środa, 18 września 2013

[TAG] Co znajduje się w naszych torebkach?

Otagowane dwukrotnie czujemy się zobowiązane do ujawnienia prawdy!
Nie będzie ona miła dla oka, może być kontrowersyjna i niektóre z was mogą mieć problem ze spaniem w nocy! Dziś pod lupą nasze torebki!!
A oto winowajcy! Kaśka i Julia. To te dwie ciekawskie panie chciały zajrzeć do naszych torebek.
A proszę bardzo tylko na własną odpowiedzialność!



Klau

tag, tag co znajduje się w mojej torebce, wizaztag, tag co znajduje się w mojej torebce, wizaz

tag, tag co znajduje się w mojej torebce, wizaz

Poza kotami w mojej Torbie lęgną się okulary i kosmetyki. Klasycznie telefon i portfel- nie zawsze wypchany walutą.. Ostatnio do kolekcji dołączyły psie przekąski. Nie rozpiszę się, bo najczęściej poruszam się bez torebki. Zwyczajnie w świecie mi przeszkadza w trakcie dnia.


Aga

tag, tag co znajduje się w mojej torebce, wizaz

Moja torba zawsze musi być duża, bo muszę w niej zmieścić wszystko ( w więszości noepotrzebne jak to ma w zwyczaju mówić moja druga połówka). Kiedyś nawet znalazłam w swej torbie miarkę budowlaną, czy też kombinerki. Torba powyżej to wiosenny zakup w Reserved. Duża, pakowna shopperka w kolorze nude.

tag, tag co znajduje się w mojej torebce, wizaz

Znależć w niej można naprawdę bardzo dużo szpargałów, ja dzięi temu tagowi zrobiłam porządek w torebce i zostały w niej tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Tak więc od góry moja ukochana pomarańczowa szczotka do włosów Tangle Teezer, czarna rozkładana parasolka z Rossmana, nawilżające chusteczki Cleanic, futerał na okulary przywieziony dawno temu z UK, a w środku okulary z Avonu które służą mi już od 2 lat i chyba będę musiała wymienić je na nowe. Następnie kosmetyczka z Gosha, a w niej błyszczki, szminki i bezbarwna pomadka, a także medykamenty i krople do oczu. Następny jest e-papieros który oducza mnie nałogu palenia, komórka Motorola Defy która niedługo wymienię na coś innego,ale jeszcze nie wiem co. Później notes, długopis, pod spodem podpaski i wkładki, następnie Perfumy z Avonu i najważniejsza rzecz czyli portfel - duży bo mam dużo kart. Jestem zbieraczką kart stałego klienta :D:D A na portfelu pęk kluczy i słuchawki. I to chyba by było na tyle. Dość sporo szpargałów, ale uwierzcie mi, wrzucam do torby o wiele więcej rzeczy :D

Poznałyście już zawartość naszych torebek. Jeśli i Wy chcecie podzielić się tym co ukrywacie w swoich, to bardzo chętnie zobaczymy ich zawartość. Nie tagujemy konkretnych osób, same podejmijcie decyzję czy chcecie umieścić tak na swoich blogach, tak więc czujcie się przez nas otagowane :)

Pozdrawiamy K i A.

10 komentarzy:

  1. kot to niezbędny ekwipunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zwłaszcza kot - niezbędnik w damskiej torebce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku kot preferuje plecaki, ale dużą torbą też nie pogardzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten TAG :D przyjemnie mi się czyta i ogląda co inne dziewczyny noszą w torbie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam w swojej taki bałagan,że aż strach

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to powinnam aktualizacje zrobić bo w sumie w każdej torebce mam inny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tak samo jak Aga :) uwielbiam duże torebki i można w nich znaleźć dosłownie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...