wtorek, 6 sierpnia 2013

Candy look

Letni makijaż w pastelowych kolorach, makijaż koktailowy, Bh Cosmetics, Rimmel, Sleek, kolorowy makijaż, Brzoskwiniowo fioletowy makijaż z dodatkiem błękitu, makeup

Słodko, pastelowo. Letni makijaż dla wielbicielek eksperymentów. Spędziłam z nim cały dzień łącznie z zakupami w wielu sklepach. Musze przyznać, że wzbudzałam sensację. Nie było faceta ani kobiety, która nie wpatrywała by się w moje lico. Kolory to nadal temat tabu jeśli chodzi o Street Make up. Casual make up to nadal dla nas brązy szarości, czyli klasyczna nuda. Im więcej skarbów w naszych zbiorach i im większe umiejętności w dziedzinie makijażu nabieramy chęci na coś w kolorze.

Letni makijaż w pastelowych kolorach, makijaż koktailowy, Bh Cosmetics, Rimmel, Sleek, kolorowy makijaż, Brzoskwiniowo fioletowy makijaż z dodatkiem błękitu, makeup

Do wykonania makijażu użyłam:
Podkład kryjący Annabelle Minerals w kolorze Golden Fair
Rozświetlacza z Face Form Sleeka
Różu Sleek  Life is a peach

Oczy:
Biała kredka JUMBO NYX
Cienie: Fiolet z palety BH Cosmetics Party Girl, Pozostałe pochodzą z Sleek Brights
Eyeliner Essence w kolorze czarnym, Tusz Loreal False Lash Wings

Usta:
Rimmel  Z serii Kate nr 16
Letni makijaż w pastelowych kolorach, makijaż koktailowy, Bh Cosmetics, Rimmel, Sleek, kolorowy makijaż, Brzoskwiniowo fioletowy makijaż z dodatkiem błękitu, makeup

Wyglądałam jak laleczka. To niekiedy przerażające ile makijaż robi z twarzą. Jak myślę jak wyglądam gdy budzę się rano i jak w pełnym dopieszczonym makijażu, wykonanym z pomysłem, odechciewa mi się spoglądania w lustro.
Dlatego na co dzień świat widzi mnie w podkładzie, odrobinie brzoskwiniowego różu, mikro kresce wykonanej cieniem i tuszu. Takie ekscesy to jednak zabawa na większe wyjścia. Mimo możliwości jakie daje nam makijaż wolę czasem pokazać światu pryszcza na poliku czy sińce pod oczami. Przecież nie jesteśmy idealni. I właśnie to nasza zaleta.

19 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż, dużo kolorów przenika się

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię oglądać tak kolorowe makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, ale masz racje, wychodząc z takim makijażem na polską ulicę, trzeba się liczyć ze spojrzenami

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwisz się, że tak kolorowy makijaż wzbudza sensację?
    U mnie nawet jednokolorowy, ale za to neonowy róż już wzbudza sensację :)

    Makijaż oczywiście przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny! :) U mnie w Lublinie kiedy idę ulicą i mam kolorowy makijaż (a mam bardzo często), to ludzie też paczą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba jestem jakaś inna, lubię się malować, lubię szaleć z kolorami i mam w dupie co myślą inni na ten temat, bo to moja sprawa i mam prawo łazić tak gdzie chcę :P Niech się patrzą i zazdroszczą :)

    A makijaż oczywiście śliczny :) I wiesz co, ja nawet wiem czym się inspirowałaś hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sie zgadza :P dokladnie tym co masz w awatarku

      Usuń
    2. Ale dolna powieka duuuużo fajniejsza :D

      Usuń
  7. ale piekny , a ta dolna powieka podbiłame serce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny !! bardzo mi się podoba :) ekstra wykończenie kreski :) już dawno takiej nie robiłam, będę musiała zgapić :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny !!!:) ja też wole siebie w podkładzie i wogole w pełnym makijażu niż bez:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne kolory! bardzo letnia inspiracja:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudo! Wyszło przepięknie :D ach, tak uroczo, pastelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądry i inspirujący tekst, który zostanie ze mną na długo. Dziękuję autorowi za tak wartościowe słowa. Pozdrawiam serdecznie!


    Zapisz się tutaj,
    Zarejestruj się teraz,
    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z nami, Odwiedź naszą stronę www

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...