piątek, 29 czerwca 2012

Lawendowa łąka z MIYO czyli paznokciowy świat czas zacząć!

Hej. 
Moje paznokcie są już w dość dobrej kondycji dzięki odżywce Eveline, dlatego też mogę Was zacząć nękać moimi pazurkowymi wariacjami. Na początku coś skromnego, ale lekko zwariowanego w kolorze. Dziś króluje lawenda, czyli piękny fiolecik z MIYO. Jak Wam się podoba?
lakier do paznokci MIYO, MIYO lavender, No 22

Top coat na serdecznym palcu nie został uwydatniony przez mojego strasznego złoma.
 Jest to piękny brokatowy lakier który mieni się drobinkami zieleni i żółci.
Niestety mój aparat jest już tragiczny, nie łapie ostrości i mam nadzieję, że już niedługo będę cieszyć się nowym cacuszkiem. 
A co za tym idzie będziecie mogły cieszyć się lepszymi zdjęciami w moim wydaniu. Na razie musicie zadowolić się moimi okropnymi fotkami.

lakier do paznokci MIYO, MIYO lavender, No 22

Do pomalowania paznokci użyłam:
- odżywki Eveline 8w1 jako bazę pod lakier
- lakieru do paznokci firmy MIYO w kolorze nr 33 Lavender
- top coat'u z zielono-żółtym brokatem z firmy INGLOT (tylko na palcu serdecznym) no number 
- do wykończenia użyłam utwardzacza z firmy INGLOT diamond top coat nr 15
- a na koniec mój ulubiony przyspieszacz lakieru z firmy AVON liquid  freeze quick dry

lakier do paznokci MIYO, MIYO lavender, No 22, Avon, INGLOT DIAMOND TOP COAT, Eveline

Kolejne odsłony mojego paznokciowego świata już niedługo. Niestety nie mam tak dużego talentu jak Klaudia w makijażu, większość z nich ogranicza się do dwóch cieni lubo roztartej kredki więc postaram się pokazać swoje pazurki i wariacje z nimi. Już nie mogę się doczekać kiedy zmaluję coś na nich dla Was.
Buziaki - Agnieszka

9 komentarzy:

  1. śliczny ten fiolet Agnieszko - moja imienniczko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowanie lakierami MIYO to sama przyjemność niestety jak większość lakierów wytrzymują 2 dni bez odprysku czy ścierania. Natomiast za 5 zł mogę cieszyć się przepiękną lawendą na paznokciach przez 2 dni :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to purpurowy ;>> Śliczny, nie widziałam go jak łowiłam swoje cuda ;> Zdjęcia są dobre przecież i wyraźne, tylko miniaturki małe ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz łowić dalej :> Aparat przekłamuje :)

      Usuń
  4. fajny kolor i masz bardzo ładny kształt paznokci <3 zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam małe płytki niestety :((( ale cóż zmienić tego nie mogę

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...