sobota, 2 czerwca 2012

Paczka - Bell Air Flow

Dzień dziecka upłynął nam bardzo miło. Otrzymałyśmy paczkę z firmy Bell z kosmetykami z serii AIR FLOW.
Troszkę boję się tych neonowych kolorów, jednak już teraz mogę wam powiedzieć, że lakier przypadł mi do gustu.
Bell Air Flow

Już wkrótce poza zaplanowanymi recenzjami przeczytacie coś na temat tych produktów. 
Nie ukrywam, że jestem ich bardzo ciekawa. Nie miałam nigdy do czynienia z kosmetykami tej marki.




Posiadacie jakieś produkty tej firmy? Co o nich sądzicie? Macie jakiś ulubieńców w asortymencie?

Pozdrawiam, Klaudia.

11 komentarzy:

  1. Z Bell mam korektor i jest całkiem dobry :)
    Ale interesuje mnie właśnie ten róż w musie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo intensywny i trzeba z nim ostrożnie mam nadzieję że aparat mi nie nawali i będzie widać cokolwiek na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam kosmetyków tej firmy ale jestem ciekawa lakieru :) lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj malowane- zobaczymy jak długo się utrzyma zrobię wam fotę z stanu po tygodniu. Kolor jest dość ciekawy

      Usuń
  4. Mam też lakier Air Flow tylko w wersji szarej :) Jestem bardzo zadowolona :) Fajnie się maluje i bardzo długo utrzymuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem na etapie 2 dnia i jest nienaruszony. zobaczymy jak będzie wyglądał później.

      Usuń
  5. ciekawi mnie ten pierwszy produkt, czyli róż w musie.. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę się go boję. Póki co weekenduję się i zabiorę się za testowanie jak wrócę do domu.

      Usuń
  6. ale świetne kolorki, bardzo mnie interesują wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...