czwartek, 19 lipca 2012

Letni makijaż- czyli ja i moje potknięcia.

Za oknem zimno pochmurno i szaro. A mnie naszło na coś żywego pełnego słońca. 
Wibrujące neonowe kolory to chyba znak szczególny tego lata, więc postanowiłam zrobić dla was coś w tym klimacie.
Znów na chwilę przeniosłam się w tropiki. Inspiracją są owoce, więc postanowiłam zaserwować wam dawkę soczystych kolorów.

Ten makijaż robiłam w dwóch podejściach. Raz gadając z Agnieszką i wykonując próbne podejście do makijażu. 

Letni makijażLetni makijaż


W sumie po 3 dniowej nieobecności w świecie wirtualnym wróciłam z masą pomysłów, zacięciem do pracy oraz nowościami w mojej kosmetyczce. Ale o tym dowiecie się za jakiś czas bo jeszcze nie zdążyłam zdać wam relacji z zeszłomiesięcznych zakupów. Wszystkie za i przeciw poznacie już niedługo. Teraz wróćmy do makijażu który dla was zrobiłam. 

Letni makijaż

Letni makijaż

Letni makijaż

Letni makijaż

Letni makijaż

Letni makijaż

Jak chyba zdążyłyście zauważyć lubię eksperymentować z kolorami. Nie spotkacie mnie takiej nigdzie indziej - codzienność to raczej miejsce dla mnie w nude makeup. 
Tym razem pomysł przerósł moje umiejętności i posiadane akcesoria. Kreski są nierówne a samo wykończenie w wewnętrznym kąciku wygląda tragicznie. Chyba pora zaopatrzyć się w nowy eyeliner i pędzelek. Stopnień zadowolenia: 3/5. 
Cały pomysł wykorzystania i rozmieszczenia kolorów jest moim zdaniem wspaniały ale te moje kreski. Chyba nie mam dziś dnia do malowania kreseczek. Mam nadzieję że z czasem moja ręka bardziej się wyrobi.
Na powiekach widzicie mieszankę cieni MIYO, Pigmentu Kobo nr 402 i odrobinę różu z palety Technic Electric Beauty. Przykleiłam też kępki rzęs z Donegal jednak jak widzicie brak mi wprawy. Ostatnim razem gdy nimi się bawiłam  przykleiłam je o wiele lepiej.

Tak właśnie prezentuje się piękny pomysł którego nie jestem w stanie do końca przelać na powieki.

Pozdrawiam Klaudia.

15 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda :) I akurat troszkę koloru w te smutne i paskudne dni!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, znowy narzekasz, kiedy zmalowałaś takie cudo!! Świetnie wycieniowałaś, pięknie połączyłaś kolory <3 Jest świetnie :P Oj tam, kreski odrobnkę nierówne, jakbyś nie wspomniała o tym, to bym nawet nie zauważyła ;P A co wewnętrznego kącika - mnie wychodzi on tak samo :D Cóż, piątka! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecaj mi dobry tani pędzelek do eyelinera to przestanę ten mój już do niczego się nie nadaje

      Usuń
  3. mi się wydaje że właśnie eyeliner jest tu zbędny :) nie oceniaj się tak surowo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest powieka wygląda płasko z samymi cianiami

      Usuń
  4. też bym chciała tak "nie umieć przelać pomysłu na powieki" jak Ty :( U mnie makijaż to podkład, róż/bronzer, tusz do rzęs i jak mam czas eyeliner(a jeszcze pół roku temu nie umiałam się nim posługiwać:P)Jednak cienie...kompletnie nie moja bajka i tego nie nauczę się nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przysiadła byś i byś się nauczyła ja na codzień też w wersji demo kicam

      Usuń
  5. pięknie zestawiłaś kolory! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i jaki kolorowy :) Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tu się wszystko podoba i nie mam się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i kolorowo :) Aż chce się żyć! :) Jesteś mistrzem makijażu! Moim mistrzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest prześliczny! nie wiem czemu tak narzekasz, ale to juz chyba tak jest, że nam samym sie zawsze cos musi niespodobac

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż. Jakbyś nie napisała o tych nieudanych kreskach, pewnie nie zwróciłabym na to uwagi :P Nie oceniaj się tak surowo - ja przy Tobie jestem totalne beztalencie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...