sobota, 23 czerwca 2012

Inspired by Places- Makijaż inspirowany Kenią

Pora na ciąg dalszy Inspired by pleaces. Tydzień Bora Bora przyniósł mi masę zaskoczenia z powodu waszego entuzjazmu dla mojej skromnej pracy. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Wasze prace były wspaniałe z uwagą śledziłam pojawiające się kolejno wpisy. 

Inspired By Places- Kenia makijaz inspirowany Afryką, Makijaż inspirowany dzikimi zwierzętami, Makijaz Afrykański

 Ten tydzień to tydzień Kenii, zatem pozostaje mi tylko przedstawić was z Lwicą z Kenii.



Afrykańską królową na zawsze pozostanie jedna silna i piękna istota, majestatyczna i krwiożercza Lwica.

Inspired By Places- Kenia makijaz inspirowany Afryką, Makijaż inspirowany dzikimi zwierzętami, Makijaz Afrykański


 Wypatrująca zdobyczy.

Inspired By Places- Kenia makijaz inspirowany Afryką, Makijaż inspirowany dzikimi zwierzętami, Makijaz Afrykański

 Ciepła, opiekuńcza dla swych małych.

Inspired By Places- Kenia makijaz inspirowany Afryką, Makijaż inspirowany dzikimi zwierzętami, Makijaz Afrykański

 Spokojna i majestatyczna.

Inspired By Places- Kenia makijaz inspirowany Afryką, Makijaż inspirowany dzikimi zwierzętami, Makijaz Afrykański

Do wykonania tego makijażu używał zaledwie 5 cieni. Najjaśniejszego z palety Technic Electric Beauty, Żółci z Miyo, Matowego brązu z paletki essence Sun Club i dwóch cieni niewiadomego pochodzenia w odcieniach brązu. Obyło się bez kresek i mocnych akcentów nie chciałam wywołać na swojej twarzy ciężkiego efektu. Obyło się też bez udziwnień. Głównie z powodu braku materiałów za pomocą których mogła bym nieco bardziej zaszaleć.

Inspired By Places- Kenia makijaz inspirowany Afryką, Makijaż inspirowany dzikimi zwierzętami, Makijaz Afrykański

 Tym razem jestem zadowolona z swojego lwiątka.

Inspired By Places- Kenia makijaz inspirowany Afryką, Makijaż inspirowany dzikimi zwierzętami, Makijaz Afrykański

Moje jedyne zastrzeżenia budzi ten ręcznik na planie ;-P

Jestem bardzo ciekawa waszego zdania na temat mojej interpretacji Kenii i życia w tym odległym wypalonym od słońca zakątku.
Powstały dwie Kenie tą drugą pokarzę wam w ciągu tygodnia.

Pozdrawiam Klaudia.

23 komentarze:

  1. Ojacie! WOW! I Ty podobno malować nie umiesz, no chyba żartujesz :P Niesamowity make-up zmalowałaś, kobieeeto! WOW. Kurczak no, nie przebiję Cię ;>>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szalej :P sama dobre kombinacje odprawiasz lubię twoje makijaże:D

      umiem nie umiem mam pomysły ale brak środków i precyzji wprawionej ręki

      Usuń
    2. SERIOOOOO! Jestem pod wrażeniem. ;)) Ja nigdy tak odważnego i fajnego makijażu nie zmalowałam, ja nigdy nawet nie pociągnęłam ceni do brwi ;PP Jest super, naprawdę super ;) A z precyzją to się wyrobisz, ja też się zmagam i zmagam ;> A u mnie ostatnio lipa z make-upami, tak mi nie idzie, że szok :P

      Usuń
    3. co ty fajne rzeczy robisz musisz tylko przyszaleć czasem. twoje są zdecydowanie użytkowe bez obciachu można wyjść w nich na ulicę to też się ceni. ja lubię szaleć. Marta właśnie i Beata zauważyły że najlepiej idą mi graficzne

      Usuń
    4. Hehe, no właśnie przyszaleć nie umiem ;> a jak mam ochotę to zaraz muszę wyjść do ludzi i się hamuję ;> A Tobie to szaleństwo świetnie wychodzi, naprawdę :)

      Usuń
    5. przyjdzie i na ciebie czas:D a jak paleta ta sleeka przyjdzie zrobimy sobie cykl makijaży z jej użyciem zobaczymy co wymyślisz:D

      Usuń
    6. zdopinguję cię i przyszalejesz :D

      Usuń
    7. Jak tylko mi siły do malowania wrócą, bo ostatnio to lipa totalna mi wychodzi ;>

      Usuń
    8. nie przesadzaj. Ja też maluję gdy mam wenę. Na siłę nic nie wychodzi.

      Usuń
  2. śliczny :) oddaje klimat Kenii

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudny :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, ale dziko wyglądasz, mrauuu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Aż nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietlen kolory i zajebiscie podkreslaja Ci teczowke...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awwww, roaaaaaarrrr :D A to podobno ja jestem lwicą, a dzisiaj będę zebrą, hehehe :D Fajnie współgrają kolory z odcieniem Twoich włosów (ale proszę Cię, wróć do blondu!). I like!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...