnętrzny kącik bordowy matowy cień z palety PPQ Chris De Burgunde lekko rozcieramy i nanosimy na połowę dolnej powieki . Kolejnym krokiem będzie naniesienie ciemnej perłowej zieleni Blue Monday w załamaniu i zewnętrznym kąciku tak samo na dolnej powiece jak w poprzednim kroku. Na środek dolnej powieki nanosimy również odrobinę pomarańczu z Technic. Rozcieramy ładnie kolory by stworzyć lekki gradient  pod linią brwi umieszczamy matowy cień w kolorze naszej skóry bądź nieco jaśniejszy ja użyłam klasycznie cienia Essence nr 22. Pamiętajcie o rozcieraniu  przejść między kolorami starajcie się w tym celu używać czystych pędzelków. Wodną linię podkreślamy czarną kredką  jednak nie do samego końca. Nie domykamy kreski. Tuszujemy rzęsy i to wszystko.


Hawaiian sunset Makijaż

Hawaiian sunset Makijaż
Minusy użycia bordowych cieni- podkreślenie naczynek w oczach i ryzyko podkreślenia cieni pod oczami.
Jak widzicie połączenie matowych i perłowych cieni w różnym świetle daje inne efekty. 

Jestem ciekawa waszego odzewu na moje wypowiedzi związane z obróbką zdjęć i stopniem przekłamania tego co oglądamy w mediach i internecie? Jak podchodzicie do tego zjawiska i co o nim myślicie?

Oczywiście jestem zainteresowana waszym zdaniem na temat makijażu? 

Pozdrawiam Klaudia.

21 komentarzy:

  1. zakochałam się w tym makijażu, cudowny! piękne kolory i idealnie współgra z Twoją boską tęczówką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż śliczny:)
    Jeśli chodzi o obróbkę zdjęć też jestem na nie skręca mnie jak widzę makijaże praktycznie narysowane w PS i skórę wygładzoną do granic możliwości wolę oglądać naturalne zdjęcia i wiem wtedy że mogę ten makijaż odwzorować a taki zrobiony w PS co wydrukuję sobie i nakleję na twarz i niektórzy chyba już się w tym obrabianiu zatracili:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam podobne podejście nie sztuka wygładzić wszystko w PS Rzeczywistość to rzeczywistość a makijaż nawet ten zwariowany wypadało by by był możliwy do wykonania a nie do zmanipulowania w PS

      Usuń
    2. zgadzam się :)
      ja programów używam tylko do zmiany kontrastu, czasem odcienia, gdy aparat przekłamie :D no i przycięcia itd...

      świetny makijaż, super wygląda z Twoimi tęczówkami <3

      Usuń
  3. No mi się też strasznie podoba i ty w nim!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z PS czy bez wyglądasz pięknie a kolory idealnie pasują do odcienia skóry i włosów :> lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie do moich przekrwionych łzawiących oczu i tych magicznych rowów mariańskich pod oczami

      Usuń
  5. Mnie przerażają obróbki zdjęć w gazetach, na plakatach i w reklamach, gdzie pokazują powiedzmy znaną aktorkę, która nagle nijak nie jest do siebie podobna ;P
    Jeśli o mnie chodzi, ja zdjęcia wzmacniam - tj. poprawiam kontrast, rozjaśniam, bo niestety kompakt jest ślepy i wszystko chrzani, więc staram się doprowadzić nieco graficznie makijaż do stanu realnego. No i zdarza mi się zatuszować jakiegoś mało smacznego pryszcza na twarzy ;> Więcej zrobić raz że nie umiem, dwa że mi się nie chce, trzy że po co? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż super :) Co do obróbki zdjęć mam takie samo zdanie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawienie kolorów :)
    O PS już pisałam u Candy i bardzo sobie ją cenię bo jest to jedna z nielicznych osób, która świetnie pokazuje makijaże bez użycia PS na zasadzie ingerencji w twarz.
    Wiem, że nie zawsze dysponuje się dobrym sprzętem, warunkami itd. ale są osoby, które i bez tego pokazują świetne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i na tym moim zdaniem to powinno polegać.

      Usuń
  8. Makijaż śliczny w bardzo moich kolorach :)

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorystycznie bardzo Ci pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bo nie są dostępne w Polsce, i nie wiem w ogóle czy się pojawią u nas. POdobno mają być tylko w Niemczech. A mogę sie podzielić, bo ja nie używam i tylko stoją u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny makijaż - świetnie to zmalowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Cię za ten wpis nt obróbki zdjęć! a już myślałam że tylko ja mam takie zdanie. A najgorsze jest to że te dziewczyny wcale tej przeróbki nie potrzebują ! Jak widzę zdjęcie makijażu w dziennym świetle bez żadnych wygładzeń, drobne niedoskonałości, zmarszczki, plamki to aż mi się sama buzia uśmiecha! naturalność jest piękna! PH czy innym trickom mówię stanowcze nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie widzieć prawdę albo coś koło prawdy bliżej tworu graficznego

      Usuń
  13. Uwielbiam testować nowe kosmetyki, chociaż ostatnio moje serce chyba bardziej podbija moda.
    Na oku mam kilka fajnych torebek np. dior torebki lub hermes torebki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...