wtorek, 10 lipca 2012

Clarena Mandelic & PHA Acid Cream AHA Fruit Line- Jestem uzależniona.

Od ponad miesiąca używam kremu, który całkowicie mnie urzekł i skradł moje serce za sprawą niesamowitego zapachu i właściwości. Clarena Mandelic & PHA Acid Cream AHA Fruit Line- czyli moja wielka miłość do kremu z kwasem migdałowym. Mimo iż pora roku nie sprzyja używaniu takich kremów nie mogę przestać. A stosowanie kremu w okresie letnim wymaga  używania filtrów słonecznych na dzień, jak uzależniona oddaję się wieczornym relaksującym sesjom z otulającym mnie do snu zapachem migdałów.

Clarena Mandelic and PHA Acid Cream AHA Fruit Line

Clarena to moje tegoroczne odkrycie i wielka miłość. W chwili obecnej posiadam dwa kremy oraz Dość sporą bo - 30 ml próbkę Clarena Reparir Vit U cream- Dermoaktywny Krem z Witaminą U- A Aga w ramach skromnego prezentu urodzinowego otrzymała kapsułki.
Clarena Mandelic and PHA Acid Cream AHA Fruit Line



Zacznijmy może od opisu właściwości kremu jakie możemy znaleźć na załączonej do opakowania ulotce: 

KREM Z KWASEM MIGDAŁOWYM I PHA
Biostymulujący krem przeznaczony do każdego rodzaju skóry dojrzałej, także wrażliwej, z utratą elastyczności i kolorytu.
Receptura z optymalnym stężeniem kwasu migdałowego, laktobinowego oraz glukolaktonu zapewnia delikatny i systematyczny peeling naskórka, wygładza i rozjaśnia cerę. Substancje aktywne stymulują syntezę kolagenu i elastyny oraz intensywnie nawilżają. Ekstrakty z nagietka i aloesu przyspieszają regenerację skóry, a korzeń tarczycy bajkalskiej i masło Shea chronią ją przed fotostarzeniem. Beta- karoten nadaje skórze jednolity koloryt i promienny wygląd.

Kwas migdałowy nie uwrażliwia skory na promieniowanie UV, ale w przypadku cery narażonej na długotrwałe działanie słońca wskazana jest ochrona przeciwsłoneczna.

Krem nie zawiera:
parabenów, olejów parafinowych, sztucznych barwników.

Skład:
Aque/Water, Caprilic/ Capric Trigliceryde, Cetearyl Alcochol, Ceteareth-20, Ethylhexyl Cocoate, Mandelic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Propylene Glycol, Dimethicone, Scutellaria Baicalensis Root Ectract, Calendula Officinalis Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Lactobionic Acid, Glucunolactone, XantanGum, Beta- Caroten, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Potasium Sorbate, Diazolidinyl, Urea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Parfum, Cumarin, Benzyl Benzoate.

Clarena Mandelic and PHA Acid Cream AHA Fruit Line
Sposób użycia:
Stosować raz dziennie na noc.

Opakowanie zawiera
50 ml kremu.

Cena:
92 zł

Clarena Mandelic and PHA Acid Cream AHA Fruit Line to profesjonalna linia dermokosmetyków przeznaczona do pielęgnacji skóry problematycznej, zanieczyszczającej się z łojotokiem, wymagającej stymulacji i odnowy- A jak wiecie jestem posiadaczką takiego cuda.

AHA FRUIT LINE zawiera również PYRUVIC & AZELAIC ACID CREAM-na dzień. 
PYRUVIC AZELAIC ACID CREAM-NA DZIEŃ


Niestety go nie posiadam, ale chętnie sprawdziła bym jak sprawdził by sie w akcji z moją przybijającą do krzyża cerą.
Wracając do Clarena Mandelic & PHA Acid Cream AHA Fruit Line jestem wprost zakochana. Krem zaskoczył mnie swoimi właściwościami i zapachem. Zawsze ostrożnie podchodzę do zakupu kosmetyków w takich cenach- z czystej obawy straty pieniędzy. Tym razem produkt jest całkowicie wart swojej ceny.

Clarena Mandelic and PHA Acid Cream AHA Fruit Line

Zacznijmy od konsystencji i zapachu.
Krem ma bardzo przyjemną lekka konsystencję jogurtu swoim zabarwieniem przypomina migdały. A jego zapach jest podróżą do raju. Pachnie migdałowym jogurtem- dosłownie, kiedy się nim smaruję wieczorem czuję się jak bym wykompała się w migdałowym jogurcie. Zapach znakomicie umila zasypianie. Dzięki niemu jestem strasznie zrelaksowana.

