poniedziałek, 2 września 2013

Od przybytku głowa nie boli.

pat&rub masło do ciała pat&rub balsam do rąk, pat&rub mleczna mgiełka, spa vintage body oil, spa vintage body oil masło do ciała olej arganowy, olejek do kąpieli olej arganowy, buty modne jesienią, szal, szampon do włosów, odżywka do włosów

 Miła niespodzianka od Pat&Rub. Masełko do ciała, mleczna mgiełka oraz balsam do rąk. Cudeńka zapakowane w słodki woreczek.  Dzień blogera celebrowany wraz z Pat&Rub przebiegał bardzo miło.
Balsam do rąk już katowany i polubiony. Od dawna ciekawiły mnie te kosmetyki. Nareszcie mam szansę sprawdzić z czym to się je.



pat&rub masło do ciała pat&rub balsam do rąk, pat&rub mleczna mgiełka, spa vintage body oil, spa vintage body oil masło do ciała olej arganowy, olejek do kąpieli olej arganowy, buty modne jesienią, szal, szampon do włosów, odżywka do włosów

Później miła niespodzianka. A raczej moja wygrana w konkursie na fanpage Spa Vintage Body Oil.
Masełko już mi wykradziono. Gosia, którą malowałam na wesele w ten weekend zakochała się w jego zapachu. Ja wymoczyłam się już w towarzystwie olejku do kąpieli i muszę przyznać. To świetny umilacz.


pat&rub masło do ciała pat&rub balsam do rąk, pat&rub mleczna mgiełka, spa vintage body oil, spa vintage body oil masło do ciała olej arganowy, olejek do kąpieli olej arganowy, buty modne jesienią, szal, szampon do włosów, odżywka do włosów

A tu już dzisiejsze nabytki. Szal za Uwaga 7,99, zabawne trzewiki za 19,99. Sezon jesienny uważam za rozpoczęty za oknem kicha, a w szafie wieje pustką. Będę polowała.
Szampon Fructis przypadł mi do gustu więc kupiłam kolejne opakowanie, tym razem duża butla, co by nie latać po sklepach zbyt często. No i oczywiście  na półkach zauważyłam coś czego nie znam więc wylądowało w koszyku. Szampon i odżywka do włosów Nectar of Nature Les Cosmetiques z masłem orzechowym i mango. Pachnie bosko i kosztuje grosze- promocja po 4,99. Wszystko kupione w Carrefour.

pat&rub masło do ciała pat&rub balsam do rąk, pat&rub mleczna mgiełka, spa vintage body oil, spa vintage body oil masło do ciała olej arganowy, olejek do kąpieli olej arganowy, buty modne jesienią, szal, szampon do włosów, odżywka do włosów
Plany zakupowe opiewają dość misterną intrygę mającą na celu zaopatrzyć mnie w ubrania jesienne. Jestem ciepłolubna. Nie wytrzymam zbyt długo bez porządnego ocieplacza. Widziałam fajne trampki longi- w ukochanym wielbłądzim kolorze.  Czas upolować jakąś kurtawkę. Myślę nad ramoneską. W końcu w snach jestem gwiazdą Rocka. Ogólnie mam w planie kolejną bankrucję. Zbliżają się targi więc zakupy kosmetyczne idą na bok- zaszaleję w październiku. Póki co czas skupić się na outficie.

Musze kupić też trochę sprzętu dla mojego beagle. Trzeba w końcu odwdzięczyć się za usługi grzewczo- przytulne tej słodkiej istotce.
Z zabawnych rzeczy zauważyłam, że szukam sobie outfitu jesiennego pasującego do mojej Nuny. Co by moja psia panienka nie czuła się skrępowana na spacerach.

Postaram się na bieżąco informować was na temat nowych nabytków. Tych kosmetycznych i tych z innej beczki.

Pozdrawiam Klau.

21 komentarzy:

  1. Też widziałam te szampony i odżywki w Carrefour ale jakoś mnie nie skusiły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie dorwałaś takie ładne buty?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no carrefour za 19,9 były jeszcze czarne i czerwone.

      Usuń
  3. fajne te trzewiki :D też jestem ciepłolubna ;) już chodzę w grubych swetrach i butach jesiennych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te trzewiki :D też jestem ciepłolubna ;) już chodzę w grubych swetrach i butach jesiennych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby teraz nie jest tak zimno a mnie aż trzęsie brrr

      Usuń
  5. Ciekawa jestem jak się sprawdzą te kosmetyki Pat & Rub. Sama mam ochotę na inną serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemne zakupy no i oczywiście paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, tytuł idealny ;))) Z dedykacją dla mojej drugiej połówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nabytki :D też bym chętnie przygarnęła takie cacka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przesylke z P&R tez dostalam i bardzo mnie ucieszyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cudeńka! aż jakoś tak dzień zrobił się milszy mimo obowiązków

      Usuń
  10. Wąchałam kosmetyki z tej nowej serii P&R i to korzenne, aromatyczne, otulające cudo mnie tak zachwyciło, że przepadłam. Marzę o zestawie peeling+masło do ciała na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę zestawu z P&R, sama chętnie spróbowałabym tych smakołyków do ciała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...