wtorek, 8 maja 2012

L'Oreal Pure Zone 30 s. CHRONO CLEAR- Recenzja


Hey dziewczyny! Z tej strony Klaudia. Postanowiłam przedstawić wam kolejny produkt któremu jestem wierna od dość dawna. Tym razem opowiem wam nieco o toniku L'Oreal Pure Zone 30 s. CHRONO CLEAR.

tonik L'Oreal Pure Zone 30 s. CHRONO CLEAR




L'Oreal Pure Zone 30 s. CHRONO CLEAR to tonik matujący, służący do walki z zaskórnikami i niedoskonałościami skóry. Zawiera silnie skoncentrowany kwas salicylowy. Jak wiecie kwas salicylowy ma właściwości antybakteryjne i złuszczające. Reguluje odnowę komórek skóry za pomocą usuwania martwych komórek, co widocznie poprawia strukturę i koloryt skóry. Przemywana kosmetykami z kwasem salicylowym skóra jest świetnie przygotowana do kolejnych zabiegów kosmetycznych. Skutecznie poprawia działanie kolejnych kroków pielęgnacji, powodując lepsze absorbowanie środków odżywczych zawartych w kremach.
Zapewnia lepsze nawodnienie skóry. Środki kosmetyczne zawierające wysoko stężony kwas salicylowy mają wpływ na skórę właściwą. Przyczyniają się do produkcji kolagenu i elastyny, dzięki czemu skóra zachowuje dłużej witalność i młodzieńczą elastyczność.
Skutecznie odblokowuje pory wykazuje również silne działanie antybakteryjne- a jak już wspominałam właśnie tego typu właściwości interesują mnie najbardziej.
Właściwości złuszczające umożliwiają stopniowe pozbywanie się przebarwień i blizn potrądzikowych- z tym niestety tez mam dość spory problem, nieprzyjaciel pozostawia po sobie trwałe ślady na mojej twarzy.
Studiując właściwości kwasu salicylowego odkryłam również jego właściwości przeciw zmarszczkowe- spłyca powierzchowne zmarszczki.

tonik L'Oreal Pure Zone 30 s. CHRONO CLEAR.


Niestety opakowanie nie zostało zaopatrzone w kilka istotnych uwag na temat konieczności ograniczenia korzystania z kąpieli słonecznych i solarium w trakcie stosowania kuracji kwasem salicylowym. Osoby korzystające z kosmetyków zawierających ten kwas powinny zaopatrzyć się również w kremy z stabilnym filtrem przeciwsłonecznym.
Ponadto osoby uczulone na aspirynę wykazują silne reakcje alergiczne na kosmetyki zawierające ten kwas. Kobiety w ciąży powinny też dać sobie z nim spokój.

Kolejnym aktywnym składnikiem kosmetyku jest Cynk-G. Skóra pozbawiona cynku wykazuje właśnie wymienione przeze mnie wcześniej symptomy: cierpi na łojotok, wypryski trądzikowe, wolno się goi, przebarwienia wywołane niedoborem pigmentów, podatność na zakażenia.

Niedobór cynku odczuwają też nasze włosy i paznokcie ale o tym porozmawiamy w innym wpisie.

Cynk zawarty w kosmetykach wykazuje skuteczne działanie przeciwtrądzikowe. Ułatwia gojenie ran, absorbuje nadmiar sebum zalegającego w porach skóry, wykazuje również działanie złuszczające- potęgując w ten sposób właściwości kwasu salicylowego. Również wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe- skutecznie zabija wolne rodniki.

Tonik ma niebieskie zabarwienie i przynajmniej moim zdaniem dość nieciekawy zapach. Jednak jego właściwości pomagają mi dzielnie znosić ten dyskomfort. Jest estetycznie opakowany w sumie jak wszystkie kosmetyki tej firmy- nie irytuje mnie jego widok w łazience.

Moja skóry wymaga częstego złuszczania przez te koszmarne zmiany trądzikowe. Oczywiście nie zaobserwowałam całkowitego zaleczenia moich zmian trądzikowych ani jakiegoś fenomenalnego efektu- pamiętajcie to jest kosmetyk nie lek przyczyną trądziku może być huśtawka hormonalna, zła dieta, lub spaskudzona pielęgnacja skóry. Biorąc pod uwagę, że zaliczyłam już liczne kuracje dermatologiczne, które nieco zrujnowały mój budżet domowy postanowiłam zająć się skutecznym ograniczaniem objawów czymś co nie pochłania aż tak dużych nakładów finansowych. Bez bicia przyznaję wyciskam- wiem źle czynię, biję się w pierś, ale kto zniesie widok stada czerwonych szyderców spoglądający nam w oczy każdego dnia.
Reasumując tonik daje radę nie korzystam z pozostałych kosmetyków z serii Pure Zone, ale chyba się skuszę biorąc pod uwagę dość dużą skuteczność samego toniku.
 Minusy: Przesusza skórę, przy zbyt częstym przemywaniu powoduje schodzenie całych płatów naskórka- to wyjątkowo uciążliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...