wtorek, 27 sierpnia 2013

Pastelowe Love

Wibo Gel Like nr 7, Wibo Gel Like nr 9, pastelowe paznokcie, kropki na paznokciach, pastelowe love, manicure, Essie Avenue Maintain 251, Essie Exotic Liras nr 32, wizaz

Przyszło lato, gorące choć kapryśne i czasem rozpłakane, ale to zawsze lato. Pora roku która napawa nas optymizmem, radością i energią promieni słonecznych. Nasze ubiory są bardziej skąpe i kolorowe, szarość odchodzi, a nastaje tęcza barw i kolorów. Nie tylko ciuchy czy makijaże są bardziej śmielsze, kolory także pojawiają się na naszych paznokciach, bardziej wtedy dbamy o nasze dłonie i stopy. Czerwieniom, brązom czy też beżom naprzeciw wychodzą intensywniejsze kolory na paznokciach. W tym sezonie królują odblaskowe odcienie żółci, zieleni, różu czy pomarańczy. Ale nie tylko one zawojowały ten sezon, dla bardziej stonowanych dziewcząt stonowane kolory także wyszły naprzeciw. Od kilku sezonów królują także pastele i to nimi zainspirowany jest dzisiejszy mani.


Wibo Gel Like nr 7, Wibo Gel Like nr 9, pastelowe paznokcie, kropki na paznokciach, pastelowe love, manicure, Essie Avenue Maintain 251, Essie Exotic Liras nr 32, wizaz

A dokładniej wiosenna kolekcja blogerskich dobrze wszystkim znanych lakierów Wibo Gel Like. Oj wiele już paznokciowych przygód z nimi ostatnio miewałam i jakoś nie mogę się od nich uwolnić. Tak więc dziś Oleskowy i Gosiakowy duet zagościł na moich paznokciach.

Wibo Gel Like nr 7, Wibo Gel Like nr 9, pastelowe paznokcie, kropki na paznokciach, pastelowe love, manicure, Essie Avenue Maintain 251, Essie Exotic Liras nr 32, wizaz

Zachwycona kropeczkami wykonywanymi przez niektóre z Was postanowiłam sama spróbować je zrobić na serdecznym i kciuku. Wyszło słabo, muszę jeszcze poćwiczyć i zakupić jakąś lepsiejszą sonde do kropek, bo ta którą mam jest tania i z deka tandetna. Sądzę że szpilką o płaskiej główce zrobiłabym je bardziej precyzyjnie. W każdym razie po raz pierwszy i nie ostatni kropki będą pojawiać się na moich paznokciach. 

Wibo Gel Like nr 7, Wibo Gel Like nr 9, pastelowe paznokcie, kropki na paznokciach, pastelowe love, manicure, Essie Avenue Maintain 251, Essie Exotic Liras nr 32, wizaz

No i zbliżenie jak zwykle:

Wibo Gel Like nr 7, Wibo Gel Like nr 9, pastelowe paznokcie, kropki na paznokciach, pastelowe love, manicure, Essie Avenue Maintain 251, Essie Exotic Liras nr 32, wizaz

I oczywiście pytanie do Was, a mianowicie jakie kolory królują na Waszych paznokciach w letni czas?
I jeszcze jedno. Polecacie mi jakąś dobrą sondę do kropek?
A.

11 komentarzy:

  1. Miałam jeden lakier z kolekcji blogerskiej, niestety nie zachwycił mnie. Z trwałością u nich słabo, a szkoda, bo kolorki są na prawdę piękne.

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, kupiłam 4 lakiery i na wszystkie tylko jeden z nich faktycznie fajnie się rozprowadzał, cała reszta smużyła, ciągnęła się a trwałość była fatalna :(
      co do kropeczek, jestem nimi zauroczona :)

      w tym sezonie króluje u mnie neonowy róż i pastelowa mięta

      Usuń
    2. i ja się podpisuje pod tym :)

      Usuń
  2. Dobra sonda? Mam tę z Avon'u i sprawdza się całkiem dobrze :)

    Mani podoba mi się bardzo, jest takie delikatne i subtelne :) Kojarzy mi się trochę z cukierkami pudrowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie maty i pastelowe kolory a z Wibo ten pudrowy to mój ulubiony lakierek

    OdpowiedzUsuń
  4. kropeczki bardzo fajne, slicznie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolory :) sondę muszę zakupić, bo robienie wykałaczkami nie wychodzi idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię pastele na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To był prawdziwy intelektualny festiwal! Dziękuję autorowi za tak mądry i ciekawy tekst. Pozdrawiam z szacunkiem!


    Zobacz to,
    Dowiedz się o tym więcej, Dowiedz się więcej o nas,
    Odwiedź naszą galerię zdjęć

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...