czwartek, 19 lipca 2012

Cudowna maska do włosów z kwasem mlekowym - L'Oreal Professionnel Expert Absolut Repair Lactic Acid

Regeneracja włosów to jeden z problemów z którym borykają się wszyscy. Ciągłe suszenie, farbowanie, stylizacja obciążają i wysuszają nasze włosy a co za tym idzie stają się cienkie i zaczynają się łamać a co gorsza wypadać ze zwiększoną siłą.  Na pomoc przychodzą różnorakie odżywki, balsamy czy maski. Większość z nich daje mizerny efekt, tylko na chwilę. Dziś chcę Wam przedstawić jeden z cudownych produktów który bardzo mocno odbudowuje strukturę włosa.  Dziś na widelcu L'Oreal Professionnel  Expert Absolut Repair Lactic Acid  - maska  regenerująca włosy bardzo uwrażliwione.  

L'oreal,  L'Oreal Professionnel  Expert Absolut Repair Lactic Acid, kwas mlekowy, odbudowa struktury włosa, maska do włosów, SOS dla włosów



Kilka słów od producenta:
Maseczka regenerująca do włosów łamliwych, suchych i zniszczonych.Wygładza strukturę włosów, odżywia i dodaje energi. Dzięki specjalnej technologii Neofibrine TM działa wewnątrz zwiększając wytrzymałość międzykomórkową i również zewnątrz wygładzając włosy które po zastosowaniu maseczki są gładkie i lśniące. Ulepszona formuła wzbogacona o kwas mlekowy.

Kwas mlekowy został zawarty w formule produktu, aby pomóc tworzyć połączenia jonowe pomiędzy łańcuchami keratynowymi we wnętrzu uwrażliwionego włosa i odbudować włókno włosa na poziomie komórkowym. Włosy jak odmienione stają się miękkie i mięsiste, emanujące naturalnym blaskiem.
Sposób użycia: porcję maski nałóż i wmasuj w umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Zostaw na 2 minuty. Spłucz. W przypadku dostania się produktu do oczu, natychmiast przepłukać wodą.Produkt do użytku w salonie fryzjerskim. Cena ok. 90 zł/ 500 ml.
Skład znajdziecie na zdjęciu:

L'oreal,  L'Oreal Professionnel  Expert Absolut Repair Lactic Acid, kwas mlekowy, odbudowa struktury włosa, maska do włosów, SOS dla włosów


Opis produktu i moja opinia:

Maskę dostaniecie w dość sporym plastikowym słoiczki w kolorze złota ze srebrną nakrętką która się bardzo ładnie prezentuje na półce. Wewnątrz znajdziecie mleczno-żółty produkt o konsystencji miękkiego masła które pachnie tak jak większość fryzjerskich produktów więc nie jest to zachwycający zapach perfum czy owoców. Zapach utrzymuje się dość krótko więc dla mnie jest to plus ponieważ nie lubię jak non stop czuję zapach. odżywki na włosach. Skład produktu może lekko odstraszać, ponieważ zawiera kilka składników do których bio-dziewczyny mogłyby się przyczepić ale mi to jakoś zbytnio nie przeszkadza. W swym składzie zawiera kwas mlekowy który występuje w ludzkim organizmie powstając podczas rozkładu cukru, a co za tym idzie nie działa podrażniająco a wręcz łagodząco. Jest on jednym ze składników naturalnego czynnika nawilżającego naszą skórę. Dzięki niemu  nasze włosy  stają się jedwabiście gładkie i pięknie nawilżone. Wspomaga też szybszy porost włosów i wzmacnia je dzięki pobudzaniu cebulek włosowych.

