poniedziałek, 23 września 2013

Fix - czyli niezłe utrwalenie makijażu za małe pieniadze.

makeup, fixing products, Fixing spray, utrwalenie makijażu, Hean,

Poszukiwania utrwalacza idealnego. Kryolan wiedzie w tej dziedzinie prym. Niemal każda zajmująca się makijażem na poważnie osóbka poleca ten fixer, jednak na rynku mamy już do czynienia z kilkoma  zamiennikami tego produktu. Elf- którego posiadam i bardzo lubię, KOBO które wchodzi na rynek produktów fixujących. A u mnie w zbiorach nowość Hean Makeup Fixer Spray.



makeup, fixing products, Fixing spray, utrwalenie makijażu, Hean,

Klasycznie zacznijmy od obietnic producenta i opisu produktu. 

Hean High Definition Makeup Fixer Spray

Profesjonalny utrwalacz makijażu

Profesjonalny produkt do utrwalania makijażu. Bezbarwna utrwalająca mgiełka do twarzy tworzy lekki niewidzialny film ochronny, który przedłuża trwałość oraz zabezpiecza makijaż przed ścieraniem i rozmazywaniem.

Utrwalacz sprawia, że makijaż nie znika w ciągu dnia, a jego kolory są żywe i nie blakną. Dzięki niemu, podkład, cienie, eyeliner pozostają na miejscu, tusz się nie osypuje, nie rozmazuje, róż na policzki się nie wtapia.

Efekt utrwalenia makijażu utrzymuje się przez wiele godzin. Łatwy do zmycia preparatem do demakijażu lub mydłem z ciepłą wodą.



makeup, fixing products, Fixing spray, utrwalenie makijażu, Hean,

Opakowanie do złudzenia przypomina opakowanie antyperspirantu czy też lakieru do włosów. Jedynie Elf posiadał opakowanie z atomizerem.
Opakowanie zawiera 150 ml produktu, a koszt zakupu takiego cacka to zaledwie 22,90.
Na opakowaniu poza obietnicami znajduje się instrukcja obsługi.

Nanosić równomiernie bardzo małą mgiełkę z odległości około 20-30 cm. proces rozpylania należy wykonywać z dokładnie zamkniętymi oczami.



makeup, fixing products, Fixing spray, utrwalenie makijażu, Hean,


Zabawa z rozpylaniem przebiegała bez większych turbulencji. po rozpyleniu mgiełki czułam na twarzy obecność jakiejś powłoki. Trwało to krotko ale nie było zbyt przyjemne. Porównała bym to odczycie z przypadkowym pryśnięciem lakierem do włosów na czoło.

  Obiecałam sobie, ze przetestuję ten specyfik w ekstremalnych warunkach. Więc utrwaliłam nim makijaż przed całonocną imprezą. myślę że powrót o 6 rano mówi sam za siebie a poranne zniszczenie materiału sugeruje dobrą zabawę.

makeup, fixing products, Fixing spray, utrwalenie makijażu, Hean,

Mimo zmęczenia mój zmysł obserwacji był wyostrzony więc przy zmywaniu makijażu widziałam to co faktycznie na mojej twarzy zaistniało po całej nocy dobrej zabawy. Makijaż wyglądał dość dobrze biorąc pod uwagę trudy imprezowej nocy. Jednak wydaje mi się, że jakość utrwalenia nie odbiega ani w górę ani w dół od elfa. Z drugiej strony nie stosuję baz pod makijaż, a moja "maska" trzymała się twarzy znakomicie. Trudno ocenić przedłużoną trwałość makijażu w przypadku stosowania kosmetyków, które nie znikają w ciągu dnia z naszej twarzy. Dlatego na imprezę wybrałam- przewrotnie najmniej trwały podkład jaki mam w zbiorach- czyli garnierowski bb krem w wersji matującej. No brzmi trochę dziwnie- co najmniej ryzykownie. Wykonałam wszystkie kroki prawidłowego makijażu. Niestety nie potrafiłam odpuścić sobie pudru fixującego- który niestety nie radził sobie z utrwaleniem tego podkładu.
Widok nieźle utrzymanego makijażu rankiem był niezłym zaskoczeniem.

makeup, fixing products, Fixing spray, utrwalenie makijażu, Hean,

Stopień utrwalenia jest zadowalający, ale nie mam niestety porównania z sławnym fixerem kryolan czy MAC. Powiom utrwalenia jest ten sam co w przypadku  mgiełki Elf.

