sobota, 23 czerwca 2012

Szybki zakupowy haul- Gąbka Konjac Ewa Schmitt Boutique

Hej używałyście już gąbki Konjac?
 Ja postanowiłam ją kupić i zapewne już niedługo powstanie notka na ten temat. 
Jeśli macie zamiar ją kupić to biegnijcie do Rossmana dziś i jutro kosztuje tylko 8,99 zł. 
konjac, gąbka do demakijażu
Gąbeczka służy do demakijażu jest zrobiona z naturalnego drzewa azjatyckiego o tej samej nazwie.
 Dzięki jego właściwościom oczyszczamy skórę tylko dzięki tej gąbce bez użycia jakiegokolwiek płynu do demakijażu. używamy tylko wodę.
Chciałam Wam zrobić zdjęcie w dobrym świetle ale niestety moje kocisko nie dało mi ich zrobić. 

Ostatnie zdjęcie pokazuje do czego służy gąbeczka. Mój kot normalnie powinien grać w reklamie :)
A Wy używałyście już Konjac'a? Jakie są Wasze odczucia na temat tej gąbki?
Udanego gorącego weekendu - Aga.

4 komentarze:

  1. Cudowny kociak! :)
    A gąbeczkę mam i jestem nią zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ją dzisiaj kupiłam ale mam zamiar zmywać nią maseczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam, nie potrzebuję takiego cuda :) zapraszam do siebie na małe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałaby mi się taka ;D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...