czwartek, 14 czerwca 2012

Makijaż inspirowany- Orange Juice by Grzee

Makijaż który zaraz wam zaprezentuje jest makijażem inspirowanym. Pewnie wiele z was bacznie obserwuje poczynania Grzee. [Kliknij jeśli chcesz odwiedzić jej bloga] Kolejna specjalistka w dziedzinie makijażu. Oglądając jej prace można popaść w depresję. Doskonałe w każdym calu makijaże dla większości z nas są nie do odtworzenia.
Lemon Juice Makeup

Lemon Juice Makeup
Z pewnością do prototypu mi daleko, jednak postanowiłam zmalować dla was coś takiego. Makijaż jest prosty w wykonaniu. Zaczynacie od dolnej powieki po kolei nakładając na nią cienie od najjaśniejszego do najciemniejszego. Lekko rozcieracie przejścia między kolorami i samą  granicę . Zadzierając lekko w górę zieleń w zewnętrznym kąciku ułatwiamy sobie kolejne zadanie którym jest wykonanie kreski na górnej powiece.
Lemon Juice Makeup

Lemon Juice Makeup
Dzięki takiemu zarysowi możecie łatwo poprowadzić dość prostą linię- wiem daleko mi do perfekcji zwłaszcza przez różnice w budowie oczu.

Lemon Juice Makeup

Lemon Juice Makeup

Do wykonania takiego prostego makijażu wystarczy wam zaledwie kilka kosmetyków:
essence gel eyeliner nr 04
MIYO OMG! Eyeshadows- nr 02 Appletini
essence eyeshadow nr 22 Blockbuster
Na wodnej linii  Golden Rose waterproof eye pencil nr 111
Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara
Lemon Juice Makeup
Mam nadzieję że wam się podoba. Przepraszam za moją kondycję wizualna trochę jakaś nie w sosie jestem i sama nie wiem co mi dolega.
Mi ten makijaż kojarzy się z Lemoniadą. A wy jak byście go nazwały?

Pozdrawiam Klaudia.

14 komentarzy:

  1. Mi się kojarzy z papużką :) Śliczny i wygląda na prosty :) Chociaż mam wrażenie, że miałabym wielki problem żeby stworzyć coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też o wiele bardziej wolę aby moja skóra była ściągnięta wtedy mam pewność że jest czyściutka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne soczyste kolory:) Mam paletkę Sleeka z takimi odcieniami, muszę sie keidyś pobawić i zrobić jakieś makijaże kolorowe :)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory ładne i ciekawie to wygląda, chociaż dla mnie ciutke za grube te kreski ;)
    i pokazuj mi to włosy raz raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo letnie kolory, ale mi kojarzą się z papuzimi piórami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się Twoja wersja kolorystyczna! może spróbuję u siebie :)) i baaardzo mi miło, że mój makijaż stał się dla Ciebie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, u mnie jednak odpada, bo na dolnej powiece cienie się nie ma bata, że utrzymają - od razu płaczę... w wewnętrznym kąciku się trzymają, ale w zewnętrznym to olaboga :D Dopasowanie kolorów bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio malowałam koleżankę i ona ma taką zmarszczkę na dolnej powiece co rujnowało całe zabiegi upiększenia tego obszaru

      Usuń
    2. A to najgorzej, ja mam cyrki od połowy lewej górnej powieki, w załamaniu - raz każdy cień, nawet na bazie zejdzie, a raz - sobie zostanie :D

      Przynajmniej sobie popodziwiam świetnie wykonany makijaż dolnej powieki, skoro sama mieć takiego nie mogę :D I pozgrzytam zębami z zazdrości :D

      Usuń
    3. ja mam chyba głęboko osadzone oczy i czasem jak się wymaluje to jak wytrzeszcz wyglądam:P

      Usuń
  8. wow świetny make up :) tylko podziwiać :)
    dzięki za odwiedzinki i komentarz:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...