poniedziałek, 2 lipca 2012

Zwierzęcy motyw na paznokciach - małe szaleństwo z Golden Rose w stonowanych kolorach

Kolejna odsłona moich paznokciowych zmagań. Dziś stawiam na zwierzęce motywy.

Avon, Golden Rose Top Coat for Crystal Color, Golden Rose Paris Nail Lacquer, Eveline, Golden Rose Grafitti, pękający lakier
Pękające lakiery to hit poprzedniego sezonu. Troszkę już zapomniany przez nas wszystkich, pojawiający się w różnych kolorach, matowe, błyszczące czy też z brokatem.  
Dziś postanowiłam odświeżyć trochę ten  efekt. 

Avon, Golden Rose Top Coat for Crystal Color, Golden Rose Paris Nail Lacquer, Eveline, Golden Rose Grafitti, pękający lakier

Do pomalowania paznokci użyłam:
- odżywki Eveline 8w1 jako bazę pod lakier
- lakieru do paznokci firmy  Golden Rose Paris Nail Laquer w kolorze jasnego beżu nr 111
- czarnego pękacza Golden Rose Graffiti Nail Art nr 02
- do wykończenia użyłam utwardzacza Golden Rose Top Coat for Crystal Color Nail Laquer
- a na koniec mój ulubiony przyspieszacz lakieru z firmy AVON liquid  freeze quick dry

Avon, Golden Rose Top Coat for Crystal Color, Golden Rose Paris Nail Lacquer, Eveline, Golden Rose Grafitti, pękający lakier

Popularny, transparentny na paznokciach kolor nude królujący wiele już sezonów w połączeniu z czernią wygląda bardzo sympatycznie. Nie rzuca się strasznie w oczy, ale nasze paznokcie przez to stają się wyjątkowe i godne uwagi. 

Pozdrawiam Aga.

10 komentarzy:

  1. u Cb na pazurkach wyszło cudnie :) mi na każdym wychodzi inaczej ... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam na to sposób :) Jeśli pomalujesz za grubo pękaczem pomóż mu palcami naciskając lekko opuszkiem palca w miejscu gdzie jest go za dużo lub masz za grube pęknięcie. Te lakiery bardzo szybko zastygają tak więc za każdym razem gdy go używasz trzeba mocno wstrząsnąć buteleczką zanim pomalujesz każdy paznokieć z osobna i na pewno się uda :)

      Usuń
  2. już mi się znudził troszkę widok pękających pazurów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pierwszy mani lub dopiero drugi z pękaczem, który mnie zachwycił! Bo normalnie ich nie lubię, ale to połączenie wygląda czadowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pękacze i jestem ich wierną wielbicielką:)
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za pękaczami. U kogoś na paznokciach mi się podoba, ale sama ich unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za lakierami pękającymi, ale całkiem mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...