środa, 28 sierpnia 2013

Ałaaaaaa czyli ulga od AA

AA, AA Help Cera Atopowa, bezzapachowy krem-żel do mycia twarzy, bez alergenów parabenów i barwników, delikatny żel do twarzy wrażliwej i atopowej, twarz,

Lato tak jak i zima sprzyja podrażnieniom naszej skóry. To właśnie latem nasza twarz narażona jest dość mocno na promienie UV. W tym okresie także bardziej się świeci i szybko staje się zanieczyszczona. Ja jestem posiadaczka bardo nietypowej skóry. Nie dość że przetłuszcza się dość mocno, często powstają na niej zaskórniki i krostki, to także jak na złość jest bardzo wrażliwa na czynniki zewnętrzne i wszelakie mocne kosmetyki.  Dziś pokarzę Wam produkt który uspokoił moją skórę i po który co jakiś czas wracam podczas codziennej pielęgnacji twarzy. Przedstawiam Wam krem-żel AA Help skóra atopowa.
Produkt zakupiłam dzięki namowie Pani z Superpharm szukając żelu do mycia twarzy. Od jakiegoś czasu moim KWC jest La Roche-Posay Effaclair, ale jest to dość silnie wysuszający kosmetyk który dobrze oczyszcza, ale mocno wysusza i przyczynia się do większego przetłuszczania skóry. Chciałam kupić coś innego, mniej inwazyjnego aby troszkę ją uspokoić. Po długim poszukiwaniu podeszła do mnie Pani ekspedientka i zaproponowała bardzo delikatną emulsję do mysia twarzy  z AA. Była wtedy w promocyjnej cenie 9.90 zł. Stwierdziłam " a co mi szkodzi, przecież to niecała dyszka" i wrzuciłam ją do koszyka.

AA, AA Help Cera Atopowa, bezzapachowy krem-żel do mycia twarzy, bez alergenów parabenów i barwników, delikatny żel do twarzy wrażliwej i atopowej, twarz, AA, AA Help Cera Atopowa, bezzapachowy krem-żel do mycia twarzy, bez alergenów parabenów i barwników, delikatny żel do twarzy wrażliwej i atopowej, twarz,

Krem - żel do mycia twarzy stworzono z myślą o skórze nadwrażliwej, skłonnej do podrażnień, podatnej na przesuszanie i źle tolerującej typowe kosmetyki. Jego łagodna formuła została pozbawiona wszelkich substancji drażniących, nie zawiera alergenów, parabenów, barwników ani kompozycji zapachowej, aby maksymalnie ograniczyć ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Baza myjąca bez dodatku mydła zawiera naturalne oleje, dzięki czemu nie narusza hydrolipidowej bariery ochronnej naskórka.
Zawarte w żelu cenne związki lipidowe zapobiegają przesuszeniu skóry, intensywnie ją regenerują i chronią. Bogaty w kwas glicyryzynowy ekstrakt z lukrecji oraz alantoina i D - pantenol łagodzą podrażnienia, przywracając skórze komfort.

Cena: 14 zł 
Pojemność: 150ml

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Acrylates Copolymer, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Acrylamide/Sodium Acrylate Copolymer, Trideceth-6, Borago Officinalis Seed Oil, Glycyrrhiza Glabra (Liquorice) Root Extract, Polyquaternium-43, Panthenol, Polyester-7, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Arginine, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Phenoxyetanol, Butylene Glycol.

AA, AA Help Cera Atopowa, bezzapachowy krem-żel do mycia twarzy, bez alergenów parabenów i barwników, delikatny żel do twarzy wrażliwej i atopowej, twarz,

Produkt zamknięty w typową tubę o pojemności 150 ml, o kremowej konsystencji i kolorze śmietany. Krem-żel nie pieni się wcale, ale otula twarz mazią która ładnie rozprowadza się na skórze. Lekko i przyjemnie myje twarz, nie posiada zapachu i łatwo się z niej zmywa. Niestety mam wrażenie, że nie myje zbytnio dobrze mojej twarzy, może dlatego że po niej nie mam uczucia ściągnięcia skóry, a tylko wtedy mam pewność, że mam oczyszczoną buzię. Takie moje przyzwyczajenie do silnie myjących kosmetyków do skóry tłustej. Produktu tego stosuję przez tydzień, a później wracam do 3 tygodniowego mycia twarzy mocniejszymi środkami. stosuję go z doskoku, aby za mocno nie przesuszyć buzi. Fajna odskocznia od mocnego żarłacza dla tłuściochów, ale także dla atopowców których uczula wszystko. Delikatny przyjemny kremo-żel który nie narusza lipidowej warstwy ochronnej twarzy. Produkt nie uczula i nie podrażnia, a przede wszystkim jest tani i nie przesusza skóry. 

AA, AA Help Cera Atopowa, bezzapachowy krem-żel do mycia twarzy, bez alergenów parabenów i barwników, delikatny żel do twarzy wrażliwej i atopowej, twarz,

A Wy czym myjecie Wasze buźki? 
A.

7 komentarzy:

  1. Ja jestem wierna kostce do mycia twarzy od Loccitane, którą uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jka miałam z werbeną, droga i nie zachwyciła mnie. teraz kończy się mój żel z fitomedu który szczerze lubię

      Usuń
  2. Używam pianek, ostatnio głównie Decubal i Natura Siberica. Serię AA help kiedyś testowałam, ale jakoś nie porwała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie używam żelu do twarzy z Bebeauty dostępny w Biedronach za około 5zł, ale czuję, że on nie jest do końca odpowiednim dla mnie produktem, jak go już zużyje pewnie skuszę się na ten polecany przez Ciebie wyżej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel to mój absolutny ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam dwa opakowania i była bardzo zadowolona.
    Mam cerę tłustą, łojotokową. i robię sobie czasami przerwę w stosowaniu "mocnych" czyścików :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...