piątek, 30 sierpnia 2013

Dramatycznie

makeup art, makijaż sesyjny, makijaz do zdjeć, neon makeup, makijaż neonowa zieleń granat

 Dramatycznie, ale bez dramatu. Granatowy cieniu nie lubię cię, dałeś mi popalić. Trudności w rozcieraniu zawdzięczam granatowi z palety Sleeka. Aww. Ale zawzięta byłam i coś z tego wyszło!
Zauważyłam właśnie folder z makijażami których nie było na blogu. Tak fazy eksperymentalne o różnych efektach końcowych. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu.



makeup art, makijaż sesyjny, makijaz do zdjeć, neon makeup, makijaż neonowa zieleń granat

makeup art, makijaż sesyjny, makijaz do zdjeć, neon makeup, makijaż neonowa zieleń granat

Po raz kolejny udało mi się uzyskać trójwymiarowość oka. Różne faktury. I chyba dość ciekawe połączenie kolorystyczne.

Na powiece:
NYX JUMBO MILK
Sleek Acid
Sleek Darks
Technic Electric Beauty Neon colors palett
Evelice eyeliner
Mascara Loreal


Różnica w jakości zdjęć po raz kolejny ukazuje kapryśność mojego aparatu fotograficznego Samsung. Marzy mi się Samsung NX300 wydaje mi się, że do takich zdjęć makro tęczówki był by wystarczającą zabawką. Podoba mi się cały ten Oldschoolowy design  aparatu. Jeśli miała bym wybierać skusiła bym się na opcję w bieli. Uroczy.
Moim zdaniem dobra cyfrówka wystarczy. Nie chcę nieporęcznego aparatu. Gdybym szukała aparatu do robienia zdjęć modelkom owszem skusiła bym się na lustro.
Czego mi tu jeszcze brakuje? Oczywiście oświetlenia. Lampo pierścieniowa potrzebuję cię. Ale znów wydatki idą w innym kierunku. Matkowanie braglowe faza weterynaryjna to priorytet w tym momencie. Właśnie przyszła do mnie z dworu bo się stęskniła troszkę za swoją "pindolindzią".

i love beagle, beagle,

Na fanpage wspominałam wam, że zabieram się za eko wyrko dla Nun. Tak wygląda w fazie początkowej. jak widać Pampuch lubi swoje nowe wyrko. Aby ukryć niedociągnięcia w obiciu kwiecistym materiałem postanowiłam zakupić listewkę i pomalować ją na biało. Jak wiadomo detal to podstawa. Jak uporam się z wykończeniem pokażę wam efekty.

Ogólnie jestem w szoku. Nuna całkowicie zrezygnowała ze spania  ze mną w łóżku. Ma swój własny tapczanik.

No dobra starczy tego dobrego. Czas na pytanie do was. Co myślicie o makijażu? Powodach różnic w jakości zdjęć? I o wyrku Psiej Królewny?

Klau

16 komentarzy:

  1. Wyrko cacy jak się paczy :D Niunia jest cudna <3

    Ty wiesz, że się jaram każdym Twoim mejkapem :P Co ja mam więcej powiedzieć... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. matko jaki piekny ! cudowne kolorki cudowne przejscia , cudowna całosc!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha! zajebista jestes! pierwsza fota wymiata! mi bardzo się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo mi się podoba kolorki są przepiekne takie nasycone i skomponowane wszystko pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż :)fajny piesio

    OdpowiedzUsuń
  6. zadziornie:) Bardzo podoba mi się połączenie i pigmentacja kolorków. Aż czuję się natchniona:D Chyba trzeba będzie coś zmalować na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super oczko, szkoda że całej twarzy nei pokazałaś ak wyglada przy tym makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, jaki piękny ! Mam nadzieję, że kiedyś osiągnę taki etap w malowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny! Całość wygląda po prostu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dramatu tu nie widzę ;) psiaka chcę! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow elektryzujący makijaż :) Robi wrażenie. Ciekawy blog, kosmetyków nigdy nie jest mi mało. Pozdrawiam.

    Zapraszam w wolnej chwili na mojego bloga na temat wizażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...