piątek, 25 stycznia 2013

Technic 3 Metalix- swatche

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Dziś klasyczna notka dala oka. Macamy oczkami by przekonać się z czym to się je jak to wygląda i czy serio chcę to mieć u siebie w zbiorach. Nobel wynalazcy swatchy! Dzięki temu umysłowi uchroniłam się przed zakupem niejednego kota w worku. Dziś odsłaniamy rąbek tajemnicy, uchylamy worek i zaglądamy do środka. Czy warto kupić paletę Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact.



Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact to już trzecia paleta z cyklu "Jestem prawie Sleekiem" Opakowanie do złudzenia przypomina paletki Sleeka. 12 cieni o perłowym wykończeniu w nowej dla Technic dosć stonowanej jesiennej odsłonie. No cóż miedzie złoto to dla mnie jesień nie zima. Jednak szarości i perłowe biele o różnych odcieniach połyskujących drobinek to coś dla zimy.

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Nie wszystkie cienie z tej palety przypadły mi do gustu. Większość do złudzenia przypomina jakością Sleeka jednak dwa z nich - widać to już na swatchach tworzą na powiece czy też na pokazowym paluchu jakąś paskudną papę.
Widzicie to np. na zdjęciu poniżej. Zapewniam że efekt na powiece wygląda podobnie jeśli przesadzimy z tymi dwoma cieniami. No wierzę, że zauważycie różnicę i oszczędzę sobie podpisywanie.

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz


Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz


Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Technic Electric Beauty Metalix Eyeshadow Compact, Swatche cieni Technic electric beauty, cienie perłowe, złote cienie, szare cienie, cienie do rozświetlania wewnętrznych kącików, Cienie technic Wizaz

Jak dla mnie paleta nie jest praktyczna. Ale to już przez moje osobiste predyspozycje. Lubię perły, ale w połączeniu z matami. Nie wyobrażam sobie siebie w odsłonie - całkowicie perłowe powieki łącznie z highlight pod łukiem brwiowy. Czyli do ideału brakuje jej kilku matowych cieni.

Cienie perłowe o tak miękkiej i - kurde nie wiem jak to nazwać - przyczepnej do powieki konsystencji nie należą do łatwych w blendowaniu. Można zrobić sobie kuku- nie chodzi o osypywanie cieni  tylko o zbicie koloru i tą trudność z estetycznym rozcieraniem.

Cenowo wygląda to tak: mamy w palecie 12 cieni  w czym 3 cienie nadające się do rozświetlania kącika wewnętrznego- jasne perełki- przydatne, za 11,90. No żyć nie umierać za takie pieniądze nigdzie nie kupimy 12 cieni.
Warto ją kupić dla złoto żółtych cieni i tej bieli z połyskiem zieleni- której mój kochany aparat nie był w stanie uchwycić- no bo w końcu po co.  Trzy kolory których nie oferował nam jeszcze Sleek.

Paleta dostępna na :

Reasumując: Nie jest źle ale mogło by być lepiej, biorąc pod uwagę jakość pozostałych palet Technic ta mnie nie zachwyciła. 

Za jakiś czas pokarzę wam jakieś makijaże z użyciem nowych palet. nie chcę bawić się w budowanie makijażu w oparciu o samą perłę- no nie potrafię. 

Pozdrawiam Klau.

25 komentarzy:

  1. ja też nie jestem przekonana do tych cienia, zresztą sleek tez nie jest zbyt cudowny...cienie isę osypuj i ciężko blendują

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś lubiłam perłowe, ale już mi przeszło
    tak jest aż zbyt....
    idzie w stronę kiczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobną papkę mają często cienie KOBO, obecnie szaleńczo przenoszę się na maty także pewnie nie skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się w ogóle ta paleta, no i zbyt mocno przypomina sleeka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie bierzesz udział w konkursie żeby ją wygrać :D hehe

      Usuń
    2. później będzie mogła sprzedać :D

      Usuń
  5. Uzekly mnie wszystkie bezowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem z niej zadowolona, choć długo zastanawiałam się nad zakupem. Teraz wiem, że kolejne dwie też chcę. Można nią zrobić przyjemny makijaż zarówno na dzień jak i na wieczór. Może odcienie mogłyby być nieco inaczej skomponowane i faktycznie brakuje chociaż dwóch matów, ale ogólnie za TĄ cenę nie mam jej nic do zarzucenia. Ba! Niektóre z cieni dają lepszy efekt niż Sleek. W każdym razie ja jestem na tak i mam ogromną nadzieję, ze stworzą jeszcze kilka paletek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi najbardziej podoba się ta w fioletach

      Usuń
    2. Kupiłam ją koleżance, która kocha fiolety i też mówiła, że jest z niej zadowolona. Myślę, że sama też się skuszę bo odcienie są śliczne.
      Wizualnie podoba mi się również ta najbardziej szalona jednak nie jestem pewna czy będę ją wykorzystywać. Może latem ... teraz chyba jednak jestem zbyt zachowawcza w swoim makijażu :)

      Usuń
  7. Nie są złe te cienie ale ja pozostaję wierna paletkom Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no kusi, żeby wypróbować... ;) aczkolwiek nie wiem czemy wszyscy porównują ją ze sleek'iem. jest uderzająco podobna, ale prawie 3 razy tańsza, więc gdyby porównał ją z cieniami w ich cenie... to chyba opinie też byłyby inne. lubię sleek'a, ale tam niektóre cienie też siadają, np zieleń z Acid, więc nie ma co dramatyzować z tymi dwoma ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię połączenie matów z perłą

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno nie sypią się tak jak Sparkle :P Więc nie marudź.
    A poza tym mogłoby być gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ta kolorystyka za bardzo nie odpowiada, więc kusi mnie jedynie jeszcze fioletowa wersja ;) I masz rację, bez matowych wspomagaczy, to tym się makijażu dobrego nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  12. kupię sobie chyba kiedyś tą paletę, ale we fioletach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. no właśnie te jasne sa jakieś dziwne pozostałe technic inaczej pracowały nie wiem co z tą paletką jest nie tak

      Usuń
  14. aaa przeraża mnie ten paznokieć bo mam wrażenie, że zaraz mnie drapnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi sie podoba zresztą chcę wszystkie trzy:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena kusi. Tylko rzeczywiście szkoda, że same perły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajna, choć faktycznie dziwną konsystencje mają te dwa cienie ;) Pewnie bym się skusiła, ale akurat tych kolorów nie potrzebuję :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta paleta nie robi szału, ale ta fioletowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...