wtorek, 5 czerwca 2012

zakupowy houl - cienie do powiek OMG! Eyeshadows MIYO


Hej! W tak pochmurne popołudnie chciałabym Wam pokolorować troszkę świat.  Wczorajsze popołudnie spędziłam w drogerii na łódzkim „Górniaku” w poszukiwaniu produktów firmy Pierre Rene pod szyldem MIYO.  Wchodząc do sklepu zauważyłam piękne cienie tej firmy i błyszczyki o bardzo naturalnych kolorach. Pozostałe produkty pochowane są za ladą u Pani sprzedawczyni – trzeba niestety o nie zapytać.  Wiem, że w ofercie są jeszcze lakiery do paznokci, kredki do oczu, podkłady, róże i tusze do rzęs.

OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO, Kosmetyki MIYO


Ja dzisiaj chciałabym zająć wasz czas cieniami do powiek OMG! Eyeshadows MIYO. Pięknie napigmentowane,żywe i  mocne kolory, a także te stonowane pastelowe.  Mażąc się testerami w drogerii doznałam na własnej skórze jak mocne są te cienie i jak bardzo trzymają się skóry na mojej dłoni.  Na szczęście uratowały mnie nawilżone chusteczki które miałam w torebce. Myślę, że gdybym ich nie miała to pobrudziłabym nie tylko siebie ale i wszystko wokół.
Gama kolorystyczna jest bardzo bogata (aż 40 kolorów) także jest w czym wybierać.  Ja wybrałam pięć wisząc na telefonie z Klaudią i wybierając kolory dla niej. Oto one:

OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO, kosmetyki MIYO,

Pierwszy który chcę wam zaprezentować to No 03 BREEZE. Przepiękny perłowy cielisty cień z drobinkami iskrzącymi się w świetle:
OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO, kosmetyki MIYO, MIYO  03 BREEZE


OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO

Drugi to GLAMZONE No 19 – fioletowy neonowy połyskujący cień, mocniej napigmentowany niż breeze ale nie za przesadnie:
OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO, Kosmetyki MIYO, MIYO GLAMZONE  19

OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO

Trzecim który wybrałam to mocny bardzo intensywny IRIS No 34. Przepiękny kolor  który wtapia się mocno w skórę. Dziś podczas robienia swatch’a ciężko mi było go zmazać z dłoni bez użycia nawilżonej chusteczki. Szczerze mówiąc zakochałam się w tym kolorze:
OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO, Kosmetyki MIYO, MIYO IRIS 34

OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO

Czwartym jest kolorek CHILI No 13 – on jest najmocniej napigmentowany z nich wszystkich. Soczysty kolor czerwonej papryczki chili, który na żywo wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciu:
OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYOOMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO, kosmetyki MIYO, MIYO CHILI 13

OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO

Ostatnim już kolorkiem na którego się rzuciłam jest STING No 31 – intensywny turkus z cudownie mieniącym się perłowo wykończeniem:

OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO, KOsmetyki MIYO, MIYO STING 31


OMG Eyeshadows MIYO, cienie do powiek MIYO, MIYO

Cienie kupiłam po 5 zł za sztukę, co wg mnie jest prawie darmo za taką intensywność cieni.  Każde opakowanie zawiera 3 gramy pięknych cieni. Mam nadzieję, że choć trochę słońca pojawiło się na waszych twarzach.  Przekazałam 4 z tych cieni w ręce Klaudii, na pewno już niedługo zobaczycie te kolorki w jej makijażach. Aż sama nie mogę się już doczekać. Kupiłam jeszcze kilka fantów z MIYO, ale o nich w kolejnych odsłonach naszego bloga.

A Wy już macie u siebie w kosmetyczce produkty MIYO? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii na ich temat . Pozdrawiam cieplutko - Aga
                                                                                                                                       

11 komentarzy:

  1. Mam lakiery do paznokci - są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! szukam cieni MIYO od dłuższego czasu a mieszkam w Łodzi gdzie jest "Górniak"? pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIYO Łódz-cała oferta Sklep E-mka, ul. Piotrkowska 317 box 26
      oraz pełna oferta w drogerii Natalia w Zgierzu, ul.Długa 4
      i z szafą MIYO w Tuszynie- drogeria Gracja ul.Zwierzyńskiego 8

      Usuń
    2. mieszkasz w lodzi i nie wiesz gdzie jest górniak? :P rynek na placu Niepodleglosci...

      Usuń
  3. no niestety u mnie w mieście nadal ich nie ma, a szkoda bo fajne są i tanie.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo organizujemy małe rozdanie z kosmetykami tej firmy. Zauważyłyśmy że sporo z was narzeka na brak dostępu do tych kosmetyków więc wyjdziemy na przeciw waszym potrzebom i ciekawości. Bądź cierpliwa już niedługo:)

      Usuń
  4. Najbardziej mi się podoba 31 i 19 ;) pozostałe też są bardzo ładne .


    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie polecam za to serii metalicznej. Szkoda kasy bo jakość fatalna:( Mam dwa kolory i jeden został ze mną jedynie ze względu na kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez pochodze z Lodzi :P no ale poki mieszkam w UK, mam pytanko czy te cienie mozna kupic przez internet?
    mam na nie chrapke od dluzszego czasu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co mi wiadomo to pierre rene nie ma sklepu na swojej stronce internetowej. Jak masz kogoś w Łodzi to niech Ci zakupi i prześle do UK :) tak chyba będzie najszybciej. Widziałam tez na allegro ale musiała byś zobaczyć czy sprzedawca wysyła poza granice Polski :)

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...