wtorek, 18 listopada 2014

Żel rozjaśniający do włosów Loreal

włosy, hair, koloryzacja, rozjaśnianie włosów, Ombre, odświeżanie Ombre, Loreal , sunkiss rozjaśniacz do włosów, żel rozjaśniający

O włosach mogła bym napisać książkę, z pewnością nie poradnik jak sobie z nimi radzić, lecz spis żali i jęków. Chyba od roku marzy mi się piękne Ombre na głowie. Najpierw zapuszczanie, które w moim przypadku nie należy do najłatwiejszych - moje włosy są cienkie i słabe, więc każdy przybywający cm cenię sobie na wagę złota.

Tematem dzisiejszej notki jest żel rozjaśniający do włosów Loreal. Mały łobuziak który sposobem użycia przywodzi mi na myśl moje pierwsze koloryzacyjne eksperymenty z czasów, gdy miałam 13 lat. Mowa tu o nakładaniu na mokre włosy wody utlenionej i pozyskiwaniu efektu rozjaśnienia do max 3 tonów.
Założenie i sposób aplikacji jest ten sam, ale pewnie interesuje was jedynie stopień zniszczenia włosów w trakcie takiej koloryzacji,
W końcu mamy do wyboru rozjaśnianie za 3 zł wodą utlenioną oraz żelem za sporo większą sumkę.




włosy, hair, koloryzacja, rozjaśnianie włosów, Ombre, odświeżanie Ombre, Loreal , sunkiss rozjaśniacz do włosów, żel rozjaśniający

L'Oreal Paris Casting Sunkiss żel rozjaśniający

Gotowy do użycia żel stopniowo rozjaśniający włosy aż do 2 tonów o delikatnej półprzezroczystej konsystencji. Super prosty sposób na naturalny efekt słonecznego pocałunku i letniego rozświetlenia. 
Został stworzony na bazie nadtlenków. W odróżnieniu od tradycyjnych zabiegów rozjaśniających włosy, produkt ten pozwala uzyskać stopniowe rozjaśnienie, z zachowaniem kontroli nad efektem uzyskanym na naturalnych i niefarbowanych włosach. Żel wzbogacono odżywczym olejkiem kameliowym znanym z pielęgnacyjnych właściwości i pięknego zapachu. Łagodnie rozjaśnia.
Nie zalecany do koloru włosów ciemniejszych, niż średni brąz. Nie używać na włosy farbowane henną lub koloryzacją progresywną, na wrażliwą lub podrażnioną/uszkodzoną skórę głowy i tuż po trwałej ondulacji.
Dostępne odcienie:
- 01 do włosów w odcieniu średniego brązu,
- 02 do włosów w odcieniu średniego blondu,
- 03 do włosów w odcieniu jasnego blondu.

Cena: 28zł / 100ml

włosy, hair, koloryzacja, rozjaśnianie włosów, Ombre, odświeżanie Ombre, Loreal , sunkiss rozjaśniacz do włosów, żel rozjaśniający

Ogólnie sam zamysł jest bardzo fajny. Przy klasycznym rozjaśnianiu musimy wymieszać dwa produkty, i dopiero wtedy możemy przejść do koloryzacji, po czym musimy tą całą breję zmyć.
Tu wystarczy nanieść żel na włosy i je wysuszyć.

włosy, hair, koloryzacja, rozjaśnianie włosów, Ombre, odświeżanie Ombre, Loreal , sunkiss rozjaśniacz do włosów, żel rozjaśniający

Konsystencja wodnego żelu umożliwia łatwą aplikację nawet na suchych włosach które następnie przesyszymy suszarką. Wykonałam dwa testy tego produktu. Próbując zrobić ombre na moich uprzednio przyciemnianych włosach oraz odświeżając ombre Agnieszki.
Jak wiecie rozjaśniane włosy lubią żółknąć i właśnie to działo się z ombre Agi.
Naniosłyśmy na uprzednio klasycznie rozjaśniane pasma produkt Loreal. To samo zrobiłyśmy z moimi włosami pomijając fakt rozjaśniania. 

włosy, hair, koloryzacja, rozjaśnianie włosów, Ombre, odświeżanie Ombre, Loreal , sunkiss rozjaśniacz do włosów, żel rozjaśniający

włosy, hair, koloryzacja, rozjaśnianie włosów, Ombre, odświeżanie Ombre, Loreal , sunkiss rozjaśniacz do włosów, żel rozjaśniający

W przypadku koloryzacji na włosach Agnieszki zaobserwowałyśmy pogłębienie koloru bez efektu przesuszenia włosów- w stopniu załamującym. Jednak na moich włosach farbowanych wcześniej którąś tam z kolei Olią efektu nie zaobserwowano.

Zatem wniosek nasuwa się sam: produkt nie nadaje się do rozjaśniania włosów farbowanych ( na brązy lub ciemniejsze kolory). Poradzi sobie z wykonaniem ombre na włosach do ciemnego blondu lub odświeży pasma wcześniej rozjaśniane rozjaśniając je do 2 tonów.

Niestety jeśli farbowałaś włosy na brązy musisz rozjaśnić pasma klasycznym rozjaśniaczem.
Ogólnie jak dla mnie bez zachwytów. Jedyny plus to brak konieczności tworzenia mieszanki oraz mycia włosów po koloryzacji.
To samo zrobi zwykła woda utleniona  za 3 zł. Więc raczej nie sięgnę po tą zabawkę ponownie.
Chyba, że dokonam rozjaśniania i zechcę odświeżyć ombre tak samo jak Agnieszka. Efekt jest całkiem ładny.



13 komentarzy:

  1. Mnie tam świetnie rozjaśnił moje farbowane włosy. Tylko musiałam na to wykorzystać dwie całe tubki. Także z produktu jestem strasznie zadowolona gdyż efekt jest taki jaki powinien, a przy okazji nie mam zniszczonych włosów jak co po niektórych farbach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli do moich farbowanych włosów pewnie by się nie nadał ...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jakiś taki magiczny spray od schwarzkopfa, ale sama nie wiem czy aby na pewno go użyję, bo już nie chcę jasnych włosów : p a ten żel to wiedziałam, że fajerwerków nie będzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak radzi sobie z farbowanym blondem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co pamiętam to nawet na opakowaniu jest napisane, że to rozjaśniacz do włosów naturalnych a nie farbowanych więc nie ma się co dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zawsze trzeba to sprawdzić prawda?

      Usuń
    2. Na pewno nie zaszkodzi ale można się zawieść bo jednak ten żel sporo kosztuje. Sama chciałam go wypróbować żeby sobie zrobić ombre ale z racji tego, że mam włosy farbowane odpuściłam bo stwierdziłam że pewnie nie da rady.
      Jeżeli lubisz takie wynalazki to spróbuj jeszcze Joanna Reflex Blond. Może lepiej się spisze :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja obecnie stosuje szampon rozjaśniający More Blond z Balea i jestem z niego bardzo zadowolona, faktycznie rozjaśnia delikatnie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wgl Loreal daje ciała ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie mam awersję do Loreala...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to mam farbowane na jasny blond, więc u mnie się nie sprawdzi :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. no to u mnie by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...