niedziela, 15 lipca 2012

Paznokciowe szaleństwo - Tajlandzka tancerka Inspired By Places

Dzisiejszy mani inspirowany był Tajlandią na prośbę Klaudii która bierze udział w makijażowej zabawie u Marty. Jej blog znajdziecie tutaj. Polecam piękna dziewczyna z niesamowitym talentem.
Zastanawiałam się co ja mam zrobić na tych moich paznokciach no i wymyśliłam:


manicure, Avon, Sensique, Essence, tajlandzka tancerka, tajlandia, Eveline

    manicure, Avon, Sensique, Essence, tajlandzka tancerka, tajlandia, Eveline 


Tajlandia kojarzy mi się z zapachem orientu, przepychem, złotem i zielenią otaczającą wokół przepiękne miejsca. Nazwa wzięła się z mojej głowy :)



manicure, Avon, Sensique, Essence, tajlandzka tancerka, tajlandia, Eveline

Do pomalowania paznokci użyłam:
- odżywki Eveline 8w1 jako bazę pod lakier
- lakieru do paznokci firmy Essence Colour & Go think pink nr 63
- mleczno-różowego lakieru do paznokci Avon Speed Dry + w kolorze ballerina
- złotego brokatu z lakieru Essence Color & Go make it golden nr 67
- zielonego brokatowego lakieru Sensique Fantasy Glitter nail polish nr 208 green garland
- pędzelek do zdobienia paznokci z Essence z zestawu Marble Mania Nail it.
- do wykończenia użyłam odżywki Avon Nail Experts 24 k gold
- a na koniec mój ulubiony przyspieszacz lakieru z firmy AVON liquid  freeze quick dry

manicure, Avon, Sensique, Essence, tajlandzka tancerka, tajlandia, Eveline

Jak Wam się podoba? Czekam na komentarze :) Aga


Na zakończenie chcę przekazać wam wieść o kolejnym rozdanku w którym bierzemy udział. Tym razem na blogu My litle pleasure

Oj gra jak dla mnie warta świeczki wszędzie szukam malinowej serii Marion. 


Pozdrawiam Klaudia :)

11 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc ja też jakoś wyjątkowo nie dbam o takie szczegóły, ale taki top już dawno mi się w oczy rzucił :) prześliczne paznokcie :) podoba mi się ten brokatowy lakier z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak wymyśliłaś, Ty to masz tempo z tymi postami.Ha ha...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach to tym razem Agnieszka robiła.Zamotałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO z nami można się zgubić myślę nad dodawaniem standardowego zdjęcia przy postach by łatwiej było skojarzyć

      Usuń
  4. Wow, nie wpadłabym na taki pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, a jakie piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej;)
    Widziałam komentarz na moim blogu, że nie wiedziałyście o spotkaniu bloggerek. Spotkanie się niestety nie odbyło i czekamy na ustalenie innego terminu.

    Zapraszam na mój fanpage https://www.facebook.com/pages/Dzastalandiablogspotcom/214700945256966

    Spróbujemy coś ustalić może wspólnie w końcu :)

    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...