niedziela, 22 września 2013

Koniec lata po marynarsku

manicure, marynarskie paznokcie, sailor nails, born pretty store, wodne naklejki na paznokcie, motyw marynarski, wizaz

Witajcie
Kolejny pazurkowy post, dziś na zakończenie lata proponuje Wam niecodzienny mani z użyciem wodnych naklejek do poanokci. Szybko, prosto i bezpiecznie. Tak więc zapraszam raczej do oglądania niż czytania.
Naklejki zakupione w sklepie bornprettystore.com, gdzie możecie znaleźć wiele gadżetów do zdobienia Waszych paznokci. Sklep wysyła produkty także do Polski, a jeśli wybierzecie opcję nieubezpieczonej przesyłki, koszt wysyłki macie gratis. Niedawno na blogu pokazywałam Wam zakupy właśnie z tego sklepu, a dziś jeden z nich użyłam do marynarskiego mani.
A oto efekty.

manicure, marynarskie paznokcie, sailor nails, born pretty store, wodne naklejki na paznokcie, motyw marynarski, wizaz

Niestety pokusiłam się na to aby paznokcie i naklejki zabezpieczyć płynnym szkłem z Eveline i nastąpiła total klapa, jak to widać w przypadku wskazującego palca. Lakier rozmazuje się w mgnieniu oka, ciągnie i rozwala całą konstrukcję. Strasznie poirytował mnie ten produkt, ale postanowiłam poświęcić mu osobny post. Jeśli chodzi o naklejki wodne, to sposób użycia jest bardzo prosty - wystarczy że pomalujecie paznokieć ( lub nie) wybranym przez siebie lakierem i poczekacie aż wyschnie. Następnie zwilżacie w pojemniczku z ciepłą ( ale nie gorącą) wodą naklejony na kartonik motyw jaki potrzebujecie nakleić na paznokieć. Następnie odklejacie delikatnie naklejkę i za pomocą pensetki przenosicie go na paznokieć dociskając lekko do płytki. Zabezpieczacie bezbarwnym topem i gotowe. Naklejki trzymają się długo płytki paznokcia. Moje wytrzymały tydzień.

manicure, marynarskie paznokcie, sailor nails, born pretty store, wodne naklejki na paznokcie, motyw marynarski, wizaz

A.

13 komentarzy:

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...