czwartek, 14 czerwca 2012

Walka z przetłuszczającą się skórą i zaskórnikami czyli La Roche Posay Effaclar

Hej Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić słynne Effaclar  z La Roche Posay. Wiele dobrego słyszałam produktach LRP serii Effaclar i postanowiłam sprawdzić je na sobie. Moja skóra jak dobrze wiecie jest wrażliwa, podatna na podrażnienia i zaczerwienienia czy to zimą czy to latem. Ponadto mam cerę mieszaną – tłustą w strefie T ( czyli czoło, nos, broda) i suchą na policzkach, a żeby tego było mało jest naczyniowa więc nie mogę traktować jej mocnymi peelingami, szczoteczkami, gąbkami itp. Czasem pojawiają się zmiany skórne w postaci zaskórników czy wyprysków,  a jeśli produkt jest za bardzo nafaszerowany parabenami i gliceryną kosmetyczną od razu pojawia się uczulenie w postaci czerwonych krostek. Postanowiłam wypróbować LRP który chwalony jest ze wszystkich stron za swoje właściwości oczyszczające i łagodzące.
La Roche Posay, Effaclar, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, Paraben Free, bez mydła, bez parabenów, ulga dla wrażliwej skóry, skóra z niedoskonałościami, zaskórniki, niedoskonałości


Pierwszym z nich jest oczyszczający płyn micelarny La Roche-Posay EFFACLAR do skóry tłustej i wrażliwej, który ma za zadanie oczyścić naszą twarz z makijażu i nie tylko a także przygotowac go do kolejnych etapów pielęgnacji. Ja używam go jako płynu do demakijażu oczu i twarzy.

Skład: AQUA / WATERHEXYLENE GLYCOLGLYCERINPOLOXAMER 188ZINC PCASODIUM LACTATEDISODIUM COCOAMPHODIACETATEDISODIUM EDTACITRIC ACIDDIHYDROCHOLETH-30IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATEPOLYAMINOPROPYL BIGUANIDE

La Roche Posay, Effaclar, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, Paraben Free, bez mydła, bez parabenów, ulga dla wrażliwej skóry, skóra z niedoskonałościami, zaskórniki, niedoskonałości
Według producenta:
Oczyszczający płyn micelarna EFFACLAR delikatnie oczyszcza skórę dzięki środkom myjącym dobranym specjalnie do skóry wrażliwej. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą. Z łagodzącą, przeciwdziałającą podrażnieniom wodą termalną La Roche-Posay - pH 5,5 - bez mydła - bez alkoholu - bez barwników - bez parabenów. Skóra zostaje oczyszczona z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum dla świeżego uczucia czystej skóry. Stosować rano i/lub wieczorem na twarz. Zwilżamy wacik w oczyszczającą płynem micelarnym i oczyszczamy twarz i szyję. Delikatnie osuszamy skórę czystym ręcznikiem lub płatkami kosmetycznymi.Opakowanie i zawartość: Butelka 200 ml.
Cena: 14,50 zł
  
Według mnie:
Opakowanie jest zwykłe jak to opakowanie, jest też praktyczne, ponieważ nie wylewamy pół buteleczki na wacik tylko dozujemy go lekko , co podoba mi się bardzo. Myślę, że to zasługa butelki która jest dość sztywna w porównaniu do miękkiej butelki wody micelarnej z Bourjois która wylewała się strumieniem (nie daj boże żeby ścisnąć opakowanie, wtedy cała zawartość wyleciałaby na nas).Woda micelarna LRP pięknie radzi sobie jako płyn do demakijażu. Świetnie zmywa najmocniejszy tusz, czy też mocno napigmentowany cień. Jeśli chodzi o zapach, to nie należy do przyjemnych, ale nie jest zbyt mocny aby uprzykrzał mi jakoś życie. Aplikacja jest bardzo przyjemna, płyn nie podrażnia mi oczu, nie są one zaczerwienione, twarz jest dobrze oczyszczona. Płyn nakładam na wacik a później przecieram nim oczy twarz i szyję, nie osuszam twarzy ręcznikiem czy też wacikiem ponieważ tuż po wodzie micelarnej używam żelu do mycia twarzy. Jeśli chodzi o działanie, to zauważyłam zmniejszone wydzielanie sebum, skóra jest naprawdę oczyszczona. Wydajność produktu jest naprawdę powalająca, po dwóch tygodniach codziennego używania rano i wieczorem zużyłam niecałą ¼ produktu.

