poniedziałek, 4 czerwca 2012

Fiołek- makijaż inspirowany kwiatami.

Taki sobie wynik zabawy z cieniami. Po zakupach musiałam zaszaleć, a mistrzostwa w makijażu które mamy już za sobą zainspirowały mnie do bardziej ekstremalnej zabawy.
Gratuluję zwycięzcom i życzę kolejnych sukcesów.
A tu już skromny wynik mojej zabawy.
Fiołkowy makijaż, Makijaż kolorowy, Makijaż inspirowany, Makijaż tropikalny

Fiołkowy makijaż, Makijaż kolorowy, Makijaż inspirowany, Makijaż tropikalny



Fiołkowy makijaż, Makijaż kolorowy, Makijaż inspirowany, Makijaż tropikalny
Użyte kosmetyki:
Podkład essence Soft Touch Mouse 01 matt sand
puder My Secret Loose Powder Transparent
róż Miss Sporty Ohh! Blushed nr 002 Rosse
Cienie: MIYO OMG! Eyeshadows trio żółto zielone
Sensique Oriental Dream nr 129 fiolet
paleta Technic Electric Beauty - kremowy cień
tusz Big Fat Lashes MIYO 
Fiołkowy makijaż, Makijaż kolorowy, Makijaż inspirowany, Makijaż tropikalny
Żałuję że nie dodałam ciut nad linię brwi w miejsce gdzie wypełniałam fioletem czerni.
Niestety takiej jakości zdjęcia płodzi mój aparat. Cóż zabawa była przednia wyglądałam dość zabawnie. Cienie prezentują się w taki sposób bez baz. Jak zwykle bawiłam się w przypływie chwili i sama nie wiedziałam gdzie mnie to zaprowadzi stąd jedno zdjęcie bez wypełnienia na nosku. Stwierdziłam że ten fiołek potrzebuje jeszcze jednego płatka.

Szalejecie czasem w taki sposób z swoimi kosmetykami? Podoba wam się moja interpretacja?

15 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł. podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Trochę się bałam to pokazać :O Wstydzioch

      Usuń
  2. Nawet fajnie Ci to wyszło ;) Coś zupełnie innego od typowych makijaży :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poniosło Cie :) Super to wygląda, lubie takie kreatywne "makijaże" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały Sensique Oriental Dream zużyłaś chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten makijaż świetnie wyszedł na trzecim zdjęciu :) Ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nosek czyli 3 płatek dobudowałam gdy przeraziła mnie krzywizna linii na nosie :D

      Usuń
  6. Ha ha,ale fajne!!!!Gratuluję pomysłowości!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, piękne jak z bajki :) Gratuluje talentu i pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...