poniedziałek, 28 maja 2012

Miękkie i zadbane skórki z Eveline Nail Therapy Professional - preparat do usuwania skórek


Hej, jak tam nastroje w poniedziałkowe popołudnie? Bo u mnie wprost cudownie. Jak w każdy poniedziałek, zawsze coś się musi przydarzyć L Ale nie o mnie tu mowa a o pielęgnacji naszych dłoni. A więc zaczynamy.

 

Każda z nasz chce mieć zadbane paznokcie, a jeśli mówimy o paznokciach nie możemy zapomnieć o skórkach wokół nich o które też musimy zadbać. Dlatego też chciałam Wam zaprezentować jeden z preparatów do ich usuwania - Preparat do usuwania skórek Eveline Nail Therapy Professional.

Producent zapewnia nas o łatwym i skutecznym usuwaniu suchych, zgrubiałych i przerośniętych skórek wokół paznokci, bez ryzyka ich uszkodzeń. Ma zapobiegać zadzieraniu, pękaniu i narastaniu na płytkę paznokcia naszych skórek. W swoim składzie ma olej z awokado który ma za zadanie wygładzić i intensywnie nawilżyć nasze skórki.

Eveline, suche skórki, preparat Eveline Nail Therapy Professional

Użycie jest bardzo proste – wystarczy nałożyć preparat cienką warstwą na skórki i poczekać 30 sekund aż zadziała a następnie odsunąć je delikatnie patyczkiem najlepiej bambusowym. Po odsunięciu skórek należy zmyć preparat jak najszybciej. Nie należy zostawiać produktu na dłoniach nie dłużej niż 20 minut. Pamiętajcie o tym. Powinno stosować się go regularnie przy cotygodniowym manicure dłoni, wtedy naprawdę widać efekty.

Eveline, suche skórki, preparat Eveline Nail Therapy Professional


Konsystencja produktu jest dość płynna ale bardzo dobrze utrzymuje się na skórkach. Opakowanie ma fajną końcówkę dzięki której zużywamy tyle produktu ile potrzebujemy, nie paciając przy tym całego paznokcia. Bardzo dobrze radzi sobie z moimi twardymi skórkami. Świetnie też sprawdzi się podczas pedicure. Preparat jak na swoją pojemność (12 ml) jest bardzo wydajny. Mi starcza na kilka miesięcy, a stosuję go bardzo często.

Eveline, suche skórki, preparat Eveline Nail Therapy Professional

Używam tego produktu dość długo, mam już chyba trzecie opakowanie i z każdym kolejnym mam o nim taką samą opinię. Jest niesamowity. Jeśli będziecie go używały regularnie przestrzegając sposobu użycia który podaje nam producent – to na pewno będziecie zachwycone. Cena produktu to 11 zł którego bez problemu dostaniecie w rossmanie.  Pozdrawiam - Agnieszka.

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz dobrze poszukać :-) ja znalazłam go przy zmywaczach do paznokci. Teraz poluję na odżywkę do rzęs z Eveline. Mam nadzieję że dzisiaj uda mi się ją kupić. Pozdrawiam - Aga

      Usuń
  2. Przydałby mi się taki preparat do usuwania skórek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś używałam tej z Killy's czy jakoś tak :/ która jest dostępna w realach w opakowaniu takim jak lakier do paznokci ale moim zdaniem eveline jest o niebo lepszy.

      Usuń
  3. Muszę go poszukać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I linked your blog post in my blog post. Greetings

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...