sobota, 19 maja 2012

Moje ostatnie zakupy i mini recenzja LANCOME TEINT IDOLE SILKY MAT


Hejjjj. Dziś chciałabym przedstawić wam moje ostatnie zakupy które zrobiłam pod presją bloggerek..
Pierwszy produkt to  kompleksowa odżywka  8w1 do paznokci Eveline. Jeśli chodzi o tą firmę to bardzo ją lubię wiele razy próbowałam ich tuszy do rzęs i byłam totalnie zadowolona co do efektów na moich rzęsach za naprawdę niewielką cenę 10 złotych. Mam zamiar niedługo powrócić do kilku z nich więc zrobię wam za jakiś czas ich recenzję. Ostatnio odkryłam wspaniały preparat do usuwania skórek z tej firmy który urzekł mnie swoim działaniem. Chcę też poświęcić mu osobny post.

naturalny dezodorant  CRYSTAL kompleksowa odżywka  8w1 do paznokci Eveline


Odżywkę 8 w 1 stosuję 4 dzień i jak na razie z tego co zauważyłam nie ma za wielkich efektów – wg producenta będzie ona widoczna po 10 dniach kuracji. Trzeba stosować preparat regularnie. Postanowiłam tego dokonać co jest nie lada wyczynem ale o efektach opowiem wam nieco później jak skończę kurację i wkleję zdjęcia przed i po.  Odżywka dostępna jest w Rossmanie za cenę  10,49 zł.
Kolejnym produktem który zakupiłam jest  naturalny dezodorant  CRYSTAL.  Słyszałam o nim wiele pochlebnych opinii. Miałam zakupić go przez allegro ale przez przypadek wpadł mi w oko w rossmanie i bez zastanowienia  został wrzucony do koszyka. Jest  hypoalergiczny nie zawiera parabenów ani szkodliwego aluminium. Bezzapachowy w 100% naturalny zawierający kryształ soli zwany ałunem.  Na razie go nie używam  bo chcę skończyć zwykły antypespirant który mam w swojej łazience. Po jakimś czasie stosowania skrobnę recenzję na jego temat. Cena to 24.49 zł. Podobno ma mi wystarczyć na cały rok. Zobaczymy czy tak będzie.

LANCOME  TEINT IDOLE SILKY MAT


Jeśli chodzi o recenzje tych dwóch produktów to chciałabym przełożyć to na kolejny post ponieważ używam tych kosmetyków od kilku dni i ciężko mi jest powiedzieć na dzień dzisiejszy co o nich sądzę.
Kolejną rzeczą  na którą się napaliłam to mineralny podkład matujący  LANCOME  TEINT IDOLE SILKY MAT. Wparowałam do Douglasa aby sprawdzić co to za cudo które wiele osób poleca. Widząc cenę (195 zł za 30 ml produktu) stwierdziłam że najpierw muszę go wypróbować  a później może zastanowię się nad kupnem.  Tak więc poprosiłam panią ekspedientkę aby dała mi próbkę produktu.  Kocham Douglasa za to że nie robią problemów z próbką i zawsze pomogą w doborze koloru. Dostępne są w 5 kolorach, ja wybrałam kolor o nr 02 - Lys Rose.

LANCOME  TEINT IDOLE SILKY MAT


Na drugi dzień po odebraniu próbki musiałam go wypróbować na swojej skórze. Nałożyłam go bez bazy ani kremu ponieważ sam w sobie zawiera SPF 15. Poza tym zauważyłam że jak nałożę jakąkolwiek bazę na moją buzię pod podkład to większość z tych produktów się roluje. Nakłada się bosko mimo bardzo płynnej konsystencji .  Sądziłam że skoro jest płynny to będę musiała nakładać go palcami czego strasznie nie lubię ale chciałam sprawdzić ile produktu zużyję przy pomocy pędzla i po raz kolejny byłam zaskoczona. Wystarczy malutka kropla podkładu na pędzel aby rozprowadzić go po całej twarzy WOW.

LANCOME  TEINT IDOLE SILKY MAT

LANCOME  TEINT IDOLE SILKY MAT


Po nałożeniu skóra jest aksamitna, matowa i świeża. Tak jakbyśmy spały cały dzień, oznaki zmęczenia w ogóle nie są widoczne. Doskonale radzi sobie z przebarwieniami skóry.  Pojedyncze wypryski też pięknie się pokrywają. Można nałożyć  kilka warstw produktu a nie ma wrażenia maski. Z powiększonymi porami też daje sobie radę a cienie pod oczami są prawie niewidoczne. Dla lepszego efektu lepiej użyć korektora.  Po całym dniu brak świecenia, podkład nie spływa, nie uwydatnia suchych skórek. Wieczorem wygląda tak  jakby był nałożony przed pięcioma minutami. Jedyne co mnie w nim odstrasza to cena i alkoholowy zapach produktu. Ciągle jestem na niego nakręcona i codziennie budzę się z myślą aby go zakupić. A wy co sądzicie o tym podkładzie? Czy któraś z was go używa/używała? Buziaki i do następnego razu –Aga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...