Clarena Mandelic and PHA Acid Cream AHA Fruit Line

Właściwości które było mi dane odczuć na własnej skórze:
Rzeczywiście skóra po użyciu kremu nie wymagała częstego peelingu. Moja skóra jest bardzo upierdliwa lubi się przetłyuszczać w strefie T ma skłonność do wyprysków, zaskórników i wągrów- jest OKROPNA. Często zdarzało mi się budzić z suchymi skórkami na twarzy- co świadczyło również o niedostatecznym nawilżeniu- po kontakcie z Clarena Mandelic & PHA Acid Cream AHA Fruit Line moja skóra przestała przejawiać te obiawy w sposób nasilony, ujędrniła się i stała się przyjemna w dotyku.
W związku z wzmożonymi upałami na dzień używałam kremów z filtrem lub podkładów z filtrem.
Moje przebarwienia zmniejszyły się- pewnie za sprawą ciągłego peelingu. A kiedy dopadł mnie jakiś wyprysk- o co nie trudno w taką pogodę, gdy skóra lubi się mocniej przetłuszczać i na dodatek pocić oraz jest zapchana przez kosmetyki- gdy pokusiłam się o wyciskanie skóra szybciej się regenerowała. Nie pozostawiając po zabiegu tak mocno widocznych śladów jak dotychczas.
Zaobserwowałam również leciutke wyrównanie kolorytu.

Jednym słowem jestem na TAK. Krem całkowicie spełnił moje oczekiwania i właściwości opisane przez producenta nie okazały się picem na wodę.

Minusy:
- Wysoka cena- nie każda z nas jest w stanie pozwolić sobie na tak drogi kosmetyk.
- Ograniczona dostępność kosmetyków Claren.

Czy kupię ponownie?
Bóg mi świadkiem jeśli będę tylko miała środki kupię kolejne opakowanie- zapach kremu uzależnia, Nie wyobrażam sobie zasypiania bez kołderki z migdałów.

Miałyście styczność z kosmetykami Clarena?
 Jak wasze wrażenia?
 Czego używałyście i co mogły byście polecić?
Pozdrawiam Klaudia.

19 komentarzy:

  1. Prezentuje się świetnie i kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, może na jesień się zdecyduje, testowałam jakieś kometyki tej firmy i są całkiem spoko,plus nie wiem czy mi się wydaje, ale chyba widziałam je w gabinetach kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze kosmetyków z Clareny. Krem wydaje się być bardzo fajny i może kiedyś go wypróbuję, ale na razie mój budżet przechodzi kryzys :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm brzmi super...chyba go poszukam...troche drogo fakt, ale skoro piszesz ze jest wart swojej ceny..:)) sprobujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to najlepszy krem jaki miałam. a zapach wiesz jak się bosko usypia czując migdały?

      Usuń
  5. Po sukcesie w Brukseli, przyszedł czas na Londyn! Od 1 sierpnia zapraszamy do naszego nowego centrum w stolicy Wielkiej Brytanii! Znajdziecie nas pod adresem: Clarena Cosmetic Centre, R Skincare Ltd 251-253 Field End Road Ruislip Middlesex HA4 9NJ. Zapraszamy!

    Tam będziecie mogły dostać kosmetyki Clareny w UK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi, kusi na fajny prezent np. dla koleżanki czy jakiejś ciotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na prezent idealny :) Pragniemy jedynie poinformować, że powyższy krem został przez nas unowocześniony i jego nowa, ulepszona wersja nazywa się Retinol & Mandelic Acid Cream.

      Usuń
    2. Mam pytanie odnośnie składu INCI tegoż unowocześnionego kremu. Otóż nie mogę zlokalizować w nim kwasu migdałowego. Mogłabym prosić o wskazanie na którym miejscu się on znajduje?

      Usuń
  7. Uwielbiam kwasy,na moja skore dzialaja zbawiennie <3 kremik mocno bym przytuliła ;) A z Clareny mialam tylko krem do biustu i byl swietny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszy nas to, że jesteś zadowolona z naszego kremu do biustu :) Jesteśmy przekonani, że z nowej, ulepszonej wersji powyższego kremu również będziesz. Informujemy jedynie, że po ulepszeniu formuły powstał krem o nazwie Retinol & Mandelic Acid Cream.

      Usuń
    2. Bardzo proszę o niewykasowywanie mojego postu, tylko o ustosunkowanie się do mojego pytania odnośnie zawartości (a raczej jej braku) kwasu migdałowego (Mandelic Acid), w kremie który w nazwie ma "Retinol & Mandelic Acid Cream"?

      Usuń
    3. Właśnie, brak kwasu w składzie... Żarty jakieś. Chciałam mamie kupić na prezent, ale po zobaczeniu składu chyba podziękuję, jest wiele innych, wcale nie gorszych produktów, z kwasem migdałowym nie tylko w nazwie...

      Usuń
  8. Witaj. Firma Clarena ma naprawdę dobre kosmetyki. Ja dostałam w prezencie urodzinowym krem z perłą . Rewelacja. Jest taka strona http://www.e-clarena.eu/pl/ tam Twój krem widziałam ok 85 zł a przy zakupach powyzej 50zl przesyłka gratis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety wycofany, a zamiennik juz nie taki boski....i co teraz? 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie "Clarena, AHA Fruit Line, Mandelic & PHA Acid Cream" miał kwas migdałowy przynajmniej na 6 miejscu bodajże w składzie INCI. A w unowocześnionej wersji wyparował....

      Usuń
  10. Uwielbiam kosmetyki Clarena, ja zakupy zwykle robię na uhoki.pl mają bardzo korzystne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obecność glikolu propylenowego niestety je dyskwalifikuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...