poniedziałek, 25 czerwca 2012

Donegal pędzel do różu i konturowania.

Zagadka pędzli do makijażu. Nie tylko wy zastanawiacie się po co jest ich aż tyle?
Moja kolekcja pędzli do makijażu rośnie, co bardzo mnie cieszy. Od kiedy bawię się makijażem troszkę intensywniej stopniowo zaopatruję się w nowe pędzelki.


Średni skośny pędzel do makijażu wykonany z włosia syntetycznego to temat naszej dzisiejszej pogadanki na temat akcesoriów do makijażu. Jak wiadomo idealny makijaż wymaga odpowiednich narzędzi. Nic co może olśnić nie zostało wykonane jedynie za pomocą palców.

Donegal pędzel do różu i konturowania.

 Pędzel firmy Donegal przywędrował do moich zbiorów dość niedawno. Jednak zakup tego pędzla planowałam już od dawna. Skośne pędzle służą do konturowania i nakładania różu. Odpowiednio wykonturowana twarz sprawia wrażenie szczuplejszej więc konturowaniem twarzy powinny zainteresować się w szczególności kobiety posiadające dość okrągłe pulchne buzie. 

Donegal pędzel do różu i konturowania.
 Wracając do pędzla. Pędzel do konturowania Donegal wykonano z wysokiej jakości syntetycznego włosia- nie przypomina w zupełności tanich pędzli z grubego syntetycznego włosia które rysują twarz w trakcie aplikacji produktów kosmetycznych. Włosie jest bardzo miękkie elastyczne i przyjemne w dotyku.
Aplikuję nim bronzer pod linią kości policzkowej w celu uwydatnienia. Moje kości policzkowe nie są zbyt mocno zarysowane. Aplikuję nim tez odrobinę delikatnego różu na jabłuszka policzków. Odrobina różu nadaje promienny i zdrowszy wygląd skórze. O różu nie powinny zapominać panie o zmęczonych licach, blade. Odrobina dobrze dobranego różu nadaje twarzy wygląd świeżości rozpromienienia. 
Donegal pędzel do różu i konturowania.

Pędzle osadzono na krótkim grubym trzonku. To wygodna forma dla pędzli do makijażu. Dzięki krótkim trzonkom są wygodniejsze w transporcie i przechowywaniu. Mieszczą się w podręcznej kosmetyczce. Jak pamiętacie moje pędzle Maestro osadzono na długich trzonkach i mimo genialnej jakości włosia i wykonania pędzla ręcznie to dostatecznie duży minus by pędzle nie znalazły się w mojej wakacyjnej kosmetyczce. Najzwyczajniej w świecie nie mieszczą się. Pędzle Donegal to tańsza alternatywa dla osób pragnących wzbogacić swoją kosmetyczkę o niezbędne akcesoria. Pędzel do konturowania kosztuje zaledwie 13,44 zł. 
A jak wiadomo jeśli zamierzacie zakupić akcesoria na własny użytek w celu wykonywania makijażu nie warto przepłacać.

Konturowanie twarzy nie wymaga pędzli ponieważ możemy skutecznie ukształtować twarz za pomocą dwóch kolorów podkładu, aplikując w odpowiednim miejscu ciemny i jasny podkład. Jednak idealne wykończenie nadające skórze bardzo naturalny wygląd wymaga pracy z pędzlami. Muśnięte pędzlem fragmenty skóry wyglądają o wiele bardziej naturalnie niż zarysowane kremowymi kosmetykami.
Konturowanie nadaje symetryczny wygląd twarzy a jak wiadomo symetria to ideał.
Konturowanie umożliwia zwężenie nosa, wyszczuplenie twarzy, nadanie promiennego wyglądu, uwydatnienie kości policzkowych nawet jeśli są bardzo mało widoczne.

Czy pędzel z Donegal jest idealny? Nie moim zdaniem ma zbyt długie włosie przez co jest dość wiotki lubię konturować za pomocą mojego Flat Topa z Maestro więc wolę bardziej zwarte włosie.
Podstawy konturowania twarzy:
Konturowanie twarzy krok po kroku

Metody aplikowania kosmetyków do konturowania zależne są od kształtu twarzy. Na załączonym obrazku możecie zobaczyć jak mniej więcej powinno przebiegać wasze konturowanie.
Jasne punkty na twarzy to rozświetlacz, o którym porozmawiamy już wkrótce. Zaciemnione strefy to bronzer a różowe to rzecz jasna róż.
Konturowanie może bardzo zmienić kształt twarzy podkreślając ukrytą urodę.
W najbliższym czasie poświęcę dość dużo uwagi metodom konturowania twarzy więc zobaczycie jak to wygląda od strony praktycznej. Jak wiadomo sama teoria to nie wszystko.

Konturujecie twarz? Czy używacie skośnych pędzli do różu i bronzera? Który jest waszym ulubieńcem? 

Mam nadzieję że mój wpis będzie dla was pomocny i spróbujecie swoich sił konturując twarz. 
Pozdrawiam Klaudia.

12 komentarzy:

  1. Hmm... ja do różu używam obecnie flat topa ;> Również ;) Takie specjalnego do różu czy bronzera jeszcze nie mam, bo nie liczę tego nieszczęścia z ELFa ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest mięciutki Ale jak dla mnie zbyt wiotki Ale jeśli komuś zależy na bardzo delikatnym wykończeniu to on jest perfect. i wygodny nawet ten mój maestro to ma trzonek jak szczotka:D długaśny taki

      Usuń
    2. No tak, czyli nie nada się do Sleeków, bo raczej się nim nie rozetrze porządnie. Pozostają nam flat topy ^^

      Usuń
    3. Raczej nim muśniesz zaledwie więc kto wie nie miałam różu ze sleeka więc nie powiem ci, Za to z takim mocnym bronzerem co flattopem robi mi plamy fajnie sobie radzi

      Usuń
  2. fajny pedzel :)
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak na razie kompletuje swoje pędzle i takiego się jeszcze nie dorobiłam... Mam jeden zwykły do pudru i nim nakładam tez bronzer delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zabytkowe kabuki z sefory ALE TAK ZABYTKOWE że w połowie wyliniałe to mój jedyny pędzel do pudru hahaha

      Usuń
  4. z dużych mam tylko jeden pędzel który służy mi do wszystkiego ale z czasem kupie reszte ;D

    zapraszam do mnie i do udziału w zabawie z ostatniego postu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy mam dwa pędzelki, do cieni i do ust. Oba są bardzo dobre za niewielką cenę! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam te pędzle niedługo o nich napiszę całkiem fajne są.

      Usuń
  6. No proszę jaki tani fajny pędzelek :) Ja ostatnio zaopatrzyłam się w 2 pędzle do konturowania - kupiłam zestaw używanych pędzli i paletkę na allegro po okazyjnej cenie - pędzle dostałam w super stanie, wyglądają jak nieużywane. No i w tym zestawie znalazł się Hakuro H21, którego używam do różu i Maestro 150, którego używam do bronzera (choć w sumie bronzera używam rzadko).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...