środa, 9 maja 2012

Efekty walki z nudą

Takie sobie zabawy. Szkoda że zapomniałam że do dziś termin nadsyłania prac na konkurs makijażowy na blogu wspaniałej Marty :(
Tematem jej konkursu była liczba 100- inauguracja setnego wpisu na jej blogu.
To co dziś wymalowałam można by nazwać setnym podejściem do konkursu bo zamęczałam ją zdjęciami- a to nie byłam w stanie uzasadnić inspiracji, a to zapomniałam zrobić zdjęcie z kartką. Cierpliwa Marta nawet podpowiadała. macie tu linka do jej bloga świetne makijaże i ciekawe recenzje.

http://trustmyself-make-up.blogspot.com

A tu wspominana na początku zabawa kolorami nazwijmy to tak: Fioletowe oko - dopracowane lajpo

makijaż





                                      Wybaczcie za brak precyzji i krzywą twarz cóż bywa :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...