niedziela, 3 czerwca 2012

Uzupełnienie recenzji tuszu Max Factor, 2000 Calorie Curved Brush oraz przedsmak tego co Was czeka

Hej kochani!Jak wam mija deszczowo słoneczne popołudnie? Bo ja jestem totalnie wymęczona po pięciogodzinnych zakupach. Nogi mi zaraz odpadną, ale jestem bardzo zadowolona z moich zdobyczy kosmetycznych i nie tylko.

Tak, jak obiecałam naszej wiernej czytelniczce, poniżej wkleję fotki przed i po pomalowaniu tuszem Max Factora moich rzęsideł. Całą recenzję tuszu możecie zobaczyć TUTAJ. Moim zdaniem różnica jest kolosalna ponieważ mam dość jasne rzęsy a tusz jest pięknego czarnego koloru.

Tak wyglądają moje oczy przed wytuszowaniem rzęs:

2000 Calorie, Curved Brush, Max Factor, podkręcający, pogrubiający, tusz do rzęs




A tak wyglądają po wytuszowaniu MF:

2000 Calorie, Curved Brush, Max Factor, podkręcający, pogrubiający, tusz do rzęs


Zdjęcia robione tuż po obudzeniu więc jestem lekko zaspana. Mam nadzieję, że teraz zauważyłyście efekt jaki daje ten tusz na moich rzęsach.

A na koniec mała zapowiedź kolejnej recenzji, która pojawi się już niebawem. Proszę Państwa oto szanowne La Roche Posay Effaclar Mam je kilka dni więc na razie nie jestem w stanie za dużo o nich powiedzieć (choć słyszałam dużo dobrego), ale chcę sprawdzić je na własnej skórze :

La Roche Posay, Effaclar, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, bez mydła, Paraben Free,

Buziaki i do poczytania - Aga.

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że pokazałaś efekt :) Faktycznie różnica jest ogromna. Może i ja się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają Twoje rzęsiska z tym tuszem :) I do tego piękne oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ma świetne zwłaszcza te dolne tak długie

      Usuń
    2. Moje rzęsiska dziękują Ci serdecznie :) Aga

      Usuń
  3. no, tusz sobie poradził, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  4. І cоulԁn't resist commenting. Well written!
    Feel free to visit my page loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  5. I visіted manу websites howеvеr the audio quality for
    auԁіo songs ехisting аt this web page iѕ really mаrvеlous.
    Also see my website > 12 month loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...