wtorek, 21 sierpnia 2012

Paznokciowy Projekt Finish czas zacząć - Tydzień 1 # Cream

Hej, zaczął się dziś Paznokciowy Projekt Finish na blogu http://kkamilaa.blogspot.com
Pierwszy tydzień to wykończenie kremowe. Kilka dni zastanawiałam się co by tu zmalować.


Dziś kupiłam malutki lakier Vipery i wyszło takie oto coś:

Paznokciowy Projekt Finish, wykończenie kremowe, Tydzień 1:Ceam, Vipera Cosmetics Bambini, Sally Hansen, Essence Marble Mania Nail Art Kit, inglot, Eveline

Zapraszam Was do podglądania zabawy innych blogerek które uczestniczą w  Projekcie Finish na blogu Kamili, link znajdziecie tutaj.

Paznokciowy Projekt Finish, wykończenie kremowe, Tydzień 1:Ceam, Vipera Cosmetics Bambini, Sally Hansen, Essence Marble Mania Nail Art Kit, inglot, Eveline

Do pomalowania paznokci użyłam:
- odżywki Eveline 8w1 jako bazę pod lakier
- żółtego lakieru do paznokci firmy Vipera Cosmetics Bambini Nail Polish nr 23
- brązowego lakieru do paznokci firmy Inglot nr 975
- żółtego lakieru do paznokci firmy Sally Hansen Insta Dri Fast Dry Nail Color nr 10 Lightening
- cienkiego pędzelka do zdobienia paznokci z Essence z zestawu Marble Mania Nail it oraz profesjonalnej sondy Nail Art Brush

 - a na koniec mój ulubiony przyspieszacz lakieru z firmy AVON liquid  freeze quick dry

Paznokciowy Projekt Finish, wykończenie kremowe, Tydzień 1:Ceam, Vipera Cosmetics Bambini, Sally Hansen, Essence Marble Mania Nail Art Kit, inglot, Eveline

Mam nadzieję, że mój mani przypadł Wam do gustu i zapraszam na dalszą zabawę paznokciową. Może jeszcze w tym tygodniu zmaluję coś z wykończeniem kremowym, a w następnym tygodniu będą królować maty.

Pozdrawiam - Agnieszka

10 komentarzy:

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...