wtorek, 3 września 2013

Drapieżnie i wieczorowo. Kolory ziemi

Annabelle minerals, Sleek Face Form, NYX, Sleek Darks, BH Cosmetics, Pupa eyeshadows, Makijaż wieczorowy, Makijaż w kolorach ziemi, Drapieżny makijaż, makeup

Trzeba przyznać mam wenę. Maluję dość często. Eksperymentuję i mam przy tym kupę zabawy.
Dziś wieczorowy makijaż. Mocno roztarte smokey unoszące zewnętrzny kącik oka. Drapieżnie.

Annabelle minerals, Sleek Face Form, NYX, Sleek Darks, BH Cosmetics, Pupa eyeshadows, Makijaż wieczorowy, Makijaż w kolorach ziemi, Drapieżny makijaż, makeup

Annabelle minerals, Sleek Face Form, NYX, Sleek Darks, BH Cosmetics, Pupa eyeshadows, Makijaż wieczorowy, Makijaż w kolorach ziemi, Drapieżny makijaż, makeup

Annabelle minerals, Sleek Face Form, NYX, Sleek Darks, BH Cosmetics, Pupa eyeshadows, Makijaż wieczorowy, Makijaż w kolorach ziemi, Drapieżny makijaż, makeup

Do wykonania makijażu użyłam:
Podkładu Annabelle Minerals w kolorze Golden Fair- formuła kryjąca.
Fixing powder z Dermacolu
Bronzera z trio konturującego Face Form Sleek

Oczy:
Czarna kredka Jumbo NYX w kolorze czarnym
Cienie: Idąc od zewnętrznego kącika- Brąz w odcieniu orzecha laskowego z palety Sleek Darks, matowej czerwieni z palety BH Cosmetics, Migoczącego cienia PUPA Luminys, Złotego pigmentu KOBO, Tuszu Loreal False Lash Wings

Usta:
Szminka Hean Ice Rose 153
Annabelle minerals, Sleek Face Form, NYX, Sleek Darks, BH Cosmetics, Pupa eyeshadows, Makijaż wieczorowy, Makijaż w kolorach ziemi, Drapieżny makijaż, makeup
A tu ja w pełnej okazałości.
Mocno wyciągnięte cieniowanie. Aż do linii brwi. Jak dla mnie fajny odważny makijaż w uniwersalnych kolorach. dość pracochłonny, ale w końcu raz na jakiś czas można zaszaleć.

Annabelle minerals, Sleek Face Form, NYX, Sleek Darks, BH Cosmetics, Pupa eyeshadows, Makijaż wieczorowy, Makijaż w kolorach ziemi, Drapieżny makijaż, makeup
Na zakończenie zadam wam pytanko. Może nawet dwa.
Co powiecie na mały konkursik na blogu? Coś do makijażu kilka pierdułek przydatnych na co dzień?
Igraszkowe zdobycze zasiliły nasze zbiory do takiego stopnia, że pomyślałyśmy by podzielić się z wami kolorówką.
I pytanie nr 2. O jakich kosmetykach, markach chciały byście poczytać na naszym blogu? Czy istnieją jakieś produkty, które ciekawią, ale jednak obawiacie się zakupu i szukacie opinii?
Ja osobiście mam tak z wysoką półką. Boję się rozczarowań, bo w tym wypadku troszkę kosztuje.

Pozdrawiam drapieżna Klau.

27 komentarzy:

  1. Piękny, oryginalny i zajebisty :D Świetnie Ci w nim! Dla mnie możesz tak hasać codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdzie, się wprawisz będziesz w 5 minut robić haha :D

      A, i chcę tę szminkę :P :)

      Usuń
  2. Eksplozja koloru! Dla mnie genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie drapieżne wieczorowe oczka :)) Super makijaż ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wplotłaś w ten makijaż bordo za którym średnio przepadam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki tam zwyklak na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. norma przy tych moich cudach to normalnie wreszcie wygląda hahaha

      Usuń
    2. No dokładnie, troszkę się ostatnio podciągnęłaś :)

      Usuń
    3. no staram się dla ciebie hahaha

      Usuń
  6. jestem w nim wrecz zakochana:D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mega mega mega <3 nic tylko się zakochać w takim! bardzo w moim stylu :)
    i zapragnęłam tego złotego pigmentu KOBO!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wenę i zdolności Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klau! Ten makijaż jest boski! Rewelacyjne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci pasuje i świetnie podkreśla kolor tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowity makijaż oka ;) pięknie wyglądasz w takim wydaniu! ile ja bym oddała, żeby mieć takie brwi =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne cieniowanie oczka. Tylko różu na policzkach mi zabrakło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on tam jest ale aparat go nie czuje. a nie lubię psuć użytkowego makijażu na potrzebę zdjęcia byle doładować coś na poliki. później musiała bym to zmyć.

      Usuń
  13. Piekne kolory :) Ah dobrze , że masz wenę i malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. burgundy to moje ostatnio ulubione kolory w makijażu;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...