Drugim produktem który zakupiłam z serii EFFACLAR jest oczyszczający żel w piance do skóry tłustej i wrażliwej. Stosuję go zaraz po zmyciu twarzy płynem micelarnym w celu dokładnego oczyszczenia twarzy z resztek makijażu których nie usunął płyn.

Skład: AQUA / WATERSODIUM LAURETH SULFATEPEG-8COCO-BETAINEHEXYLENE GLYCOLSODIUM CHLORIDEPEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATEZINC PCASODIUM HYDROXIDECITRIC ACIDSODIUM BENZOATEPHENOXYETHANOLCAPRYLYL GLYCOLPARFUM / FRAGRANCE
La Roche Posay, Effaclar, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, Paraben Free, bez mydła, bez parabenów, ulga dla wrażliwej skóry, skóra z niedoskonałościami, zaskórniki, niedoskonałości

La Roche Posay, Effaclar, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, Paraben Free, bez mydła, bez parabenów, ulga dla wrażliwej skóry, skóra z niedoskonałościami, zaskórniki, niedoskonałości

Według producenta: Żel EFFACLAR delikatnie oczyszcza skórę dzięki zawartości środków myjących dobranych specjalnie do skóry wrażliwej. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą. Z łagodzącą, przeciwdziałającą podrażnieniom wodą termalną La Roche-Posay - pH 5,5 - bez mydła - bez alkoholu - bez barwników - bez parabenów. Spieniamy w dłoniach z małą ilością wody i nakładamy na twarz, delikatnie masując skórę. Dokładnie spłukujemy.Opakowanie i zawartość: Tuba 200 ml
 Cena: 39,50 zł

Według mnie:
Opakowanie w tubie która ma tragiczne otwarcie, muszę się mocno nasiłować żeby je otworzyć kiedy mam mokre ręce. Nie wiem może trafiłam na felerne opakowanie, czasem tak bywa. Jeśli chodzi o zawartość tuby to jest to przezroczysty żel który po roztarci na nawilżonych dłoniach przemienia się w magicznie mleczną piankę. Produkt jest niesamowicie wydajny, kropka wielkości zielonego groszku wystarczy aby dokładnie umyć całą twarz i szyję, Żel wspaniale oczyszcza skóre z resztek makijażu i brudu po całym dniu który uzbierał się na naszej twarzy chodząc po zadymionych, zakopconych ulicach dużych miast. Dokładnie zbiera sebum z twarzy dając lekki efekt ściągnięcia, ale nie napięcia skóry. Lekko matuje cerę. Jestem z niego bardzo zadowolona. Przede wszystkim żel nie zawiera mydła, barwników a także alkoholu. Składników które niekorzystnie wpływają na moją skórę i chyba dlatego tak bardzo go cenię.