Jedno jest pewne, nie zaszkodził. Brak podrażnień to miła niespodzianka. 

Żałuję, że nie jestem w stanie porównać jego utrwalenia makijażu z Kryolanem. Wiem, że to wiodący prym fixer na rynku. Pozostaje mi jedynie szperać blogi w poszukiwaniu porównania. 

Pozdrawiam Klau.

23 komentarze:

  1. Ja wlaśnie na niego czekam i mam zamiar spryskać Twarz pół na pół i zobacze czy jest tak dobry jak kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie daj mi znać!

      Usuń
    2. O tak! Sama mam Kryolan, ale jestem ciekawa jak poradzi sobie Hean ;)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym fixerem. Będę musiała przyjrzeć mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za fixerami, obawiam się ich wpływu na skórę twarzy, ale dobrze, że wreszcie pojawi się jakiś stacjonarnie w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, nawet nie wiedziałam że jest taki fix. Ja z Kryolanu nie cierpię, bo robi machę. Używam dla klientek z Make Up For Ever i jestem zadowolona. ale chętnie przyjrzę się tańszemu zamiennikowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MUFE to już w ogóle cudo. Kurde chciała bym Make Up For Ever potestować. W sumie takie marki bardziej profesjonalne. Aby móc poradzić w co warto a w co nie warto inwestować tak do domowego użytku.

      Usuń
  5. Nie widziałam wcześciej tego fixera :D
    Na ważne wyjścia byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go dzisiaj. Znalazłam w stacjonarnej drogerii.:) Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no mnie kusi, elf u mnie się nie sprawdził a hean bardzo lubię natomiast to uczucie, że coś mamy na sobie fajne nie jest ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kupiłam, ale jeszcze nie próbowałam... mam zamiar na piątkowej imprezie....

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt. ja właśnie zastanawiałam się nad zakupem Kryolanu... może wypróbuje najpierw ten ;) cena zachęca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go wlasnie zamowilam, ciekawa jestem jak sobie poradzi z utrwaleniem makijażu przy mojej tlustej strefie T :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam ciekawa recenzji tego produktu. Jak dał radę w miarę utrzymać makeup po całonocnej imprezie to można to sobie sprawić i samej przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam Kobo - jestem bardzo zadowolona, tylko Natury nie mam nigdzie pod nosem. W związku z tym, może na Hean'a się skuszę, bo sądzę, że będzie lepiej dostępny. Recenzja zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak cena tego cuda ? fixer KOBO dobrze się sprawuje, nie ma tego uczucia ściągnięcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Hean też ma fixer? Dobrze wiedzieć. Nawet jak nie jest doskonały, to i tak mam ochotę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam że oni mają też fix, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkt fajny ale ja i tak jestem wierna swojemu: puder Velvet HD Earthnicity. Świetny utrwalacz makijażu. Sprawia, że makijaż trzyma się przez kilak godzin. Serdecznie polecam i Wam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fixer HEAN jest pierwszym utrwalaczem w sprayu, który kupiłam, tak z czystej ciekawości - ze względu na fakt, że trałość makijażu zawsze była u mnie problemem - każdy kosmetyk dosłownie znika z mojej twarzy (tyczy się to także cieni, kredek i eylinerów).

    Jestem wiecej niż zadowolona, bo nie spodziewałam się widocznych efektów, a po 8 godzinach pracy - podkład wciąż był na swoim miejscu - może nie idealny, ale jednak wymagający jedynie niewielkich poprawek, a nie ponownej aplikacji na całą buzię.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://podobiektywemkaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten produkt, dzięki nie mu mój makijaż jest super utrwalony sprawdza się nawet podczas weselnych tańców :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...