poniedziałek, 9 lipca 2012

Inspired by Places- Japan

Tydzień Japonii w Inspired by Places moim największym koszmarem- pewnie będzie tak samo z Tajlandią - Ponieważ kojarzy mi się niezbyt pozytywnie za sprawą Sex Biznesu jaki tam się wyprawia.

Inspired by Places Japonia, Japan, Manga irritated Face makeup



Moje podejścia do Japonii były tragiczne. Więc w akcie irytacji i wnerwienia mam dla was 
MANGA IRRITATED FACE.
Jeśli jakimś cudem spłodzę coś sensownego dam wam znać i puszczę posta ale moja irytacja sięga zenitu więc pewnie nie zabiorę się za to ponownie. Gejsze kwitnące wiśnie oczywiste mimo wszystko nie wykonalne dla mnie dzisiejszego dnia.

Inspired by Places Japonia, Japan, Manga irritated Face makeup

 Kto nie kochał Czarodziejki z księżyca i masy innych mangopodobnych bajek z naszego dzieciństwa? Zawsze śmiałam się, że łezka na czole powinna  być zawsze ze mną ponieważ jestem wiecznie poirytowaną jędzą której nic nie pasuje.
Inspired by Places Japonia, Japan, Manga irritated Face makeup

Tym razem nie pasowały mi wszystkie moje zabiegi kosmetyczne i spełzłe na niczym wysiłki na rzecz stworzenia Japonii idealnej.
A tak by poprawić sobie humor biorę udział w rozdaniu. Paletka Sleek Curacao do wygrania czyli ta za którą stękam od dawna.

Jeśli chcecie też wziąć udział klikajcie w obrazek.

Pozdrawiam was ja poirytowana Klaudia 

16 komentarzy:

  1. Hahaha, ale z tego wszystkiego fajnie wyszło ;> Świetna mina ;> No ja wielką fanką czarodzienki z księżyca byłam, odcinka żadnego nie przegapiłam ahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoje luzackie podejście do tematu Japonii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, co gosc :P zaje... pomysł. :)))) nat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubiłam księżniczkę z księżyca hahaha jesteś świetna!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak btw panie ja ponoć nonstop mam minę naburmuszonego dzieciaka bardzo podobną do tej na załączonym obrazku a tak w bonusie wydaję z siebie zabawne dźwięki więc jest luz

      Usuń
    2. Ha ha ha rozbrajasz mnie!!!!:D

      Usuń
    3. nie poradzę taka jestem cóż

      Usuń
  6. fajnie wyszła ta kropelka :) pomysł bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oż Ty! Sama bym o tym nie pomyślała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ile ja nerwów miałam laska nie ogarniasz aż się gotowałam. Z resztą nie obyło się bez stękania ci na FB.

      Usuń
  8. Wyszło bardzo zabawnie :) Ale groźna mina :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lezka jest genialna...:D
    PS. slicznie wygladasz jak sie zloscisz hihih ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...