wtorek, 17 lipca 2012

Inspired by Places Tajlandia, Tajski potwór

Kraina przepychu nierządu tysiąca barw ciekawej sztuki oraz waleczna historia. To jedno z miejsc na tym pięknym świecie które chciała bym zobaczyć. Głównie za sprawą miłości do Tajskiego Boksu. Tajlandia to kraj orientu o bardzo interesujących tradycjach. Piękne miejsce tętniące życiem i bujną roślinnością.
Do tajskich miłostek zaliczam serię filmów ONG BAK



W roli głównej mistrz Tajskiego boksu Tony Ja. Jeśli lubicie filmy przesycone sztukami walki zapraszam do oglądnięcia na YT filmików z backstage scen akcji Tony Ja wykonuje wszystkie sceny samodzielnie bez udziału lin efektów specjalnych. Jest niesamowity.





Szukając inspiracji skupiłam się na sztuce trafiłam na liczne rzeźby potworów i właśnie coś takiego postanowiłam zrobić. Klasyk wytrzeszczone oczy masa barw dużo złota.
A tu ja wasz Tajski Potwór siejący grozę.

Inspired by Places Tajlandia Makijaż inspirowany Tajlandią

Inspired by Places Tajlandia Makijaż inspirowany Tajlandią

Inspired by Places Tajlandia Makijaż inspirowany Tajlandią

Kosmetyki które użyłam:
Essence I love Stage - baza pod cienie
Pigmenty KOBO Profesional: Pure Pearl Pigment nr 507 Gold Dust
Pure Pigment nr 402 Hot Orange
Czarna kredka Miss Sporty
Granatowy matowy cień z palety Sleek Bad Girl
Biały matowy cień z palety Sleek Au Naturell
Tusz do rzęs MIYO BIG FAT LASHES

Inspired by Places Tajlandia Makijaż inspirowany Tajlandią

Inspired by Places Tajlandia Makijaż inspirowany Tajlandią
Na moich powiekach widzicie  barwy walki czyli czerwień, złoto świątyń, biel oznaczającą niewinność którą tak szybko tracą Tajskie dzieci oraz granat mrok.
Inspired by Places Tajlandia Makijaż inspirowany Tajlandią

Inspired by Places Tajlandia Makijaż inspirowany Tajlandią

Jestem ciekawa waszego zdania na temat mojego makijażu. I zastanawiam się czy wy też poznajecie w tych barwach nutkę Tajskiej zadziorności?

18 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł :D Pięknie to zrobiłaś :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj go zrobiłam tak mnie korciło by pokazać ale już 2 notki puściłam więc doszłam do wniosku że troszkę poczekacie

      Usuń
  2. Śliczne połączenie kolorów.No i pomysł!:)A jednak wena przyszła!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wczoraj jakimś cudem :) Trochę się namęczyłam ale jestem zadowolona z efektów :D

      Usuń
  3. niebieski mam i mogę Ci go dokładniej pokazać jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to źle zrozumiałam ;) jeden jest jakiś taki fioletowy, jasny. I nie płacz...może będą, bo nie wiem tego na pewno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper! Świetny pomysł i dobre wykonanie :) Podoba mi się. Ja na razie jestem na Japonii, ale na Tajlandię pomysł już mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna inspiracja... i świetnie oddana :) Naprawdę, bardzo mi się podoba gra kolorów!!! Ja jak zdążę to może popołudniu zmaluje,

    OdpowiedzUsuń
  8. poszalałaś :D ciekawy makijaż, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszę się że znów się zachwycasz tym razem wiem że serio wyszło mi wspaniale bo jestem zadowolona- a to dziwne w moim wydaniu

      Usuń
  9. Makijaż jest niesamowity. Uwielbiam oglądać Twoje makijaże. Z moimi zdolnościami, to tylko podziwianie zostało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwiedzaj bloga i zobacz co wcześniej robiłam tylko ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia no i troszkę pomysłowości

      Usuń
  10. Świetne, wyglądasz jak księżniczka, albo lepiej jak wojowniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miał być tajski potwór z wytrzeszczem weźź:P

      Usuń
  11. Ja już Ci mówiłam, że ten makijaż jest boski! <3 Z makijażu na makijaż, malujesz coraz lepiej, i coraz bardziej mnie zadziwiasz :D Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...