niedziela, 8 lipca 2012

Żele pod prysznic Alterra - naturalna codzienna pielęgnacja ciała


Dziś pomęczę Was trochę codzienną pielęgnacją skóry całego ciała i pokażę kolekcję moich alterrowych żeli pod prysznic które nabyłam w Rosmannie bo tylko tam możecie je dostać.
Alterra żel pod prysznic, wanilia, borówka, brzoskwinia, liczi, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic, szampon
Niestety mam w domu prysznic, nad czym strasznie ubolewam ponieważ kocham wylegiwać się w wannie ehhh. Tak więc uzależniona jestem od zakupu żelu pod prysznic  a nie pięknych pachnących soli czy kuli do kąpieli które są bardzo aromatyczne i dają duuużooo piany którą kocham. Niestety mam straszne uczulenie od parabenów zawartych w produktach myjących do ciała i muszę szukać naturalnych produktów. Większość  żeli które są uwolnione od sztucznych składników, nie mają także zapachu, a jak wiadomo kąpiel nie tylko orzeźwia ciało ale także nasze zmysły które miło by było obdarzyć pięknym zapachem. Postanowiłam więc zakupić żele pod  prysznic Alterra które są tanie wydajne i przepięknie pachną.

Alterra żel pod prysznic, wanilia, borówka, brzoskwinia, liczi, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic, szampon
Wszystkie podane przeze mnie poniżej żele nie zawierają syntetycznych barwników oraz substancji zapachowych, a także konserwantów. Brak w nich silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych. Zawierają składniki roślinne z kontrolowanych biologicznie upraw a także z dziko rosnących zbiorów. Są testowane dermatologicznie i nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego.  Zawierają glicerynę ale tą roślinną w połączeniu z olejem sojowym dzięki czemu żel nie wysusza naszej skóry.Żele co chwila pojawiają się w innych zapachach ponieważ co sezon firma wypuszcza jakąś limitowaną serię. Ja wybrałam  cztery z dość dużego wyboru żele które mnie zainteresowały.

Pierwszym moim największym ulubieńcem jest Alterra żel pod prysznic Pomarańcza i Wanilia. Zapach jest obłędny,  przypominający waniliowy aromat do ciasta z pomarańczą. Kremowy żel po prostu rozpieszcza moją skórę.  Kocham ten zapach który roznosi się w całej łazience podczas kąpieli, nie jest on drażniący ale wręcz przeciwnie działa bardzo kojąco na zmysły. Mimo naturalnych składników żel dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Nie występuje uczulenie na mojej skórze więc jestem pewna że producent mówi prawdę.
Alterra żel pod prysznic, wanilia, pomarańcz, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic,

Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Alkohol, Glycerin, Glicine Soia Oil*, Xanthan Gum, disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum**, Glyceryl Oleate, Citric Acid Limonene**, Sodium PCA , * ingridients from certified organic agriculture, ** from natural essential oils
Alterra żel pod prysznic, wanilia, pomarańcz, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic,
Kolejnym żelem jest limitowanka Alterra żel pod prysznic Borówka i Wanilia. Cudowny słodki zapach leśnych owoców w połączeniu z wanilią – po prostu poezja. To mój drugi ulubieniec tuż po pomarańczy. Konsystencja to niebiesko przeźroczysty żel.
Alterra żel pod prysznic, wanilia, borówka, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic
Skład: Aqua, Alkohol, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauroyl Lactylate, Sodium Citrate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Parfum**, Citric Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Linalool** Geraniol**, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, ** from natural essential oils
Alterra żel pod prysznic, wanilia, borówka, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic
Następnym żelem o cudnym zapachu który wybrałam jest Alterra żel pod prysznic Brzoskwinia i Liczi. Rześki zapach brzoskwinki i odświeżające liczi to kolejny zapach który mnie urzekł. Tym razem jest to raczej bardzo świeży, orzeźwiający zapaszek w odróżnieniu od dwóch poprzednich które są bardziej słodkie i intensywne ale nie mdłe.
Alterra żel pod prysznic, brzoskwinia, liczi, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic,
Skład: Aqua, Alkohol, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauroyl Lactylate, Litchi Chinensis Friut Extract, Sodium Citrate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Parfum**, Citric Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Prunus Persica Kernel Oil, Linalool**, Limonene**, Geraniol**,** from natural essential oils
Alterra żel pod prysznic, brzoskwinia, liczi, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic,
Ostatnim z żeli który chcę Wam przedstawić, to zupelnie inny i odmienny od pozostałych. Jest to Alterra szampon i żel pod prysznic bez substancji zapachowych. Został stworzony z myślą o alergikach – czyli coś w sam raz dla mnie. Ma niezbędne minimum składników aby nie obciążać wrażliwej skóry.  Zakupiłam go ponieważ mnie bardzo zaciekawił swym zastosowaniem nie tylko do mycia ciała ale także do włosów. Jest przeźroczysty i bezzapachowy idealny dla alergików i atopowców. Mimo tak małego składu nieźle się pieni i dobrze myje moje włosy które przetłuszczają się bardzo od skóry głowy. Nie uczula mojej głowy, włosy są miękkie i świeże. Idealne rozwiązanie w podróży, jedna butelka jako szampon i żel pod prysznic. Jestem pod wrażeniem tego produktu, myślę że zagości w mojej kosmetyczce podczas podróży.
Alterra żel pod prysznic, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic, szampon do włosów
Skład jest naprawdę okrojony: Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Caprylyl/Capryl Glucoside, Alkohol*, Xanthan Gum,Sucrose Laurate, Levulinic Acid, Glucose Glumate, * ingridients from certified organic agriculture
Alterra żel pod prysznic, skóra wrażliwa, Paraben Free, Alterra, żel pod prysznic, szampon do włosów

Podsumowując żele kupimy w cenie niecałych 8 zł za 250 ml. Teraz bardzo często pojawiają się w promocji i kosztują 5,99 zł z kawałkiem więc naprawdę bardzo bardzo tanio. Każdy znajdzie coś dla siebie zarówno alergicy jak i pasjonatki poszukujące naturalnych składników myjących. Ja jestem z nich bardzo zadowolona, nie uczulają mnie, nie spinają mi skóry co bardzo mnie cieszy ponieważ nie zawsze chce mi się smarować ciało balsamem, szczególnie w lato gdzie upały w połączeniu z balsamem sprawiają że po 15 minutach kąpieli trzeba wejść pod prysznic jeszcze raz ponieważ przyklejamy się do wszystkiego co nas otacza. Mam nadzieję, że tym długim wpisem nie zamęczyłam Was za bardzo. Udanego urlopu życzę tym którzy go mają ponieważ mamy okres wakacyjny (ehh jak dobrze było być dzieckiem, wtedy wakacje trwały dwa miesiące).

                                                                                                                                Pozdrawiam - Aga.

10 komentarzy:

  1. nie mialam nigdy nic od nich ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. poluję na borówkę,m zapach ma cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem Twój ból z powodu braku wanny :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety zawiodłam się na Borówce :( W buteleczce zapach cudny, ale poza nią dla mnie jest nie do zniesienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się zachęcająco :) Na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za tyli żelami, jestem wierna Nivei:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bądź wierna nivea i niech Twoje ciało wchłania mega dużo parabenów i innego chemicznego badziestwa którego dodają również do domestosów (nie zaszkodzi trochę poczytać ). Alterra jest przynajmniej w 100% naturalna. Naprawdę polecam te żele jak i inne kosmetyki tej marki. zastanówmy się co jest dla nas ważniejsze: czy to jak się rozprowadza kosmetyk czy to że jest zdrowy dla naszej skóry i ekologiczny? ;)
    pozdrawiam wszystkie kobietki Eko

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram przedmówcę. Ciało mamy jedno - warto otoczyć je troską, a nie niszczyć chemią z głupich przyzwyczajeń lub ignorancji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobry artykuł polecam w zupełności tego bloga Bogini Gypsy Queen

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...