wtorek, 12 czerwca 2012

Ulga dla stóp - Johnson & Johnson Compeed Sztyft przeciw pęcherzom

Dziś trochę o naszych stopach w ciepłe dni. 
Moje stopy są bardzo delikatne i podatne na obtarcia czy też pęcherze w letnie dni, gdy zakładam sandałki bądź szpilki na gołą stopę, Rzadko kiedy obejdzie się bez pęcherzy bądź zakrwawionych ran. Moja zdolność przechodzi chyba wszystkie granice ponieważ potrafię obetrzeć stopy nawet w adidasach L. A jeśli już zakładam po raz pierwszy nowe buty to wiem że po paru godzinach będę miała masakrę. 
Dlatego też, chciałabym Wam przedstawić sztyft przeciw pęcherzom z Johnson & Johnson Compeed. Wpadłam na niego dłuższy czas temu przy okazji zakupów w jednej z sieci aptek i to był strzał w dziesiątkę.

sztyft przeciw pęcherzom, Johnson and Johnson, Compeed, ulga dla stóp, pęcherze, obtarcia,

Opakowanie jest bardzo praktyczne w kształcie sztyftu, dzięki czemu zużywamy tyle produktu ile potrzebujemy. Konsystencja przypomina klej do papieru w sztyfcie i dokładnie tak samo pachnie, ale nie jest to aż tak bardzo intensywny zapach. Poza tym, używamy go na stopy, a nie na twarz więc nie musimy go wdychać.
sztyft przeciw pęcherzom, Johnson and Johnson, Compeed, ulga dla stóp, pęcherze, obtarcia,

Produkt dzięki specjalnej naturalnej formule zmniejszającej tarcie w sposób natychmiastowy ogranicza obtarcia. Jest bezbarwny, nie brudzi obuwia a co za tym idzie jest niewidoczny dla oka. Aplikacja jest dziecinnie prosta. Wystarczy nanieść na daną część ciała które chcemy zabezpieczyć przed tarciem odrobinę produktu. Np. przed założeniem nowych bądź niewygodnych butów.
sztyft przeciw pęcherzom, Johnson and Johnson, Compeed, ulga dla stóp, pęcherze, obtarcia,

 Pamiętajcie tylko, aby nie nakładać sztyftu na istniejące już obtarcia, pęcherze. Należy zregenerować skórę dać jej odpocząć i dopiero zastosować sztyft po zagojeniu się ran. Świetne są także żelowe bezbarwne plastry z Compeed które zawierają substancję wspomagającą gojenie ran.
Na mnie sztyft z Compeed sprawdza się idealnie. Każde nowo kupione buty były dla mnie mordęgą. Obtarte krwawiące pięty, poobcierane palce itp. Od momentu używania tego sztyftu problem już się nie pojawia i mogę się cieszyć pięknymi stópkamiJ
sztyft przeciw pęcherzom, Johnson and Johnson, Compeed, ulga dla stóp, pęcherze, obtarcia,


Koszt ok. 16-18 zł za 8 ml

Skład: Hydrogenated Vegetable Oil, Stearyl Alcohol, Octyldodecanol, Phenoxyethanol, Parfum.

A Wy używałyście kiedyś takiego specyfiku? A może macie u siebie w kosmetyczce jakiś inny cudowny preparat?

          
Aga


8 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie używałam i na taką opinię czekałam :) Szczerze mówiąc, to nie wierzyłam w jego działanie, ale skoro piszesz, że faktycznie jest dobry, to teraz już go kupię. Też czasami mam problem z nowym obuwiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak serio to to samo zdziałasz silikonową bazą pod podkład smarując podatne na obtarcia miejsca :P pisałam już o tym w poście o bazach

      Usuń
    2. ja tam wolę mój sztyft z Compeed - Aga ;)

      Usuń
  2. I błagam - wyłącz weryfikację obrazkową, bo ja zawsze się mylę i muszę wpisywać kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam że mam to włączone już zmieniam <3

      Usuń
  3. kupilam go ostatnio, mam nadzieje, ze pomoze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam, ale jak tak dalej pójdzie, to będę musiała się w niego zaopatrzyć o.O

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...