piątek, 4 października 2013

Nie samym kremem blogerka żyje czyli drożdżowe buchty z nutellą

lifestyle, drożdżowe buchty z nutellą, drożdżówki z nutellą, pyszności słodkości, wypieki

Śmiem twierdzić, że choroba dała mi się we znaki. ale z odwrotnym skutkiem. Siedząc w domu i nie robiąc nic co związane z moją pracą, totalnie mnie rozwala. Nie wiem jak można siedzieć 24h na dobę bez stałego zajęcia i wychodzenia z domu i ślęczenia non stop na necie. Po 4 dniach mam dość, a to tylko dlatego, że dopadł mnie wirus i bez zwolnienia niestety nie mogło się obyć. Aby jakoś zaradzić tej mojej chorobie postanowiłam upiec drożdżowe buchty, które mogłyście zobaczyć na naszym profilu na Faceboku. Na prośbę kilku z Was postanowiłam opublikować przepis na te słodkości które każda z Was może zrobić w swoim domowym zaciszu, nie wychodząc do piekarni.
Przepis toćka w toćkę zrealizowany z bloga Dwie Chochelki
znajdziecie go tutaj:

Nie trzymałam się sztywno przepisu i zamiast powideł śliwkowych dodałam nutellę ze słoiczka i też wyszło pysznie. Następnym razem zrobię wersję z budyniem i skręcę ciasto w ślimaki, tak dla urozmaicenia co by nie było za nudno :)

lifestyle, drożdżowe buchty z nutellą, drożdżówki z nutellą, pyszności słodkości, wypieki

Możecie wrzucić co tylko chcecie, tak więc zakasać rękawki i życzę smacznego. 
A.


9 komentarzy:

  1. ooo mniam :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmm ale pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś smaka narobiła, niedobra:P

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zmiany! :O nie poznałam na początku! :D chyba mnie coś dawno tu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nutellą? Jaaaa.... muszę zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,że mam pod ręką Milkę,bo inaczej zaśliniłabym monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne!

    Jutro upiekę coś podobnego, tylko z marmoladą tym razem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...