niedziela, 17 czerwca 2012

Inspired by Places- Bora Bora- Zaczynamy wielką zabawę.

Inspired by Places- Bora Bora
Też nie mogłam się doczekać I zmalowałam moje Bora Bora znacznie wcześniej. Zabawa Zainicjowana przez Martę wydaje mi się jedną z najciekawszych inicjatyw ostatnich czasów w której przyszło mi brać udział. No to nie przedłużając wyjaśnię niewtajemniczonym o co chodzi.
Przez najbliższe tygodnie będziemy tworzyły makijaże inspirowane miejscami- Bajecznymi miejscami tego świata. Pomysłodawczynią jest taka jedna okropna baba której nie cierpię- Bo za ładna jest no wiecie :-P.
Mowa o Marcie dobrze znanej wam blogerce [A tu link do jej przybytku- zapraszam].
Inspired by Places- Bora Bora
Co tydzień będziemy tworzyły na naszych pięknych buziach makijaże inspirowane innym bajkowym miejscem. Pierwszy tydzień to tydzień Bora Bora. Wiec pora pokazać wam co tym razem wytworzyłam. Oceńcie same czy wam się podoba.

Inspired by Places- Bora Bora makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany oceanem, Makijaż inspirowany morzem, inspired by pleaces makeup bora bora

Inspired by Places- Bora Bora makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany oceanem, Makijaż inspirowany morzem, inspired by pleaces makeup bora bora

Inspired by Places- Bora Bora makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany oceanem, Makijaż inspirowany morzem, inspired by pleaces makeup bora bora

 Postanowiłam zmalować rajski zakątek nocą. Głównie za sprawą mojego koloru oczu jak widzicie zgasły pod wpływem dużej ilości niebieskich cieni. Chyba nawet w takim raju zdarza się czasem sztorm. Więc ja stałam się tym razem tą katastroficzną plagą.

Inspired by Places- Bora Bora  makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany oceanem, Makijaż inspirowany morzem, inspired by pleaces makeup bora bora

Inspired by Places- Bora Bora makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany oceanem, Makijaż inspirowany morzem, inspired by pleaces makeup bora bora  

Do wykonania tego makijażu oczu użyłam:
Niebieskiego cienia z paletki Technic Electric Beauty granatowego i białego cienia z paletki Sleek Bad Girl, Lazurowego cienia Miyo nr 34 IRIS, Tusz Miyo BIGA FAT LASHES.

Inspiredby pleaces- Bora Bora makijaż inspirowany wodą, Makijaż inspirowany oceanem, Makijaż inspirowany morzem, inspired by pleaces makeup bora bora


Klasycznie jakość zdjęć powala na kolana yeah! Zdradzę wam też sekret czemu nie ujawniłam całego lica. Akurat niefortunnie dzień w którym naszło mnie na wykonanie tego makijażu nie sprzyjał pokazywaniu się publicznie- obskoczyło mi brodę nieprzyjaznymi obiektami spoza tego świata i taki wstydzioch mi się włączył
Czekam na wasze opinie.

Pozdrawiam Klaudia.

17 komentarzy:

  1. Ale Ci fajnie wyszło ;>> :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super....lubię takie makijaże. Szkoda ,że nie umiem takich robić...:/ Oj, tam praktyka czyni mistrza, za trzy tygodnie walnę taki mejkap że hej :D;;PP no, ale póki co twój jest cudowny Nat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puchatku ty też nas zaskoczyłaś tą swoją rybką. Ta się cieszę że się odważyłaś

      Usuń
  3. Ten makijaż pięknie podkreślił Twoją niebieską tęczówkę! :)) muszę taki spróbować, bo sama mam niebieskie oczęta. Buziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie wiem..marudzisz,a mi sie bardzo ten makijaz podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zawsze jestem niezadowolona z tego co robię bo chciała bym lepiej. Wam poszło znacznie lepiej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny jest :)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. A niby do niebieskiej tęczówki niebieski nie pasuje :D:D Śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. heheheh, oj troszeczkę.... albo nie.... to takie głębiny ;)

      Usuń
    2. Ja tam myślałam że jak jakaś katastrofa w raju tsunami czy coś:P

      Usuń
  9. Nie wiem, czemu nie jesteś do końca zadowolona, pięknie wyszedł Ci ten makijaż, nadaje spojrzeniu głębi i wyrazistości, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety taki krytyk ze mnie wiecznie niezadowolony

      Usuń
  10. ma w sobie to coś, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...