sobota, 21 lipca 2012

Czy tanie oznacza dobre? Recenzja Essence Studio Nails 2 in 1 curticle remover gel


Jak to na mnie przystało – maniaczkę paznokciowego szaleństwa, dziś znów coś o manicure, a mianowicie o zadbanych skórkach wokół paznokci. Od dłuższego czasu używam żelu do usuwania skórek z Eveline i sprawdza się u mnie świetnie - możecie poczytać o nim tutaj. Ostatnio postanowiłam kupić coś innego jeszcze tańszego niż Eveline a mianowicie Essence Studio Nails 2 in 1 curticle remover gel – żel delikatnie zmiękczający i usuwający skórki.

Essence Studio Nails 2 in 1 curticle remover gel, essence, żel do usuwania skórek


Wg producenta żel ma za zadanie delikatnie usunąć i nawilżyć skórki. Nawilżająca formuła zawarta w produkcie jednocześnie chroni i nawilża nasze skórki. Wystarczy nałożyć niewielką ilość preparatu na skórki wokół paznokci, odczekać 1-2 minuty i delikatnie odsunąć skórki zaokrągloną końcówką, a następnie umyć ręce po użyciu. Cena 7,99 zł.

Essence Studio Nails 2 in 1 curticle remover gel, essence, żel do usuwania skórek

Opakowanie zawiera … gram półprzeźroczystego żółtego żelu który znajduje się w podłużnej tubce z lekko ściętą końcówką która ułatwia nakładanie produktu wokół paznokcia. Niestety jeśli naciśniemy za mocno na tubeczkę, to możemy wydobyć z niego za dużo produktu, więc radzę z tym uważać. Zapach hmm.. ciężko go określić, podobny do tego z Eveline – czyli chemiczny, no może lekko naperfumowany jakąś pomarańczą czy czymś cytrusowym. Nie jest drażniący , raczej zanikający po paru chwilach. Producent zaleca nam odsunąć skórki końcówką tubki, ja wolę jednak użyć do tego bambusowego patyczka, jak widać na jednym ze zdjęć. Są bardzo tanie i wygodne w użyciu, pomagają nie tylko w usuwaniu i odsuwaniu skórek, ale także przy malowaniu paznokci. Niestety producent nie dołączył go do żelu.

Essence Studio Nails 2 in 1 curticle remover gel, essence, żel do usuwania skórek

Co o nim myślę? Jest beznadziejny, nawilża tylko na chwilę dopóki nie zmyjemy go z naszych rąk. W ogóle nie usuwa skórek więc jeśli ktoś ma twarde i suche skórki ( tak jak ja po stosowaniu odżywki Eveline 8 w1) to szczerze go odradzam. W sumie czego mogłam się spodziewać po produkcie za 8 zł? Nie wiem, ale essence zawsze było dla mnie tanią firmą z dość dobrymi kosmetykami nie tylko do twarzy ale także do paznokci. W tym przypadku zawiodła niestety, porównując ją do Eveline za niecałe 12 zł – czyli 4 zł różnicy jest tragiczna. Eveline rządzi i już. Niestety muszę wykończyć najpierw to ustrojstwo z Essence i później biegnę do Rossmana po kochane Eveline.

Essence Studio Nails 2 in 1 curticle remover gel, essence, żel do usuwania skórek

A Wy miałyście styczność z tym produktem? A może jesteście w stanie polecić mi coś w dobrej cenie tak samo dobrego jak Eveline bądź jeszcze lepszego? Czekam z niecierpliwością na komentarze, może któraś z Was używała Essence i u niej się sprawdził. Buziaki – Aga.

Poza tym postanowiłyśmy wziąć udział w rozdaniu. Złoto dla zuchwałych- w końcu kto nie próbuje nie wygrywa. Zapraszamy was serdecznie do wzięcia udziału.  Pula nagród przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. 


Jeśli macie ochotę spróbować swoich sił wraz z nami zapraszam :
http://agatharuedelaprada.blogspot.com/2012/07/konkurs-lato-w-peni.html




Pozdrawiam Klaudia.

3 komentarze:

  1. Nie miałam go nigdy, ale po takiej opinie nie będe próbowała. odżywki z eveline są dobre na skrórki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu i po Twojej recenzji na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałam go kupić, ale nigdzie go nie mogłam znaleźć - po tej recenzji widzę, że to jednak dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...