niedziela, 15 lipca 2012

e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

Niedawno wspominałam o cieniu w kredce Manhattan. Pora na coś podobnego, jednak wzbogaconego o więcej zastosowań. Moje ostatnie zakupy internetowe były dość kosztowne i w skład moich ukochanych kosmetycznych fantów weszła również wielofunkcyjna kredka e.l.f-a.
e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

 Jak widzicie na załączonym obrazku kredka przybyła do mnie w pudełeczku. Na którym widnieje opis produktu oraz skład z którym zapoznacie się w dalszym ciągu posta. Kredka zawiera dwustronny aplikator.



e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

 Z jednej strony mamy do czynienia z kredką do oczu zaś z drugiej z kremowym cieniem do powiek w kredce. Kredkę zakupiłam dla mamy jednak jak klasycznie bywa w naszych konszachtach używamy wspólnie wszystkiego co znajduje się w naszych kosmetyczkach. Kredka jest estetycznie opakowana w wykonany z plastiku pisak- tworzywo jest przyjemne w dotyku i wygląda dość elegancko.

e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

Lubię dwustronne kosmetyki lub te wielofunkcyjne zwłaszcza w okresie letnim, wtedy gdy często podróżujemy. Przeładowana kosmetyczka to koszmar i całkiem niezła karykatura. W końcu urlop to nie czas intensywnych zabaw z makijażem lecz wypoczynku na łonie natury. Jednak gdy wieczorami najdzie nas chęć na podkręcenie wizerunku warto mieć coś ze sobą co zapewni szybki makijaż.
 Wybrana prze zemnie kredka zabiera z jednej strony brązowy eyeliner z delikatnie połyskującymi drobinkami.

e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

 Kredka dość długo utrzymuje się na powiece mimo upałów. Pozostała ze mną w nienaruszona przez 6 godzin- póki nie naszło mnie na przecieranie oczu. Nie podrażniła i co najważniejsze jest miękka. Nie znoszę twardych kredek, moje powieki są bardzo delikatne a tarcie to jednak zły pomysł. Niestety nie nadaję się do aplikacji na wodną linię.

e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

 Oraz kremowy cień w kredce. Połyskujący beż w połączeniu z brązem to całkiem przyjemne połączenie.

e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

 Cień utrzymywał się na mojej powiece równie długo. Nie posiadam mocno przetłuszczającej się powieki więc nie ma szans na spływanie kremowych produktów w trakcie dnia. Kredka jest milsza w aplikacji niż ta o której wspominałam wam wcześniej. Cień w kredce Manhattan nie jest aż tak kremowa stąd różnica w aplikacji.

e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick

 Na pudełku załączono adnotację na temat składu obu produktów. Postanowiłam zrobić dla was zdjęcie byście mogły się z nim zapoznać.

e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick skład chemiczny produktu

Opakowanie zawiera:

Waga: 
Eyeliner: 0,24g
Cień: 0,86g
Kupiłam ją w promocji na stronie http://www.kosmetykomania.pl za 9,99


e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick
Kredki e.l.f Studio - Eyeliner & Shadow Stick są dostępne w różnych kolorach. Jednak brąz w połączeniu z beżem wydał mi się najbardziej odpowiedni dla mojej mamy, która podobnie jak Agnieszka jest miłośniczką makijażu wykonanego za pomocą roztartej kredki.

I rozdanko w którym do zgarnięcia są perfumki.  Jeśli tak samo jak ja macie ochotę zdobyć perfumy zapraszam na bloga beaaatka21. Klikając w zdjęcie znajdziecie się na jej blogu zapraszam.

4 komentarze:

  1. to nie dużo jak za 9,99 kupiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi się tym całkiem prosto malować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chciałam przetestować kosmetyki tej marki :)

    Zapraszam i napisz jeżeli obserwujesz, rewanżuję się :)
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...