czwartek, 7 czerwca 2012

Recenzja lakierów do paznokci Golden Rose Paris Nail Lacquer


Hej hej hej. Jak tam świąteczne nastroje? Długi weekend nadszedł, a wraz z nim ostatni dzień przygotowań do EURO 2012. Jutro będziemy kibicować naszym J. A dziś chcemy Wam troszkę pokolorować świat z serią lakierów do paznokci Golden Rose Paris Nail Lacquer. Niestety nie wstawię dzisiaj zdjęć jak wygląda on na moich paznokciach, ponieważ jestem jeszcze podczas kuracji odżywką Eveline 8w1 o której pisałam tutaj.  Już niedługo napiszę wam recenzję na ten temat ale musicie jeszcze trochę poczekać J. Szykuje się też recenzja pięknego różowego lakieru do paznokci BELL. Klaudia jest w trakcie testów.

Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude


Wiele lakierów które posiadam, utrzymuje się bardzo krótko na moich paznokciach – po prostu się na nich nie trzymają, nie wiem dlaczego? Nie ważne czy jest to lakier za 40 zł czy za 3 zł nie ma to żadnego znaczenia. Wyjątkiem są jak do tej pory 2 firmy – Ingot i Golden Rose – przy czym ten drugi jest o wiele tańszy niż jego poprzednik i to dlatego GR skłania mnie ku sobie. Jest sporo serii lakierów tej firmy, ale ja upodobałam sobie tylko jedną z nich, a mianowicie serię Paris. Super oryginalne opakowanie przypominające kształt wieży Eiffla i duża paleta kolorów które co chwila zwiększają się z upływem trendów i zapotrzebowania.

Skład: BUTYL ACETANE,ETHYLNACETANE, NITROCELLULOSE, STEARALKONIUM BENTONITE, SILICA,CI:77891, CI:15850, CI:19140. Produkt nie zawiera formaldehydu, toluenu, dbp i kamfory.


Ja pokażę Wam kilka z nich, może to nie są to barwy które królują tej wiosny ale są naprawdę piękne.
Pierwszym z nich jest lakier o numerze 79


 To ten lakier kupiłam jako pierwszy i to on urzekł mnie swoją wydajnością i trwałością na moich paznokciach. Jest koloru soczystej maliny. Jedna warstwa lakieru zapewnia dość dobre krycie. Dwie warstwy to już piękny soczysty kolor. Pięknie prezentuje się na paznokciu.

Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude

Następnym kolorem który posiadam to kolorek nude numer 11. Piękny cielisty kolor nadający się do pomalowania całej płytki paznokci.

Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude

Nakładając jedną warstwę sprawdzi się do frencza, natomiast po drugiej w zupełności pokryje płytkę mleczno-cielistą barwą.

Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude

Kolejny kolorek to nr 227 – soczysty neonowy pomarańcz. Wprost idealny na wiosnę i lato. 

Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude

Niestety minusem tego lakieru jest to, że farbuje płytkę paznokcia L. Dlatego też musicie pod niego nałożyć jakąś bazę, bez niej ani rusz.

Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude


Ostatnim już kolorkiem który posiadam jest dość ciemny granat z połyskującymi niebieskimi drobinkami. 
Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude

O wiele lepiej wygląda na paznokciu niż w opakowaniu. Kolor nr 107 niestety musicie nałożyć razy dwa ponieważ nałożony raz wygląda fatalnie.

Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude

Zakrętka lakieru jest wąska i długa, co ułatwia trzymanie pędzelka i dobre malowanie na płytce paznokcia. Pędzelek jest dość cienki i długi co dla mnie też jest dużym plusem, w ten sposób lakier rozkłada się na pędzelku równomiernie i nie mamy jednej wielkiej kropli na paznokciu. Konsystencja lakieru jest dość rzadka i taka zostaje przez dłuższy czas. Jedne z tych lakierów (kolor nr 79) kupiłam w lipcu tamtego roku i naprawdę nadal jest rzadki, nie rozwarstwił się i jest w bardzo dobrej kondycji. Nakładając jedną warstwę uzyskamy lekki manicure natomiast nakładając dwie, kolor staje się mocniejszy. Trzy to myślę już lekka przesada, zbyt duża ilość warstw skutkuje odpryskiem już po 2 dniu. Generalnie 2 warstw nałożonego lakieru utrzymują się u mnie ok. 5 dni. A jeśli potraktuje je moim wspaniałym przyspieszaczem do schnięcia lakieru z Avonu trzyma się ok. tygodnia co uważam za wielki sukces.
Golden Rose Paris Nail Lacquer, golden rose, lakier do paznokci, malina, pomarańcz, granat, nude