La Roche Posay, Effaclar, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, Paraben Free, bez mydła, bez parabenów, ulga dla wrażliwej skóry, skóra z niedoskonałościami, zaskórniki, niedoskonałości, Effaclar Duo, krem do twarzy

La Roche Posay, Effaclar, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, Paraben Free, bez mydła, bez parabenów, ulga dla wrażliwej skóry, skóra z niedoskonałościami, zaskórniki, niedoskonałości, Effaclar Duo, krem do twarzy
Dostałam też próbkę kremu La Roche-Posay Effaclar Duo.który ma za zadanie eliminować zmiany trądzikowe trądzikowe o podwójnym działaniu. Eliminując zapalne zmiany trądzikowe (krostki, grudki) oraz odblokowując zatkane pory. Zawartość próbki 2ml/ bezpłatna.
Według producenta: EFFACLAR DUO to kompletny produkt do pielęgnacji skóry, który łączy 4 składniki aktywne działające na dwa główne objawy pojawiające się na skórze skłonnej do trądziku: Poważne miejscowe zmiany skórne: niacyna i pirokton olaminy do walki z rozprzestrzenianiem się bakterii i wyeliminowania niedoskonałości. Pory zatkane łojem: kombinacja kwasu LHA i kwasu linolowego odblokowuje pory, usuwając jednocześnie nagromadzone w nich martwe komórki tworzące te zatory. Te aktywne składniki w połączeniu z kojącą, niedrażniącą woda termalną La Roche-Posay zmniejszają zaczerwienienie. Formuła bez parabenu. Pory są oczyszczone. Nawet najbardziej poważne niedoskonałości znikają. Skóra jest gładsza i bardziej oczyszczona. Trwałe przywrócenie równowagi, aby odzyskać wszystkie właściwości zdrowej skóry. Stosować rano i/lub wieczorem na całą twarz. Doskonała baza pod makijaż. Nie zatyka porów.
Według mnie:
 Ciężko mi jest określić czy rzeczywiście ma takie działanie jak zapewnia nas producent. Użyłam kremu 3 razy – na tyle starczyła mi próbka. Myślę, że tak jak pozostałe produkty tej serii jest bardzo wydajny. Ma fajną żelowo-kremową płynną konsystencję, nadaje się na dzień nie obciążając skóry pod podkład, a także na noc. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu, nie zatyka porów. I chyba tyle co mogę o nim powiedzieć. Za krótko go używałam aby zauważyć jakiekolwiek zmiany na mojej twarzy. Na pewno mnie nie uczula i nie podrażnia mi skóry, nie wysusza jej ani nie napina. Mam zamiar kupić sobie go w najbliższym czasie. Po dłuższym stosowaniu podzielę się z Wami moją opinią.

Oba produkty kupiłam za naprawdę niską cenę w jednej z łódzkich aptek za pośrednictwem serwisu allegro. Jeśli szukacie produktów dobrych firm które możemy dostać tylko w aptekach, szukajcie, buszujcie na allegro bądź wybierzcie się do osiedlowych małych aptek które mają o wiele lepsze oferty cenowe niż te duże sieciówki, sama się o tym wiele razy przekonałam.


Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was dzisiaj swym wpisem. Dziękujemy Wam wszystkim za miłe słowa i komentarze dotyczące nas i tego co robimy. Jesteście wspaniałe. Buziaki – Aga.

4 komentarze:

  1. no może w końcu by mi pomogło na moją tłustą cerę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po dwóch tygodniach stosowania widzę dużą poprawę Muszę jeszcze kupić krem LRP Dou który by pomógł mi na kaszkę na czole :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszy zestaw ever. Nie wiem, co mnie podkusiło, żeby eksperymentować. A co do żelu- ten w tubce jest dziwny, chociaż małe tubki podróżne są wyczesane i łatwo się je otwiera, ale ja kiedyś się załapałam na wersję 400ml w butelce z pompką. To było coś... Nie dość, że się nie kończył (a używałam go ejdnocześnie i ja i mój facet), to jeszcze tak genialnie skórę oczyszczał, a pompeczka działała bez zarzutu. Niestety z pompką nie mogę już nigdzie wyczaić :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam i razem z pianką oczyszczającą Iwostin Purritin (mam nadzieję że dobrze napisałam :P) są na 1 miejscu. Świetnie oczyszczają skórę i jej nie podrażniają. Tylko moja przygoda z LRP zaczęla się trochę feralnie, bo pękło opakowanie i spora jego część uciekła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...