niedziela, 15 września 2013

Wyniki konkursu z bransoletką By Dziubeka


Witajcie, witajcie

Wczoraj zakończył się konkurs na naszym funpage'u na Facebooku w którym można było wygrać przepiękną bransoletkę By Dziubeka oraz dwa bony rabatowe w wysokości łącznej 40 zł.
Bez zbędnych paplanin przedstawiamy zwycięzcę tej pięknej bransoletki:





AND THE WINNER IS>>>>>>> swiatmartity.blogspot.com

swiatmartity.blogspot.com Obserwuję jako: martitka. Mój mail to faajnykosmetyk@gmail.com Chciałabym wygrać, gdyż taka pomarańczowa bransoletka przypominałaby mi letnie dni, które odeszły już chyba w zapomnienie:( Dołączony bon wykorzystałabym na bransoletkę z grupą krwi - dopiero niedawno dowiedziałam się, jakim "grupowcem" jestem i jeszcze trudno mi to zapamiętać 

Serdecznie gratulujemy i zapraszamy na kolejne konkursy na naszym blogu i Facebooku. Mail właśnie leci do zwycięzcy z prośbą o podanie danych do wysyłki.

Pamiętajcie że jeszcze jeden konkurs nadal trwa. Wszystkie Łodzianki i kobietki bądź mężczyźni z okolic mogą wygrać u nas wejściówki na Targi Łódzkie Uroda i Estetyka. Wszystkie informacje znajdziecie w linku poniżej:


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=439128756200769&set=a.234677573312556.52320.232278060219174&type=1&theater

Buziaki Aga i Klau.

6 komentarzy:

  1. Ale super - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję:) co do biżu by dziubeka maja bardzo ciekawe bransoletki. Moja siostra jest ich zwolenniczką za niedługo będzie je na ramieniu nosić bo na nadgarstku już się nie mieszczą xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿
    SLICZNA BRANSOLETKA <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...