piątek, 27 lipca 2012

Wodne eksploracje - Makijaż

Makijaż wykonany pod wpływem chwili- z resztą jak zwykle. Inspiracja przyszła dopiero po jego wykonaniu- a raczej motyw jaki przedstawia stał się jasny dopiero po ukończeniu pracy.
Nie wiem co roi się w mojej głowie, że robię coś i potrafię to nazwać dopiero jak skończę. 
Bawiłam się cieniami. Nowymi perełkami w moich zbiorach i samo przyszło.

Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż.

Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż
 To co mam na powiekach przywodzi na myśl- przynajmniej mi  wodne odmęty połyskujące złotem ryby  i bombelki powietrza wędrujące ku górze.
Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż

Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż

 Oj zapomniała bym dodać że na zdjęciach możecie zobaczyć mnie zapuszczającą brwi eksponującą nieład. Zabawne mam te brwi całkowicie nie dopasowane do koloru moich naturalnych włosów. Za ciemne niesforne. Moje brwi robią co chcą sterczą tam gdzie nie trzeba nie są zbyt wyraziste.

Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż

Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż

Znów się przed wam ukrywam coś wyrosło mi na brodzie.

Do wykonania tego makijażu posłużyły mi:

3 cienie z paletki Paradise Lagoon My Secret- złoto turkus i granat.
Granatowy matowy cień z palety Sleek Bad Girl.
Złoty pigment KOBO
Matowy cień w kolorze kości słoniowej essence nr 22
Czarny eyeliner w płynie Miss Sporty
Tusz Golden Rose 3D Fantastic Lash

Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż

Kolorowy makijaż, makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany Kwiatami, Złoto granatowy makijaż

 Czasem przez te brwi czuję się jak ciasteczkowy potwór. Ale mam dla was niespodziankę. Zapuszczanie i walka o wyjściowe brwi opłaciła się. Po długich kombinacjach i uciążliwym zapuszczaniu jestem jak nowa. 
Macie tu jeszcze przedsmak mojego nowego wizerunku. Wyglądają dość sensownie co ?

regulacja brwi, uzupełnianie brwi, malowanie brwi, korekta brwi

 Pokazywałam już je na naszym Fanpage i dziewczyny prosiły o tutorial. Chwilowo walczę z niepełnosprawnością mojego aparatu ale postaram się opowiedzieć wam jak toczyła się moja walka z brwiami.

Pozdrawiam Klaudia.

15 komentarzy:

  1. brwi oraz połączenie kolorów szalenie mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda! :) Ważne, że w ogóle umiałaś to nazwać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No i widzisz, że Ci też jest dobrze w błękitach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zmalowane :) Faktycznie przywodzi na myśl wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. niestety szybko się rozsypują mimo walki z usztywnieniem i zwyczajnym sklejeniem ich w jedną całość te kłaczki mam tak upierdliwe że serio wiadomo już że są w 100 pc moje

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż, złoto świetnie współgra z niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci wyszedł - taki look pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi sie podobają takie niesforne brwi :)
    Pieknie połączyłas kolory na oku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów :)
    Też tak czasem mam, że dopiero jak coś zmaluję to się zastanawiam, co mi chodziło? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. OO faktycznie taki oceaniczny ten Twój makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda ten pigment z Kobo. Gdybym nie poszalała ostatnio w Naturze, pewnie już bym poleciała go kupić, bo już wcześniej się nad nim zastanawiałam. Jeszcze podobał mi się bardzo biały perłowy. One tak pięknie wyglądają w tych testerach, że jak na nie patrzę, to od razu w głowie mam wizję konkretnego makijażu z użyciem danego pigmentu - przemawiają do mnie po prostu :D

    A makijaż jak zwykle piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny makijaż :) faktycznie kojarzy się z oceanem i złota rybką :D
    ale masz teraz genialne brwi ;) używasz może jakiegoś żelu do układania brwi czy wystarczył efekt wyregulowania?
    no i dopiero się zorientowałam, że jesteś z Łodzi- jak miło :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba twoje makijażowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...