środa, 25 lipca 2012

Naturalny błyszczyk - Sally Hansen NATURAL BUTTER LIP SHINE

Dziś opowiem Wam o naturalnym błyszczyku firmy Sally Hansen Natural Butter Lip Shine.  Kosmetyk nabyłam podczas moich internetowych zakupów. Skusiła mnie przede wszystkim jego cena a także fakt że jest on wyprodukowany z naturalnych składników, a ostatnio właśnie takich kosmetyków poszukuję mimo, że nie jestem wielką maniaczką eco- światka.

Sally Hansen Natural Butter Lip Shine, Sally Hansen, naturalny błyszczyk, eco
Błyszczyki występują w wielu kolorach, ale niestety nie spotkałam się z nimi na sklepowych półkach, nawet nie wiem czy są one dostępne w polskich drogeriach. Ja wybrałam bardzo naturalny kolor o numerze 30 – LUSH. Jest na moich ustach praktycznie prawie transparentny i pokrywa się z moim kolorem ust. Wg producenta błyszczyk został wyprodukowany w 94 % z naturalnych składników. Zawiera witaminę E i naturalne ekstrakty. Nie klei się, nie jest tłusty ani ciężki. Zawiera naturalne antyoksydanty pomagające utrzymać zdrowy wygląd ust. Wygładza i nawilża usta.

Sally Hansen Natural Butter Lip Shine, Sally Hansen, naturalny błyszczyk, eco

Sally Hansen Natural Butter Lip Shine, Sally Hansen, naturalny błyszczyk, eco

Opakowanie produktu bardzo pomysłowe, jak na ekologiczny produkt przystało z zewnątrz tez musi wyglądać ekologicznie. Po raz pierwszy spotkałam się z tekturową skuwką od pędzelka w naturalnym zielonym kolorze. Aplikator błyszczyka w kształcie pędzelka który jest dość gruby ale nieźle radzi sobie z nakładaniem produktu. Na szczęście dozowanie błyszczyka jest samą przyjemnością, nic nie wylewa się poza pojemnik i nie obkleja opakowania na około.

Sally Hansen Natural Butter Lip Shine, Sally Hansen, naturalny błyszczyk, eco

Sally Hansen Natural Butter Lip Shine, Sally Hansen, naturalny błyszczyk, eco

Produkt pachnie obłędnie malinami i masłem kakaowym, a smak jest jakbyśmy jadły lody śmietankowe, dlatego też błyszczyk za długo nie gości na moich ustach - zostaje on przeze mnie zlizany. Tak jak zapewnia producent błyszczyk nie klei się, nie waży na ustach. Pięknie nawilża i nadaje połysk, jest leciutki jak piórko. Błyszczyk mnie nie uczula, nie wysusza ani nie podrażnia ust. Nie utrzymuje się dość długo na ustach ale za cenę 5 zł  plus przesyłka za 7 gram produktu naprawdę jest świetny. Produkt godny polecenia, zagościł na co dzień w mojej torebce i już z niej chyba nie wyjdzie.

A tak wygląda na moich ustach:




Jeśli jesteście fankami błyszczyków tak jak ja to na pewno przypadnie on Wam do gustu. Ja go wprost ubóstwiam. Aga


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. za 5 zł za taki zapach i smak, to ja bym go jadła na śniadanie, cały, ha ha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja go jem cały czas zlizuje paćkam zlizuje paćkam hahaha

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekło mnie opakowanie, ładnie się prezentuje na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Bardzo fajnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...