piątek, 25 maja 2012

Kapsułki Keratynowe- czyli kolejne eksperymenty na głowie

Walczę o swoje włosy. Parę dni temu zaopatrzyłam się w nowe cudo- czy stanie się cudownym środkiem w walce z przesuszonymi zniszczonymi włosami, tego nie wiem.
Dziś pokarzę wam jak wyglądają. Póki co użyłam ich zaledwie 2 razy więc nie jestem w stanie za wiele powiedzieć. Proszę o cierpliwość. Postaram się zaspokoić waszą ciekawość.

Kosmetyki w kapsułkach Twist off- Odżywka Keratynowa firmy GAL

Kosmetyki w kapsułkach Twist off- Odżywka Keratynowa firmy GAL


Kosmetyki w kapsułkach Twist off- Odżywka Keratynowa firmy GAL

Kosmetyki w kapsułkach Twist off- Odżywka Keratynowa firmy GAL


Zastosowanie produktu:
Kapsułki odżywcze z NNKT witaminą A i E oraz olejkiem z drzewa herbacianego -kompleks do pielęgnacji brwi  i rzęs oraz paznokci. Postanowiłam wypróbować je na włosach. Jak wiadomo keratyna to właśnie to o co wołają nasze włosy.

Dotychczasowy sposób użycia.
Wtarte w skórę głowy i  przesuszone końcówki 3 h przed myciem. Zmyte dwukrotnie.
Nałożone na mokre włosy wymieszane z oliwką do ciała ziaja z masłem kakaowym. wtarte w skórę i naniesione na całej długości.

Plan kolejnych metod zastosowania. 
Zamierzam użyć ich jako składnik maseczki do włosów. Jednak o kolejnych poczynaniach i tez wrażeniach dowiecie się później. Dwukrotne zastosowanie to niewiele. Trudno określić czy to cokolwiek da.

Jednak po 2 użyciach moje włosy wydają się nawilżone, pozbyłam się łupieżu- za sprawą olejku herbacianego ma działanie antybakteryjne.
Włosy są ciężkie sprawiają wrażenie sztywniejszych  bardziej zdyscyplinowanych. Jednak nie potrafię pozbyć się uporczywego wrażenia że są brudne.

Ciąg dalszy w kolejnym wpisie z cyklu Klaudia i jej koszmarne włosy. Planuję przedstawić wam kilka produktów za pomocą których walczyłam z wiosennym linieniem. Moje włosy były wszędzie na podłodze przetaczały się kłęby włosów rodem z westernu.

Kapsułki dostępne są w aptekach w cenie: 15,90 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...