niedziela, 10 czerwca 2012

Kolejna odsłona cieni MIYO


Całkowicie zapomniałam pokazać wam jak prezentują się cienie MIYO, które zakupiłam . Ehh ta skleroza. No to pora naprawić błąd moje drogie i mam dla was kilka zdjęć 3 kolorowego zasobnika cieni MIYO OMG! Eyeshadows o nazwie APPLETINI.

MIYO OMG! Eyeshadows  APPLETINI

Nie wiem jak mogłam o nich zapomnieć. Ogólnie przecz biorąc jestem z nich strasznie zadowolona. Plusy to nie tylko niska cena ale też doskonała jakość. Pigmentacja cieni jest fenomenalna. I chyba pierwszy raz w życiu mam żółty cień który jest żółty. Nie sypią się! W porównaniu z tymi w okrągłym opakowaniu. Któryś z kolorów nieco mnie oprószył gdy robiłam makijaż.
A same kolorki prezentują się tak:
MIYO OMG! Eyeshadows  APPLETINI

MIYO OMG! Eyeshadows  APPLETINI
 Kolory prezentują się bardzo apetycznie w opakowaniu i na samej powiece. Niestety na cienie dostępne naszym rynku o  intensywnych kolorów po zatchnięciu się z powieką zanika. Tym razem byłam bardzo zaskoczona. Fiołkowy makijaż który niedawno wam pokazałam wykonałam za pomocą tych cieni BEZ BAZ.
MIYO OMG! Eyeshadows APPLETINI

MIYO OMG! Eyeshadows APPLETINI
Mają dość przyjemną konsystencję i trzymają się powieki, z czego jestem wyjątkowo zadowolona.

Wybaczcie mi ten zanik pamięci, tak to już jest gdy chcę pokazać wam wszystko razem i w którymś momencie zaplączę się w własnej kosmetyczce.
 Pozdrawiam Klaudia.

6 komentarzy:

  1. Kolorki faktycznie mega soczyste i apetyczne,nie ma co:)tez musze jakies w koncu nabyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te potrójne paletki, mam już takie 3 i faktycznie ich pigmentacja jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory, takie hmm papuzie :) Idealne na lato :) Może i ja skuszę się na jakąś paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna marzyłam o żółci ładnej zawiodłam się tą inglotową

      Usuń
  4. Śliczne kolory. Nigdy nie miałam żółtych cieni i czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...