poniedziałek, 23 lipca 2012

Zakupowy Haul- czyli wielka radość za małe pieniądze

Nie będę się rozwodzić na temat przebiegu zakupów. Postanowiłam zebrać do kupy nabytki z ostatnich  dwóch tygodni bo chyba bez sensu tak rozdrabniać się co drugi dzień- Jak mówiłam jestem chora na kosmetyki a drogerie to zło. Ostatnie dwa tygodnie spędziłam na łapaniu okazji szukaniu czegoś ciekawego za małe pieniądze. Więc moje drogie jeśli macie ochotę dołączyć do mnie i dowiedzieć się czegoś więcej na temat okazyjnych cen zapraszam do lektury.

Palmolive Aroma Therapy Morning Tonic z olejkiem eterycznym z mandarykni- 5,99 Carrefour

Palmolive Aroma Therapy Morning Tonic


 Ulubieńcy mojej mamy Balsam Mrs.Potter's Odbudowa i nawilżanie aloes i jedwab do włosów suchych 500 ml!!! 5,99 Carrefour

Balsam Mrs.Potter's Odbudowa i nawilżanie aloes i jedwab

 Nareszcie są ze mną. Pierwsze zdobycze z Marion Ultralekka odżywka z olejkiem Arganowym - dwufazowy spray. 8,99 ;-) Osiedlowa drogeria.

Marion Ultralekka odżywka z olejkiem Arganowym
 Oraz Marionowskie serum na końcówki- pora pożegnać się z jedwabiem który nic mi już nie daje również 8,99 ;-) Osiedlowa drogeria
Marion Ultralekka odżywka z olejkiem Arganowym serum na końcówki

 Tą paletkę cieni już dobrze znacie ale pewnie moje drogie czytelniczki  zamieszkujące tu lokalnie podchodzą do niej sceptycznie właśnie z powodu ceny- 7,99 w Drogeriach Natura. Warto Swatche przy najbliższej okazji :))


 Korzystajcie póki możecie z promocji w Drogeriach Natura podkład Kobo Profesional Smoothing Makeup 15,99 

Kobo Profesional Smoothing Makeup

 Pigmenty pokazywałam niektórym jakiś czas temu- Promocje trwają warto zastąpić nimi cienie. 6,99 i 5,99 w zależności od opcji perłowej lub matowej. Brać nie patrzeć na nic.

 Hit dzisiejszych zakupów  Delia Bio Krem na dzień Kozie Mleko i Olej Migdałowy! 5,79!!!!!! Carrefour.

 Delia Bio Krem na dzień Kozie Mleko i Olej Migdałowy

Wraz z pigmentami Kobo w moje posiadanie weszły również takie skarby. Peelingi Marion- pachną bosko nie podrażniają 1,99 sztuka. Marion chcemy dużych opakowań!
Puder My Secret klasycznie 11,99
Topik essence z wyprzedarzy 6,99
Biała kredka Catrice - zawiodłam się nie nadaje się na wodną linię 14,99

Kremowy peeling marion, Puder sypki my secret, Essence top coat, Biała kredka do oczu Catrice, Pigmenty Kobo.

Lakierowo Bell Glam Wear 6,99 sztuka. Osiedlowa drogeria.

Bell Glam Wear

 Golden Rose Paris  5,99 Osiedlóweczka.


 Migoczący topik Essence 6,99 Natura.

Essence top coat

Oraz ujarzmiacz brwi  10 zł. Constance Caroll osiedlowa drogeria.
To by było na tyle. Tak mniej więcej prezentowały się moje ostatnie dwa tygodnie. Po taniości wyszperane. Więc znacie już mniej więcej przebieg przyszłych recenzji. 

Pozdrawiam Klaudia.

24 komentarze:

  1. Muszę koniecznie spróbować tę serię z Marionu. Nie myślałam, że to taki hit. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie za jakiś tydzień sprzedam wam recenzję. Ja poluję na te malinki nigdzie dostać nie mogę aaaaaa stąd też wielka walka w rozdaniach gdzie tylko się pojawiają staram się je zgarnąć- póki co z marnym skutkiem

      Usuń
  2. ja mam serum do rzęs, czekam na recenzję twojego ujarzmiacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie odżywka do rzęs jednak stosuję ją do ujarzmiania brwi :D

      Usuń
  3. u mnie te peeelingi są po 1,30 :D a lakier pomarańczowy mam ale trzeba 2-3 warstw żeby ładnie wyglądał:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nigdy nie miałam lakieru który po 1 warstwie nadawał się do użytku chyba że bezbarwny :D

      Szczęściaro w Łodzi drożej aaaaaaa!

      Usuń
    2. A ja mam takie lakiery :) Jeden MUA i jeden Marizy :) Kryją po jednej warstwie :)

      Usuń
    3. Mi te z bell kryją ale ja lubię nie zależnie jakim lakierem maluję 3 warstwy lubię taką pierzynkę na paznokciach,

      Usuń
  4. super zakupy, szczególnie ten krem delii z kozim mlekiem wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś miesiąc dam znać jak się sprawuje

      Usuń
  5. Balsam Mrs.Potter's to mój ulubieniec - planuję własnie recenzję, bo to szalenie tani kosmetyk, który kupiłam z przypadku i się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś w wyniku pomyłki kopiłam drugi a chciałam szampon ehh będzie zapas mówi się trudno cena bajeczna więc :P

      Usuń
  6. to się obkupiłaś :) próbowałaś już może tej odżywki z olejkiem arganowym z Marion ? ciekawa jestem jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kupiłam ją mniej więcej tydzień temu pięknie pachnie na ocenę jeszcze poczekamy

      Usuń
  7. Konkretne zakupy :) Podobają mi się :) Ciekawią mnie oba produkty Marion z olejkiem arganowym :) Ja póki co mam do zużycia sporo produktów do włosów w tym Marion z octem malinowym, ale bardzo chętnie przeczytam Twoją recenzję sprayu i kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas puszczę tekst o tym - a właśnie na tą malinkę poluję i dostać nie mogę

      Usuń
  8. Zakupy widać udane :) Do tego duża satysfakcja bo kupione po przyzwoitych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy aż sama bym się wtbrała:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ah - ale Ci się paznokietki zgrały z pierwszym zdjęciem :)

    - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne pigmenciki!!! biały i złoty podbiły moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie uwiódł z palmolive ten różowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...