O przyspieszaczu Avonu opowiem wam przy okazji jednego z kolejnych wpisów. Aplikacja jest naprawdę przyjemna, brak smug przy nakładaniu, brak ciągnięcia się lakieru przy nakładaniu kolejnej warstwy. Schnie dość szybko, tak jak zapewnia producent ponieważ jest to lakier szybkoschnący. Jeśli chodzi o zmywanie, to jest to bardzo prosta czynność, nie wymagająca wielkiego wysiłku. Zmywacz bez acetonu radzi sobie z nim przyzwoicie. Musicie tylko uważać z mocnymi intensywnymi kolorami takimi jak pomarańcz czy czerwień ponieważ potrafią nieźle zafarbować płytkę paznokcia. Dlatego też, przy takich kolorach najlepiej nałożyć jakąś bazę pod lakier, odżywkę bądź zwykły bezbarwny lakier który ochroni płytkę paznokcia przed zżółknięciem albo zafarbowaniem.

Produkt zdobył wyróżnienie w konkursie „Złote Perły Rynku Kosmetycznego 2011”. Moim zdaniem w pełni na ten tytuł zasługuje. Cena produktu to niecałe 6 zł za 11 ml więc to naprawdę grosze za wydajny i długo trzymający się na paznokciach lakier. A Wy jakie macie opinie o GR Paris? Pozdrawiam gorąco – Aga.






14 komentarzy:

  1. mam 3 czy 4 lakiery z tej serii, nawet lubię
    choć trwałością nie grzeszy, szybko odpryskuje, nawet następnego dnia.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich się trzyma lepiej niż np rimlowskie lakiery może masz nierówną płytkę paznokci- nie trudno o pęcherze powietrza w takich przypadkach. Lub zwyczajnie twoja płytka szybciej się przetłuszcza.

      Usuń
  2. Soczysty neonowy pomarańcz:) Już go kocham:)

    Obesrwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zastanawiałam się na jego kupnem, ponieważ wiele bloggerek poleca te lakiery. Faktycznie cena jest kusząca, a jednocześnie mając w swojej kosmetyczne 40 lakierów podobnej ceny- odstraszająca. Głównie dlatego, że lakiery w cenie ok. 5 zł wg mnie nie są aż tak bardzo trwałe. Być może ostatnio prowadzony przeze mnie tryb życia powoduje, że szybko moje lakiery odpryskują. Mimo to, twój post zdecydowanie mnie przekonuje, by kupić chociaż jedną buteleczkę. W końcu to tylko 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością warto spróbować. A pamiętajcie też o przygotowaniu paznokci przed malowaniem. odtłuszczenie zmywaczem skórki w górę i wygładzenie blokiem polerskim.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery Golden Rose :D mam kilka, ale u mnie są niedostępne.
    Piekne kolory i dobra trwałość za niewielkie pieniądze.
    Jednak wiadomo, że jak się ma częsty kontakt z wodą lub dużo robi rękoma to szybciej odpryskuje.
    Ja zawsze kładę na nie jeszcze odżywkę utwardzającą i trzymają się spokojnie 5 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro sprawię wam recenzję lakieru bell i myślę że będziecie zaskoczone. mój tryb życia wymaga narażanie paznokci na czeste ocieranie o różnego rodzaju materiały - co za tym idzie szybkie ścieranie lakieru tuż przy jego krawędzi.
      i zobaczycie sobie zdjecia moich paznokci po tygodniu z tym lakierem

      Usuń
    2. Lena niedługo robimy rozdanie więc może coś z GR się pojawi :)

      Usuń
  5. Mam lakier z tej serii żółty, jeśli chodzi o trwałość i sprawy typu pędzelek jest super, ale przy trzech warstwach są smugi, prześwity - masakra :) Więcej nie pomaluję i chyba zniechęcił mnie do zakupu kolejnych lakierów tej firmy. A szkoda bo kolory są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki jasnych lakierów mi praktycznie każdy jasny smuży. Zwłaszcza te z essence..

      Usuń
  6. Gdzie można kupić ten pomarańczowy?! Cudowny! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) ja kupiłam go w Łódzkiej Manufakturze

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...