L'oreal,  L'Oreal Professionnel  Expert Absolut Repair Lactic Acid, kwas mlekowy, odbudowa struktury włosa, maska do włosów, SOS dla włosów

Maska pięknie się rozprowadza i nakłada. Jest bardzo wydajna, wystarczy ilość łyżeczki od herbaty na moje włosy które sięgają lekko poza ramiona. Dobrze się spłukuje i już przy tej czynności czuć jak włosy stają się bardzo miękkie. A po wysuszeniu jedwabiście gładkie i lśniące. Mam bardzo zniszczone włosy na końcach, ciągle je podcinam ponieważ strasznie się rozdwajają. Od kiedy używam odżywki, mogę policzyć na palcach rozdwojone końce. Jestem tym bardzo zaskoczona. Ponadto jako jedyną odżywkę wcieram z skórę głowy ponieważ bardzo pomaga mi kwas mlekowy pobudzając moje cebulki i wzmacniając je. Mimo wcierania w skórę głowy maski, moje włosy przetłuszczają się o wiele mniej i są jakby bardziej uniesione przy skórze głowy.
Maska zrobiła na mnie wielkie wrażenie, mimo że jest droga jest naprawdę warta swej ceny. Jeśli macie zniszczone, przesuszone i wrażliwe włosy polecam Wam tę serię L’Oreal Expert. W swej ofercie posiadają także szampony, odżywki, ampułki wzmacniające czy też spraye bez spłukiwania. Maską podzieliłam się z moją mamą (co widać na załączonym obrazku że jest jej tylko połowa) i to od niej ją dostałam. Została zakupiona w jednej z hurtowni fryzjerskich ale na pewno dostaniecie ją na wielu serwisach zakupowych w Internecie w dość dobrych cenach.

L'oreal,  L'Oreal Professionnel  Expert Absolut Repair Lactic Acid, kwas mlekowy, odbudowa struktury włosa, maska do włosów, SOS dla włosów

A Wy używacie produktów fryzjerskich w swoim domowym zaciszu? Jakie macie swoje ulubione produkty odżywiające włosy?                                                                                  

Mam jeszcze do Was jeszcze jedno pytanie.
Ostatnio po wpisie o szamponie z John’a Friedy kilka z Was chciało strasznie zobaczyć moje włosy. Rzeczywiście mało zdjęć całej mnie we wpisach, ponieważ tam możecie zobaczyć tylko moje ręce, paznokcie i oczy. Pomyślałam sobie w jaki sposób je ukazać i chciałam się Was zapytać  czy jesteście zainteresowane wpisem o tym jakich produktów używam do stylizacji moich włosów czyli lakiery pianki itp., itd. I do tego dołożyła bym swoje zdjęcia. Czekam na Waszą odpowiedź.
                                                                      
                                                                                                                      Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Maska wygląda kusząco, na razie nie potrzebuję takich produktów ale może kiedyś jak olej przestanie działać. A co do wpisu o kosmetykach, które używasz do stylizacji, to jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie to mam tylko olejek arganowy - najtańszy.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie olejuje włosów jakoś jestem do tego sceptycznie nastawiona, może dlatego że później jest problem z dokładmym zmyciem go z włosów.

      Usuń
  3. hmm, ciekawa całkiem ta maska, chociaż ja to maseczki robię sobie sama :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tej maski używam przy każdym myciu włosów, jest bardziej skoncentrowana dlatego mi pomaga bo balsamy zwykłe nie działają niestety :(

      Usuń
  4. Chcemy zdjęcia, chcemy włosy, chce produkty jakich używasz :) czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym poście jest moje zdjęcie :) http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/2012/07/paznokciowe-szalenstwo-bekit-nieba.html?showComment=1342554902126#c1850420953862657824

      Usuń
  5. ciekawa maska, ale ja mam jakiś odrzut od produktów Loreal ;) z fryzjerskich produktów używałam kosmetyków firmy Alfaparf - rewelacyjne i chętnie do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ;) Używam maski Repair od około roku i faktycznie bardzo dobrze regeneruje. Włosy stają się bardziej gładkie i nawilżone.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...